Kassikarvat

turhaako?

Mitenkäs poistatte karvat kiveksistä? Tarkoitan kun on löysää nahkaa, eikö tule vahinkoja? En ole uskaltanut höylällä.

27

1062

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lipsdick

      Höylä kuulostaa kyl vaaralliselta.

    • h.höylä

      Höylällä olen poistanut. Löysää nahkaa voi toisella kädellä kiristää, niin ei
      tule vahinkoja.

    • Helppoheikin niksi

      Nou hätä, mulla ei ongelmaa kun tyttöystävä ajaa säännöllisesti mun pallit paljaaksi, ei suostu nuolemaan karvaisia... ulkoistakaa siis niin on helpompaa ja kaupanpäälle saa yleensä nuolla vielä posliinipimppaakin

    • mist apu

      Mil ulkoistaa jos ei oo vakituista tyttökamua? Ei oikeen kehtaa ketää miespuolista pyytää vaikka olis kuin hyvä kaveri. Vai?

      • Oh_boy

        Tottakai voit pyytää miespuolista kaveriakin auttamaan, ei kerta homoa tee.


    • nopsasti

      Pikkusen bensaa hieraset ja näytät tulta.Siinä pääset pikaisesti eroon perskarvoistakin.Kerran kuukaudessa käsittely riittää.

    • nomorehairy

      Olen saanut apua miestyökaverilta ja auttanut häntä samassa asiassa, ensin hävetti mutta ei enää

    • hölmistynyt

      Mitä sanoit kaverille kun pyysit noin intiimiä apua?

    • Koneella, kiristän toisella kädellä ihoa niin ei synny vahinkoja...

    • sheivaaja

      Sheivaan usein kasseja suihkun yhteydessä. senkun vaan pitää munasta kiinni ja vetelee juuresta kasseihin ja kiristää aina tasaiseksi siitä kohtaa jota sheivaa. höylä on kyllä musta ihan turvallinen siihenkin tarkoitukseen eikä kertaakaan ole mitään haavoja kasseihin tullut, vaikka oonkin rajusti höylännyt. Parhaan lopputuloksen kuitenkin saa kun käyttää vaahtoa :)

      Kyllä ne sheivatut kassit tuntuvat omaankin käteen paremmilta, kuin karvaiset. alan jo unohtamaan miltä karvaiset kassit tuntuu.. :DD

      • heteroM34

        Just näin! Ei karvasia kasseja eikä peppuakaan viitti pitää. Kivalta tuntuu, hipelöi niitä sit kuka tahansa. Höylällä vaan esim saippuan kera. Ja eteen ku jättää vaik kivan siistityn kolmion tai kiitoradan, ni kyllä kelpaa :)


    • Posliini-kalle

      Käytä partavaahtoa ja hyvää konetta niin tulee tosi sileää jälkeä, Kävin just lääkärillä ja oli kiva kun olin tosi posliini. Nais-lääkäri tutki kullini ja rauhaseni tosi kiihoittavasti.

    • Poslari
    • sileät pallit

      Mun anatomiassa auttaa kaksi asiaa: jos on riittävän viileä sää (huonelämpötilakin on usein sitä vrt. lämpö kalsareissa housujen alla) jolloin kivekset luonnostaan vetäytyvät vatsaonteloon jolloin löysä nahka luonnostaan katoaa. Jos em. keino ei auta, voi kehitellä erektiota riittävän pitkälle, jolloin tapahtuu vastaava ilmiö. Toimii itselläni takuuvarmasti eikä ole tullut höylävahinkoja. Vitjamunalla voi olla toisin.

      • p15

        Itse dippaan kivekset kylmässä vedessä ja sitten höylällä vetelen ei pitäisi mitään pelkosa olla haavoista kun nuo höylät ovat niin hyvin tehtyjä. Mutta pyllystä en osaa sheovata kertoisikpo joku miten tämä homma toimii?


      • poslaripeppuM35
        p15 kirjoitti:

        Itse dippaan kivekset kylmässä vedessä ja sitten höylällä vetelen ei pitäisi mitään pelkosa olla haavoista kun nuo höylät ovat niin hyvin tehtyjä. Mutta pyllystä en osaa sheovata kertoisikpo joku miten tämä homma toimii?

        Suihkussa se onnistuu näppärästi. Kyykkyyn vaan niin pakarat levittyy sopivasti ja sitte, saippuoit pepun ja ei muuta ku höylä laulamaan. Ja tulos on hyvä ;)


    • poslaripeppuM35

      Pysyykö veetin käytöllä sileänä pidempään ku höylätty versio?

    • Mikä pelottaa?!

      Gilletellä tulee sheivattua sekä kassit, tyvi, pakaravako, että väliliha, enkä kyllä näe tuossa mitään ongelmaa. Homma hoituu mulla suihkureissulla, saippuaa vaahdoksi, sheivattavat paikat vaahdotetaan, sitten sheivaus ja aina väliin Gilleten huuhtelu hanan alla. Lopuksi hana takaisin suihkulle ja huuhtelu - puhdasta & pehmeää ;D

      • vähemmistöläinen

        Hyvä että eksyin tälle sivulle. Itelläkin karvojen kanssa ollut ongelmia, mutta täällä taitaa neuvot olla kohillaa. Mua kiinnostaa toi aine mikä vaa laitetaan ja huuhellaan vähän ajan päästä pois. Toimiiko tosiaa ku unelma vaikka karvat on paksut?


      • vähemmistöläinen

        Siistitty on ja kiitos neuvosta. Täytynee kipaista kaupasta hakemassa. Onko aineella polttavaa tai kirvelevää vaikutusta tai tuleeko muita tuntemuksia?


    • tyttö pienoinen

      Moikka, oon kyllä tyttö mutta aattelin tulla kertomaan omista kokemuksistani tosta veetistä, kun "vähemmistöläinen" siitä kyseli. Se kyllä poistaa karvat perinpohjaisesti, mutta sen haju on melko voimakas, sellainen, miltä voit tehokkaan karvat tappavan aineen vaan ikinä kuvitella haisevan. Toiseksi mä oon käyttänyt sitä nykyisin vaan esim jalkoihin, sillä herkkiin paikkoihin se on henk.koht kokemukseni mukaan liian tujua tavaraa ja saa ihon herkille ja pistää kirvelemään suunnattomasti.

    • tyttö pienoinen

      ja niin se haju jää mulla ainakin ihoon sen karvojen poistamisen jälkeen, että en kyllä suosittele esim ennen treffejä!

      • vähemmistöläinen

        Kiitos tyttö pienoinen informaatiosta :) eikö haju lähde edes saippuan kanssa karvan poiston jälkeen ja kauanko haju pysyy ihossa?


    • tyttö pienoinen

      ei se mulla oo lähtenyt, kyllä se vähän hajua lievittää muttei kokonaan. Ja siis ei se nyt iäksi jää, mulla parissa päivässä lähtee haju :) ja sääriäkään en sillä kesällä voi ajella kun aurinko reagoi jotenkin aineen kanssa niin, että alkaa iho punottaa ja tulee punaisia pieniä pisteitä. Mutta no, tuskinpa te nyt ilman housuja kuitenkaan auringossa olette :)

      • vähemmistöläinen

        Haha :) pari päivää on ok ja juu ei kauheesti oo tullu hypittyä :D Mut kokeilemisen väärti aine kuitenkin?


    • tyttö pienoinen

      kyl maar se on! pysyy ainakin karvat hetken kauemmin poissa eikä tuu haavoja sheiveristä :)

      • vähemmistöläinen

        :)


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2810
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      212
      1808
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1502
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1261
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1188
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      249
      1117
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1032
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      78
      882
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      760
    Aihe