Eli mulla on ollut syliä n. 10v jalkapohjissa. Olen kokeillut kaikenlaista jäädytyksistä teippeihin. Nyt olen päättänyt että menen lääkäriin ja hoidan ne poist joko laserilla, jäädytyksellä tai leikkauksella. Mulla on niitä siis todella monta n. 50 yhteensä. Mikä näistä hoidoista olisi varmin ja halvin? Ja täytyykö siellä lääkärissä käydä enemmän kuin kerran vai voiko ne kaikki hoitaa kerralla?
Syylien hoito
Ofkfjkfofjr
3
60
Vastaukset
- Aloittajaoooo
Eikö kellään ole tietoa?
- koettu on
Tää on finnit-palsta, joten ei varmaankaan porukka jaksa keskittyä syyliin, ku akne paljon pahempi ongelma.
- Aloittajaaaaaa
Jaapahempi ongelma...mun syytät on sitä kokoa ja niin monta että käveleminen sattuu. Varsinkin aamuisin. Ja toiseksi en oikeen voi tästä minnekään muualle kirjoittaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä218271Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3391601- 3771329
- 61275
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2711244- 661197
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331030Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241026Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50982- 36958