Oma kalu omaan pyllyyn?

Sivuvaunu

Oletteko koskaan kokeilleet taivuttaa omaa kullia omaan persereikäänne? Yltääkö?

17

5234

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anti Asko

      Tuskin yltää, mutta moni mittaa persereiästä alkaen.

      • Yltäisikö jonkun toisen?


    • willee...

      kyllä yltää, ns. lepomitta 16cm ja venytettynä sopivasti koventuneena menee, hiukan rasvaa terskan päähän, sanoin ei voi kuvata tunnetta vaikka muuten btm tietää miltä se toisen tuntuu, ja oikeasti, kyllä menee

      • Deeb throat

        Wille on joku pikkupoika jolla 16cm velttokulli?
        Olisiko kuvaa tästä tapahtumasta?


        Itse yllän ottamaan itseltäni suihin.


      • Deeb throat kirjoitti:

        Wille on joku pikkupoika jolla 16cm velttokulli?
        Olisiko kuvaa tästä tapahtumasta?


        Itse yllän ottamaan itseltäni suihin.

        willee on kyllä laittanut isosta kalustaan linkin tänne muutaman kerran.

        Joka mies pystyy ottamaan itseltään suihin, ellei maha ole tiellä. Ja jos notkeutta on nimeksikään...


      • Saatanan sairas homo
        h-x kirjoitti:

        willee on kyllä laittanut isosta kalustaan linkin tänne muutaman kerran.

        Joka mies pystyy ottamaan itseltään suihin, ellei maha ole tiellä. Ja jos notkeutta on nimeksikään...

        Sinä homo sen linkin olet laittanut.


      • Saatanan sairas homo kirjoitti:

        Sinä homo sen linkin olet laittanut.

        Epäiletkö, että minulla on sellainen willemäinen ISO?


      • Painu helvettiin hin
        h-x kirjoitti:

        Epäiletkö, että minulla on sellainen willemäinen ISO?

        En epäile.


      • Fatman
        h-x kirjoitti:

        willee on kyllä laittanut isosta kalustaan linkin tänne muutaman kerran.

        Joka mies pystyy ottamaan itseltään suihin, ellei maha ole tiellä. Ja jos notkeutta on nimeksikään...

        häxyn harrastus on siis ottaa itseltään suihin. No pitihän se arvata kun ei muilta saa seksiä.


      • Fatman kirjoitti:

        häxyn harrastus on siis ottaa itseltään suihin. No pitihän se arvata kun ei muilta saa seksiä.

        Ei harrastus, mutta yrittänyt olen ja onistuen :D

        Yrittänyt olen miljoonien ja miljoonien muiden miesten lailla. Etköhän sinäkin ole yrittänyt. Suurin osa miehistä nimittäin on. Uskotko?

        Minä saan muuten seksiä halutessani ja melkolailla sellaista kuin mielin. Saatko sinä?


      • Anonyymi

        haluaisin kokeilla sun kanssa samaa jos


    • Vapaamielinen heebo

      Kyllä kulli lupsahtaa omaan persukseen mukavasti. Kannattaa kokeilla ja yllättyä!

      • Kannattaa lupsauttaa myös pahaa-aavistamattoman kaverin persuksiin. Hänkin saattaa yllättyä.


      • Gayboy18v
        h-x kirjoitti:

        Kannattaa lupsauttaa myös pahaa-aavistamattoman kaverin persuksiin. Hänkin saattaa yllättyä.

        oon yrittäny mut siinvaihees ku terska koskee anusreikää ni alkaa stondiksest tulee ni vahva et ei onnaa....siis ei enää taivu.


      • Justus98
        Gayboy18v kirjoitti:

        oon yrittäny mut siinvaihees ku terska koskee anusreikää ni alkaa stondiksest tulee ni vahva et ei onnaa....siis ei enää taivu.

        Saan myös itseltäni just ja just terskani suuhuni mut se vaatii aikamoista alkulämmittelyy (venyttelyy), Peniksen kanssa käy samoin gayboynkaa eli kun penis on alle puolijäykkä niin pystyn taivuttamaan sen anukselle mut heti kun terska osuu reijälle niin peli menetetty ja nousee kivikova stondis.


      • Anonyymi
        h-x kirjoitti:

        Kannattaa lupsauttaa myös pahaa-aavistamattoman kaverin persuksiin. Hänkin saattaa yllättyä.

        milloin sais koikkeilla tätä kokemusta


    • ohi meni

      Yltämisessä ei ongelmia, mutta kun joudun jo lepomittaakin painamaan kasaan että menis edes peräreiän kohalle, vaan ku ei onnistu. Liian pitkä! Auttakee pitkää hädässä!!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      5913
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3605
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1925
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1913
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1738
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1586
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1512
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1406
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1398
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1327
    Aihe