Elämään pettyneet....

Hanki elämä

Onko tämä palsta omassa elämässä epäonnistuneiden palsta,kun jatkuvasti jaksavat mollata toisia,mikä ihme noissa vapaamuurareissa kiinnostaa tällä palstalla vai kaiveleeko,kun ovat työ-ja liike-elämässä onnistuneita sekö teitä harmittaa, että pitää ihan järjettömillä kommenteilla mollata?taitaa noiden joukossa olla monta työllistäjää tälläkin paikkakunnalla?

6

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meininkiä tarkkaillu

      Nämä savonlinnalaiset punaniskaänkyrät ovat henkisessä kehityksessään pahasti jälkeenjääneitä, mikä kyllä näkyy kaikessa. Kateellisia ovat kuin pirut. Tämä on oikein Suomen peräkylien perimmäinen umpiperä.

    • prseenlipojia olette

      Eli siis jos joku arvostelee noin 7000:a essuihin pukeutuvaa ja satuihin uskovaa hihhulia, niin on kateellinen jostakin? WTF?!
      Täysin sama asia kuin arvostella esim. lestadiolaisia hihhuleita, joiden hihhulius kyllä tiedetään. Te tietysti livotte niitäkin?

      Tässä maassa on ihmisiä jotka eivät todellakaan tarvitse mitään essuklubeja ollakseen jotain. Mitä enemmän te livotte noita hörhöjä, sitä pidempään niitä hörhöjö tullaan solvamaan. Koettakaa tämä nyt jo pikkuhiljaa ymmärtää.

      • PIA RASK

        oksensa tapojensa mukaan pahaa oloaan palstalle. Henkisesti sairas komukka kun on.


    • Nooh..

      Tuskin tuollaisiin kannattaa kiinnittää huomiota sillä samanlaista se on jokaisella foorumilla missä voi esiintyä vailla oikeaa henkilöllisyyttä.
      Suurin osa Suoli24-palvelun käyttäjistäkin on todennäköisesti tyhjänpäiväisiä paskapusseja joista ei ole ollut eikä tule milloinkaan olemaan mihinkään, joten itsetyydytystä hankitaan runkkaamalla tällä(kin) sivulla toisia haukkumalla.
      Tuskin se oma tilanne sillä tavalla korjaantuu, mutta kun ei muuhun ole kykyjä.
      Mitäkö minä itse olen? Olen jo työni tässä yhteiskunnassa tehnyt ja joutunut työkyvyttömyyseläkkeelle vajaatoimisen sydämen ja selkärankaongelmien vuoksi.

    • tuleeko vastaus

      Yhteenkään kysymykseen prseenlipojat eivät osaa vastata.

      Onko breivik "tolkun mies"? Entä Kataisen Jykä? Molemmat kun ovat vapaamuurareita.

      Prsettä lipovat eivät edes itse tunnu tietävän miksi niin tekevät. Sellaisia neitejä sitä enemmistö suomen tietynikäisistä miehistä on. Ämmiä jotka lipovat asioita joista eivät tiedä mitään.

    • Ylermi Kyösti

      Jyrki Kataisen isä on vapaamuurari. Jyrki itse ei, sillä hän ei ole tolkun mies.
      Savonlinnan palstalle päivittäin ilmestyvä lista on aika helvetin vanha. Ainakin 20 % noista on jo olleet kuolleita jo kauan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2679
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      350
      2550
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2168
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1846
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1753
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1744
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      68
      1595
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    9. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      122
      1547
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1389
    Aihe