Ne huijaa. Ei sieltä kukaan ole ikinä voittanut mitään. Jos on voittanut niin tulkoon esille ja kertomaan paljonko voitit. Sivun ylä reunassa pyörivät nimet ja voitot voivat olla ihan hyvin keksittyjä. Enimmillään olen sieltä voittanut 18 euroa ruletista. En usko että sieltä oikeasti edes sen suurempia voittoja jaetaan. Viimeiset vähät rahani sinne käytin saatana ihan vaan sen takia että oli muutenkin vähän rahaa. Boikottiiin koko paska!!!!
Älkää pelatko nettiarpa.com issa!
3
160
Vastaukset
- 19euron make
vitun vitun vittu saatanan paska pulju mikä siinä on että ikinä en elämäni aikana ole voittanut mistään mitään. pienikin voitto toisi valoa tähän sossulaskuvelkasyrjäytynytluuseri helvettiin. Kouluun ei minua oteta eikä mihinkään töihinkään. Miten vittu voi elämä potkia näin päähän vaikka kaikkeniolen tehnyt tullakseni toimeen. Kohta ryöstän joka saatanan mummon joka tulee vastaan ihan vaan vitutustani purkaakseni.
- niin se menee
No mä sain tuolta kerran 400 euroa, mutta vaikeaa oli kotiuttaminen. Piti lähetellä kopiota pankkikortista ja ajokortista ja vaikka mistä, mutta lopulta maksoivat kuitenkin. Tosin saman verran olin sinne haaskannut.
- huijauksen makua
Ei ne sivun yläreunassa pyörivät voitot ole todellisia. Ne ovat ponusrahoilla pelattuja eikä niitä voi kotiuttaa. Mikä se sellainen voitto on, jota ei kuitenkaan makseta. Parin päivän päästä tulee tieto, että voitto on peruittu ja sääntöjä rikottu pelaamalla liian isolla panoksella. Ei mulle ainakaan voittoaja ole maksettu eikä kaverillekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807