Ne huijaa. Ei sieltä kukaan ole ikinä voittanut mitään. Jos on voittanut niin tulkoon esille ja kertomaan paljonko voitit. Sivun ylä reunassa pyörivät nimet ja voitot voivat olla ihan hyvin keksittyjä. Enimmillään olen sieltä voittanut 18 euroa ruletista. En usko että sieltä oikeasti edes sen suurempia voittoja jaetaan. Viimeiset vähät rahani sinne käytin saatana ihan vaan sen takia että oli muutenkin vähän rahaa. Boikottiiin koko paska!!!!
Älkää pelatko nettiarpa.com issa!
3
146
Vastaukset
- 19euron make
vitun vitun vittu saatanan paska pulju mikä siinä on että ikinä en elämäni aikana ole voittanut mistään mitään. pienikin voitto toisi valoa tähän sossulaskuvelkasyrjäytynytluuseri helvettiin. Kouluun ei minua oteta eikä mihinkään töihinkään. Miten vittu voi elämä potkia näin päähän vaikka kaikkeniolen tehnyt tullakseni toimeen. Kohta ryöstän joka saatanan mummon joka tulee vastaan ihan vaan vitutustani purkaakseni.
- niin se menee
No mä sain tuolta kerran 400 euroa, mutta vaikeaa oli kotiuttaminen. Piti lähetellä kopiota pankkikortista ja ajokortista ja vaikka mistä, mutta lopulta maksoivat kuitenkin. Tosin saman verran olin sinne haaskannut.
- huijauksen makua
Ei ne sivun yläreunassa pyörivät voitot ole todellisia. Ne ovat ponusrahoilla pelattuja eikä niitä voi kotiuttaa. Mikä se sellainen voitto on, jota ei kuitenkaan makseta. Parin päivän päästä tulee tieto, että voitto on peruittu ja sääntöjä rikottu pelaamalla liian isolla panoksella. Ei mulle ainakaan voittoaja ole maksettu eikä kaverillekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1176329Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806142Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695970Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443962Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452365Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42345Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1191403- 121241
- 1861085
- 59887