Hanna ja Wold idols

Mun mielestäni Hannan on liian aikaista lähteä wold idolsiin kun hän ei ole vielä edes saanut kunnollista esiintymiskokemusta Suomesta!On jotenkin hölmöä, että hän on vasta aloittanut ja heti ruvetaan puhumaan maailman valloituksesta kun artisti itse ei ole edes vielä alan ammattilainen!

5

943

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu-u

Eikös se World Idols ole kilpailu näiden erimaiden Idols voittajille? Ja monellako Hannan keikalla olet käynyt, kun väität ettei Hanna ole saanut esiintymiskokemusta? Ja kuinka monta esiintymistä tarvitaan mielestäsi, että kokemusta olisi tarpeeksi? Aika montaa keikkaa nähneenä voin sanoa, että Hanna on oikein valmis esiintymään ihan missä vaan. Karisma on valtaisa ja ääni aivan mahtava!

• minä

on eri maiden idols-voittajien kilpailu! Ja ne kaikki on sen oman maansa kilpailun voittanut suurin piirtein samaan aikaan ja kaikilla on näin ollen kokemusta melko lailla saman verran. Esim. World idols 1:ssä oli 16-vuotias puolalainen idols-voittaja ja ihan hyvin hän siinä world idolsissa pärjäsi. Joten ei ole mitään pelkoa, ettei hanna olisi valmis World idolsiin.

• masie

on hiljaista World Idol rintamalla. Eikös eka World idol ollut joulun tienoilla viimevuonna? Mutta nyt ei ole kuulunut minkäänlaista faktaa milloin ja missä kyseinen skaba järkätään. Oliskohan niin, että World Idol järkättiin kokeilu mielessä tuon yhden ainoan kerran ja jos se ei osoittautunut riittävän menestyneeksi, jotta se järkättäisiin uudestaan.
        Mutta hei! Ainahan on Euroviisut ja olen 100% varma, että Hannalle tullaan tarjoamaan viisuja esitettäväksi. Eri asia sitten antaako BMG Hannan osallistua moiseen skabaan. Koska Euroviisuilla on hiukan ikävä "kaiku"!

• ..tai haluaako Hanna yleensäkään euroviisuihin..

• AlfredJKwak

idioottikisassa on mukana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      2004
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      101
      1762
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      83
      1591
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1434
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1132
    6. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      1063
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      1043
    8. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1036
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      1026
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      983
    Aihe