Olimme pääsiäisen ajan matkalla Tallinnassa. Ja kyllä olivat taas kerran suomalaiset kunnostautuneet! Räkäkännisiä nuoria miehiä, keski-ikäisiä miehiä ja pariskuntia. Kyllä hävetti heidän puolestaan. Piti oikein lisätä vauhtia, kun huomasi - ja sen huomasi jo kaukaa - että suomalaiset siinä örveltävät. Ja ollaan sitten niin maailman kansalaista, kun kerrankin on päästy oikein ulkomaille. Miksi pitää mennä ryyppäämään ja munaamaan kansamme maine. Jäisitte sinne omaan vuokrakämppäänne neljän seinän sisälle, ellei muuta tarkoitusta matkalla ole, kuin kännätä. Toivottavasti vielä joskus opitte kännikalat jonkinlaista sivistystä ja toisten kunnioitusta, että voisimme olla ylpeitä käytöksestämme ja kulkea rinta rottingilla missä sitten ikinä olemmekin.
Örvellystä!
Käytöskukkanen
7
197
Vastaukset
- Ö. R. Veltäjä
Miksi sinun pitää taas avautua TAMPEREEN palstalla?
Olivatko matkalaiset TAMPEREELTA? - Käytöskukkanen
Koska olen mansesta.... Mieti sitä!!!
- Haista kukkanen
Tällä palstalla on tarkoitus keskustella TAMPEREEN asioista. Sinä et ole Tampere. mieti sitä.
- Anonyymi
Tallinna-foorumi on erikseen olemassa. Käytä sitä.
- Anonyymi
Tampere
- Anonyymi
Puliveivareita koko kaupunki täynnä.
- Anonyymi
Missäpäin viroa ne örvelsivät ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850