Hanna ja Wold idols

Mun mielestäni Hannan on liian aikaista lähteä wold idolsiin kun hän ei ole vielä edes saanut kunnollista esiintymiskokemusta Suomesta!On jotenkin hölmöä, että hän on vasta aloittanut ja heti ruvetaan puhumaan maailman valloituksesta kun artisti itse ei ole edes vielä alan ammattilainen!

5

912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu-u

      Eikös se World Idols ole kilpailu näiden erimaiden Idols voittajille? Ja monellako Hannan keikalla olet käynyt, kun väität ettei Hanna ole saanut esiintymiskokemusta? Ja kuinka monta esiintymistä tarvitaan mielestäsi, että kokemusta olisi tarpeeksi? Aika montaa keikkaa nähneenä voin sanoa, että Hanna on oikein valmis esiintymään ihan missä vaan. Karisma on valtaisa ja ääni aivan mahtava!

    • minä

      on eri maiden idols-voittajien kilpailu! Ja ne kaikki on sen oman maansa kilpailun voittanut suurin piirtein samaan aikaan ja kaikilla on näin ollen kokemusta melko lailla saman verran. Esim. World idols 1:ssä oli 16-vuotias puolalainen idols-voittaja ja ihan hyvin hän siinä world idolsissa pärjäsi. Joten ei ole mitään pelkoa, ettei hanna olisi valmis World idolsiin.

      • masie

        on hiljaista World Idol rintamalla. Eikös eka World idol ollut joulun tienoilla viimevuonna? Mutta nyt ei ole kuulunut minkäänlaista faktaa milloin ja missä kyseinen skaba järkätään. Oliskohan niin, että World Idol järkättiin kokeilu mielessä tuon yhden ainoan kerran ja jos se ei osoittautunut riittävän menestyneeksi, jotta se järkättäisiin uudestaan.
        Mutta hei! Ainahan on Euroviisut ja olen 100% varma, että Hannalle tullaan tarjoamaan viisuja esitettäväksi. Eri asia sitten antaako BMG Hannan osallistua moiseen skabaan. Koska Euroviisuilla on hiukan ikävä "kaiku"!


    • ..tai haluaako Hanna yleensäkään euroviisuihin..

      • AlfredJKwak

        idioottikisassa on mukana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2097
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1610
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1236
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1150
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1145
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      876
    Aihe