Mikä on homojen yleisin asento?

Suklaamunat

Pystyykö homot naimaan lähetyssaarnaaja-asennossa niin että kumpienkin kalu on toisensa reiässä yhtä aikaa?

21

6577

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alien

      Hupsista! Tuossapa onkin erikoinen asento. En tiedä mahtaisiko tuo onnistua? Ainakaan kasvokkain ei kumpikin voi työntää peenistä toisen persuuksiin.

      • Alien

        Asia alkoi niin paljon kiinnostaa, että haluaisin olisiko ketään homoparia joka voisi kertoa onnistuuko tuo ollenkaan.

        Tässä on yksi asento missä voisi kuvitella miesten saavan kullin työnnettyä toistensa perään.

        http://cdn.netmums.com/assets/gallery_items/479/8/500c0a4d-4cc8-4f52-b5fd-5523c0a8641a.jpg

        Olemme vaimoni kanssa kokeilleet kaikki mahdolliset asennot, joihin yleensä voi normaalilla elastisuudella taipua. Tästä "The Ape-asennosta meillä on variaatio, missä minä olen päällä ja vaimoni alla. Päällä olevan täytyy tietenkin taivuttaa vartaloaan mahdollisimman paljon eteenpäin. Otin tämän asennon esimerkiksi, koska en löytänyt aivan sitä mitä etsin.


      • bii 1
        Alien kirjoitti:

        Asia alkoi niin paljon kiinnostaa, että haluaisin olisiko ketään homoparia joka voisi kertoa onnistuuko tuo ollenkaan.

        Tässä on yksi asento missä voisi kuvitella miesten saavan kullin työnnettyä toistensa perään.

        http://cdn.netmums.com/assets/gallery_items/479/8/500c0a4d-4cc8-4f52-b5fd-5523c0a8641a.jpg

        Olemme vaimoni kanssa kokeilleet kaikki mahdolliset asennot, joihin yleensä voi normaalilla elastisuudella taipua. Tästä "The Ape-asennosta meillä on variaatio, missä minä olen päällä ja vaimoni alla. Päällä olevan täytyy tietenkin taivuttaa vartaloaan mahdollisimman paljon eteenpäin. Otin tämän asennon esimerkiksi, koska en löytänyt aivan sitä mitä etsin.

        kyllä miestenvälisessä mielestäni on paras asento 69 saa molemmat imuttaa yhtä aikaa minä en pidä peräsuoleen naimisesta


      • gayboy18v
        Alien kirjoitti:

        Asia alkoi niin paljon kiinnostaa, että haluaisin olisiko ketään homoparia joka voisi kertoa onnistuuko tuo ollenkaan.

        Tässä on yksi asento missä voisi kuvitella miesten saavan kullin työnnettyä toistensa perään.

        http://cdn.netmums.com/assets/gallery_items/479/8/500c0a4d-4cc8-4f52-b5fd-5523c0a8641a.jpg

        Olemme vaimoni kanssa kokeilleet kaikki mahdolliset asennot, joihin yleensä voi normaalilla elastisuudella taipua. Tästä "The Ape-asennosta meillä on variaatio, missä minä olen päällä ja vaimoni alla. Päällä olevan täytyy tietenkin taivuttaa vartaloaan mahdollisimman paljon eteenpäin. Otin tämän asennon esimerkiksi, koska en löytänyt aivan sitä mitä etsin.

        No huhhuh!:) täytyypä ottaa testattavax kundikamun kaa:)


      • Gayboy18v
        gayboy18v kirjoitti:

        No huhhuh!:) täytyypä ottaa testattavax kundikamun kaa:)

        Vastaanpa itelleni...ei taida onnistuu ei sit mitenkään;) Tossa esimerkkikuvan asennos pitäis päälläolevan kumartuu aika paljon ja allaolevalla pitäis olla tosi pitkä ja taipuisa:) tai sit en vaa osaa kuvitella....


      • Derzewskis
        Gayboy18v kirjoitti:

        Vastaanpa itelleni...ei taida onnistuu ei sit mitenkään;) Tossa esimerkkikuvan asennos pitäis päälläolevan kumartuu aika paljon ja allaolevalla pitäis olla tosi pitkä ja taipuisa:) tai sit en vaa osaa kuvitella....

        Peräruiske on annettava kylkiasennossa,ettei tule ripuli silmille.kakkimista varten on peräsuoli luotu.


      • Alien
        Gayboy18v kirjoitti:

        Vastaanpa itelleni...ei taida onnistuu ei sit mitenkään;) Tossa esimerkkikuvan asennos pitäis päälläolevan kumartuu aika paljon ja allaolevalla pitäis olla tosi pitkä ja taipuisa:) tai sit en vaa osaa kuvitella....

        Tuo kuvan asento onnistuukin vain niin, että vain yksi kulli on yhdessä reiässä kerrallaan. Vaikea tietenkin vain sanallisesti kuvata. Ideani oli, että tuo päälläoleva kiertäisi koko kehoaan eteenpäin niin että ylävartalo olisi kiinni sängyssä ja jalat konttausasennossa. Helppo tietenkin esittää ideoita, kun se jää mielikuvien tasolle.

        Kivoja seksihetkiä kaikille!


      • Kamasutra
        Derzewskis kirjoitti:

        Peräruiske on annettava kylkiasennossa,ettei tule ripuli silmille.kakkimista varten on peräsuoli luotu.

        Kyllä kyllä! Six kakkaamis-asennon nimi on Derzewskis Slide...


    • 24535636

      http://j.gs/39hh siinä on yksi video missä kyllä homma onnistuu

      • herma2

        Ei tuossa mitään videota ole.
        lobstertube.com löytyy hakusanalla hermaphrodites videoita jossa 2 ihmistä joilla on sekä kalu että pillu naivat toisiaan siististi. Molempien kyrvät toistensa pilluissa!


    • sasasasas

      Mulla mieliasento on olla "naisena" eli alla jalat miehen olkapäillä tai perseen ympärillä,lusikka myös hyvä varsinkin aamuisin jos herää krapulassa miehen vierestä.Ratsastus myös hyvä vaikka käy jalkoihin.

    • Anonyymi

      Doggystyle

    • Anonyymi

      Ei ne varmaan voi naida niin, että molemmilla on kalut reiässä.
      Mutta eikö ne voi tehdä niin että:
      Nousee seisomaan lattialle. Sit toinen niistä kääntyy selkä toiseen päin. Sen jälkeen se kumpi EI kääntynyt nostaisi sen kääntyneen ilmaan ja yrittää saada kalun sen toisen reikään. Ja sit ku on saanu sen sinne vois kosketella sen toisen kaluun. Tietenkin jos se on sille toiselle ok.

      • Anonyymi

        Olet siis testanut tuon ja siellä onnistui.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis testanut tuon ja siellä onnistui.

        Mä oon tyttö joka käy koulua, eli EN ole testannu.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yleensä 69 paras josta nautitaan, asentoa vaihdetaan tasaisin välein. Päällä oleva nai suuta ja imettää palleja suussa naimalla. Monasti toppi mies haluu panna suoleen joka hänen seksualisuuteen kuuluukin. Itse tykkään olla pantavana kaveri huomaa kyllä, 69 asennossa tarjoon perääni vaiston omaisesti. M 60v

    • Anonyymi

      H­­e­­­i! Ku­ts­­­um­­­me sinu­­t käymään u­­ude­­ssa cha­tis­­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­jo­­­ona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/A6x8F1

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Totta kirjoitat..peppu pano ei kaikkein tärkein jos kumppanit eivät erilaisia, eli nainen ja mies eroottisesti. Kun olen uuden kaverin kanssa sänkyssä en pyydä pane mua, vaan tulee luonnostaan jos toppi kyseessä, hamuaa takapuoltani joka kertoo itselleni tiedon. Silloin annan merkin kehollani,nostamalla peppuani jolloin helppo tulla sisääni. M 60v


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe