tuulivoiman saloja mitä on vuosikymmenet pimitetty!
aletaan julkistaa kuvia kytkennöistä ja ohjaamaan, kuinka saat tuulivoiman aikaiseksi
foorumeilla ei näistä puhuta ja kuiskaillaan !
nyt loppu !
tietovuotaja ervardin tapaan nyt aletaan paljasteleen
tällä palstalla aletaan paljastella
10
206
Vastaukset
- tee se
tätä olen vihdoinkin odottanu !
- Sähköjooseppi
Noh haluatteko AMK-materiaalini tuulivoimalan rakentamisesta? Onko teillä varaa ostaa kestomagneetteja? Paljonko teillä on ylipäätänsä rahaa laittaa hankkeeseen? Miten ison haluatte W-määrältään?
Alkuarvot tiskiin niin kerron miten se tehdään. - PALJASTELIJA
nyt alkaa !
ensimmäinen paljastus tässä !
jokainen DC MOOTTORI KÄY TUULIVOIMALA MOOTORIKSI !- PALJASTELIJA
VAIN HIDAS KIERROS DC MOOTORIT OVAT PARHAITA !
- PALJASTELIJA
JUOKSU MATOISSA KÄYTETÄÄN DC MOOTTOREITA
NIITÄ MYYNNISSÄ EBAY.DE/COM - paljastelija
käyvät myös vesivoimalaan !
- 1+10
Varmaan on DC-mootori sopiva pyörittämään tuulipropellia.
- dc moottori
5 vuotta toiminu moitteettomasti mökillä jossa ei sähköä !
akut aina täynnä !
2000w 25m mastossa- jos vielä kuitenkin
Niin, meinasit varmaan että kun sähkömoottoria vääntää propeli- saadaan sähkömoottori käänteisesti tuottamaan virtaa? Siis DC-moottori?
- paljastelija
dc moottoreita
löytyy kato ebay
hiilillä ja ilman
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892648Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031678- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641232Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 67871
- 45867
- 61835