Miksei LOTR-elokuvatrilogiassa ollut sellaisia tärkeitä asioita, kuten Konnun puhdistus? Miksi piti jättää kaikkea tärkeää pois? Miksei voinut vaikka tehdä neljättä tai ehkä jopa viidettä leffaa? Toisekseen: Miksi Aragorn kantaa neljää Hobitttimiekkaa takataskussaan? Miksi hautakumpuja ei voinut olla vaan piti tehdä noinkin eoäuskottava tapa aseistaa pienet ystävämme? Ja miksi Gimlistä piti tehdä pelle?
Miksi?
6
131
Vastaukset
SiiLiö?
Eeei ku joku muu saman niminen!
- Templar
Miten me näihin osattais vastata?
No tämä oli oikeastaan vaan pääntä räyhäämistä. :D Vituttaa vaan, kun mä olisin niin tehnyt niin monta juttua eri tavalla.
- Floridan haltia
Juu juu mä ymmärrän täysin. Ehkäpä jos konnun puhdistus olisi ollut niin sormuksen tuhoaminen olisi menettänyt kohokohdan paikan. Hautakummut olisi tosiaan voinut laittaa leffaan. Ite olisin vähentänyt Arwenin änkemistä joka kohtaukseen.
- lordiii
Jos kattoisit dvd:n/blue rayn lisämateriaalit niin varmaan ymmärtäisit.
Konnun puhdistus jätettiin siks pois koska Se ei kuulemma olis sopinu Kuninkaan paluu -leffan loppuun, kun sormus oli jo tuhottu jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933431
- 1033086
- 552311
- 211832
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201725Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111670Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61658Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231499Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384