Oma kalu omaan pyllyyn?

Sivuvaunu

Oletteko koskaan kokeilleet taivuttaa omaa kullia omaan persereikäänne? Yltääkö?

17

6367

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anti Asko

Tuskin yltää, mutta moni mittaa persereiästä alkaen.

• Yltäisikö jonkun toisen?

• willee...

kyllä yltää, ns. lepomitta 16cm ja venytettynä sopivasti koventuneena menee, hiukan rasvaa terskan päähän, sanoin ei voi kuvata tunnetta vaikka muuten btm tietää miltä se toisen tuntuu, ja oikeasti, kyllä menee

• Deeb throat

Wille on joku pikkupoika jolla 16cm velttokulli?
        Olisiko kuvaa tästä tapahtumasta?

Itse yllän ottamaan itseltäni suihin.

• Deeb throat kirjoitti:

Wille on joku pikkupoika jolla 16cm velttokulli?
        Olisiko kuvaa tästä tapahtumasta?

Itse yllän ottamaan itseltäni suihin.

willee on kyllä laittanut isosta kalustaan linkin tänne muutaman kerran.

Joka mies pystyy ottamaan itseltään suihin, ellei maha ole tiellä. Ja jos notkeutta on nimeksikään...

• Saatanan sairas homo
        h-x kirjoitti:

Joka mies pystyy ottamaan itseltään suihin, ellei maha ole tiellä. Ja jos notkeutta on nimeksikään...

Sinä homo sen linkin olet laittanut.

• Saatanan sairas homo kirjoitti:

Sinä homo sen linkin olet laittanut.

Epäiletkö, että minulla on sellainen willemäinen ISO?

• Painu helvettiin hin
        h-x kirjoitti:

Epäiletkö, että minulla on sellainen willemäinen ISO?

En epäile.

• Fatman
        h-x kirjoitti:

häxyn harrastus on siis ottaa itseltään suihin. No pitihän se arvata kun ei muilta saa seksiä.

• Fatman kirjoitti:

häxyn harrastus on siis ottaa itseltään suihin. No pitihän se arvata kun ei muilta saa seksiä.

Ei harrastus, mutta yrittänyt olen ja onistuen :D

Yrittänyt olen miljoonien ja miljoonien muiden miesten lailla. Etköhän sinäkin ole yrittänyt. Suurin osa miehistä nimittäin on. Uskotko?

Minä saan muuten seksiä halutessani ja melkolailla sellaista kuin mielin. Saatko sinä?

• Anonyymi

haluaisin kokeilla sun kanssa samaa jos

• Vapaamielinen heebo

Kyllä kulli lupsahtaa omaan persukseen mukavasti. Kannattaa kokeilla ja yllättyä!

• Kannattaa lupsauttaa myös pahaa-aavistamattoman kaverin persuksiin. Hänkin saattaa yllättyä.

• Gayboy18v
        h-x kirjoitti:

Kannattaa lupsauttaa myös pahaa-aavistamattoman kaverin persuksiin. Hänkin saattaa yllättyä.

oon yrittäny mut siinvaihees ku terska koskee anusreikää ni alkaa stondiksest tulee ni vahva et ei onnaa....siis ei enää taivu.

• Justus98
        Gayboy18v kirjoitti:

oon yrittäny mut siinvaihees ku terska koskee anusreikää ni alkaa stondiksest tulee ni vahva et ei onnaa....siis ei enää taivu.

Saan myös itseltäni just ja just terskani suuhuni mut se vaatii aikamoista alkulämmittelyy (venyttelyy), Peniksen kanssa käy samoin gayboynkaa eli kun penis on alle puolijäykkä niin pystyn taivuttamaan sen anukselle mut heti kun terska osuu reijälle niin peli menetetty ja nousee kivikova stondis.

• Anonyymi
        h-x kirjoitti:

Kannattaa lupsauttaa myös pahaa-aavistamattoman kaverin persuksiin. Hänkin saattaa yllättyä.

milloin sais koikkeilla tätä kokemusta

• ohi meni

Yltämisessä ei ongelmia, mutta kun joudun jo lepomittaakin painamaan kasaan että menis edes peräreiän kohalle, vaan ku ei onnistu. Liian pitkä! Auttakee pitkää hädässä!!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3305
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3117
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2498
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2356
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1923
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1425
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82