Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

pasaatin hesburgerissa intensiivinen katse torstaina...

tosiaan

kylläpä oli kiva kahvitella kun sai ventovieraalta tummahiuksiselta,kauniilta
naiselta todella syvän,pitkän ja intensiivisen katseen...kyllä sitä näköjään
joskus on oikeassa paikassa oikeaan aikaan....harmi vaan kun piti lähteä
takasin töihin...fuck that shit.

8

278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä, tosiaankin

      Mulle on ja käynyt sattumalta samalla viisii, et vieras nainen intensiivisesti tuijottaa, kyllä se itsetuntoo hivelee ihanasti.
      Vielä kaiken lisäksi oon ollu oikeessa paikassa monasti, harmi vaa kun ollu kiireistä menoo justii silloin, ettei oo päässyt tilanne paremmin, perusteellisemmin hyödyntämää,,,mut vielä joskus, kyllä !!!

    • K*H

      Vaimoni entinen miesystävä soitti kyseisestä asiasta ja sanoi epäilleensä,että Koks:in alaosaston hoitsu,voisi olla iltatyössä hampurilaispaikassa.
      " Intensiivinen tuijotus" ei onnistu,jos ei ole sairaanhoitajan(AMK)koulutusta,Kotkan Metsolan kaupunginosan kampukselta.

      Puhutaan siis varsin voimakkaista yhtäläisyysmerkeistä,mm.tummatukkaisuudesta.

      • tosiaan

        täsmennetään sen verran et asiakkaana oli,istui "vastapäätä",muutama penkkirivi väliä;)


    • kannattaa käydä

      Pasaati on hyvä paikka, siellä kannattaa käydä, naiset siellä melko kuumana käy.
      Saamatonkin mies, kovaa valuuttaa, kun naiset tekevät aloitteen, ihan kun valmiisee pöytää kävis. Aikuiselta mieheltähän homma käy, varressa hyvä, ehkä, kun on tota pituutta, eikä kovuuskaa pahitteeksi ole !

    • Ruusuja sinulle

      Pojat pojat, ei tuota noin hoideta.Viikko sitten sain , "olisiko sama tummatukkainen kaunotar" pitkän ja sydäntä sykähdyttävän silmäyksen. Soitin samantien Seurahuoneelle ja varasin huoneen, seuraavaksi ilmoitin tyäpaikalle, että olen pariviikkoa poissa kuvioista. Kaunotar kertoi jälkeenpäin että oli ollut aivan uskomaton lähestymistapa, mitä tuskin koskaan Kotkassa tapaa.
      Näin pojat tehdään historiaa vaikka ei Natoon liityttäisikään.

    • Ukko -59

      Onko peräkammarin pojat saaneet oikein katseen naiselta? No vähemmästäkin puntti kastuu! Loppuvuosi meneekin mukavasti asiaa muistellen ja omaan kehoonsa tutustuen.

    • Demaritappi

      Liity meihin sosiaalidemokraatteihin, niin loppuu tuollainen joutava naisten perään vouhkaaminen. Itse olen lopettanut paneskelun heti seuraavana päivänä kun sain jäsenkortin. Kun alat käymään kokouksissa niin päähän alkaa pukkaamaan kaikenlaista visiota. Vaikka muu yhteiskunta luulee meitä sairaiksi loisiksi, emme sitä ole. Olemme parasta ja älykkäintä ihmislajia, mitä maa päällään kantaa.

      • S Kassi

        Älä kuule yritä omia meidän KOKOOMUSLAISTEN tapoja.Puuttuu enään että alat käydä reservinaliupseereiden kenttäharjoituksissa.
        Suutari pysyköön jne.......


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe