Mikä ärsyttää tällä hetkellä?

Edi P.

Minua on jo pidemmän aikaa risonut ja ottanut päähän eräs asia minun ja Kyöstin suhteessa. Älkää ymmärtkö väärin - suhteemme on suorastaan loistava ja kaikki toimii, paitsi makuukammarin puolella. Kyöstillä on nimittäin todella pieni muna! Ja muutenkin hän on suorastaan surkea sängyssä. Haluaisin vain silloin tällöin saada kunnon runkutuksen perärööriini, niin että pää hakkaa työntöjen voimasta seinään ja tunne on kuin eläimellä!

Harkitsen vakavasti pettämistä... Viime viikonloppuna eräissä grillijuhlissa Kyöstin ollessa miestenhuoneessa, seisoskelin ja tanssahtelin yksin drinkki kädessä seinän vieressä. Juhlien isäntä, tiukkoihin nahkabyysiin ja valkoiseen turkikseen pukeutunut komea herrasmies lähestyi yllättäen minua. Hän laittoi toisen käden pääni viereen seinää vasten ja tuli todella lähelle. Hän kuiskasi kuuman kuiskauksen korvaani: "Sä näytät olevan puutteessa." Samalla tulin tietoiseksi valtavista melan muodoista hänen oikeassa lahkeessaan. Meinasin laueta siihen paikkaan. Hän hipaisi kuumilla huulillaan minun huuliani ja sujautti farkkujeni etutaskuun puhelinnumeronsa.

Olisiko väärin pettää Kyöstiä?

4

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkäveto

      Oliko tämä herrasmies noin 150cm pitkä ja Vietnamilainen?

      • edi p

        ei, vaan noin 187 cm


    • Stadin tietokomero

      Et sää huomannu, ko siinä oli seinän vieressä halkotampa ja se juhlien isäntä seiso sen tampan päällä, ei se muuten noin pitkä olis ollu.

    • Stadin tehdas

      Röhkiikös se Sika kyösti sängyssä?
      Ei muuta kuin tilaat Atrian liharekan pihalle ja Kyösti lihatehtaalle.
      S-Kyöstihän on porsas, kun on porsaan nimi.
      Sit vaan juhannuksena grilli kuumaksi ja Atrin hiillosmakkaraa grilliin ja makkaraa maistellessa muistelet sitten S-Kyöstiä tämän minkin nahkamiehen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7185
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4202
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2105
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2029
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1869
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1649
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe