Auto on ´95 S6 Avant ja aikomuksena laittaa Eberi kiinni. Tarvitsenko releen(?) automaatti-ilmastoinnin ja Eberin puhallinohjauksen väliin? Saako mistään ohjeita tms. Eberin mukana ei tietenkään tullut kuin sen omat ohjeet... Eberin malli on B5 WS
Apua tarvitaan
3
670
Vastaukset
- JH.
sähkömiehenä, että ihan periaatteesta laitat pikku releen siihen ohjauspiuhaan. Kalliita uusia nuo automaattisysteemit, jos sattuisi jotain hämminkiä...
- quattro''
Kyllä rele kannattaa laittaa
5-napainen rele
Navat ovat releessä:
87a-tämä tulis auton sulakkeelta tämä johto
poikki vie releelle 87a johto on aika
paksua 4.0neliöä
87 -webastolle päin
30 -lämmityslaitteen moottorille päin olevaan
johtoon
85 -maadoitus
86 -tämä menee ilmeisesti kellolle päin
minun kaaviossa lukee SG1570 ilmeisesti
webaston kello.
joudut jatkamaan johtoja johdon pitäisi
olla 2.5neliön.
Jos tästä olis jotain apua.....
lähetä meiliosoite lähetän kopsun tosta
kaaviosta. - Makee
Siellä ilmastoinnin ohjainlaitteella pitäis olla paikka johdolle, joka antaa tiedon kun lämmitin lähtee käyntiin. Jos ei laitteen mukana tullu kytkentäohjetta, kannattaa se pyytää laitteen toimittajalta. Mitään relettä ei sinne tarvii virittää. Se lämmitin ei ohjaa puhallinmoottoria suoraan. Ilmastoinnin ohjainlaite ohjaa sitä puhallinta. Huom! Kaikki mallikohtaset ohjeet saat Eberin maahantuojalta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251