Voiko naisen mies sanoa, et saa enään tykätä tuon miehen kuvista ja päivityksistä. Voiko joku olla niin mustasukkainen?
Facebook tykkäämiset
8
596
Vastaukset
- Hyvänen aika?
Eiköhä tuo kuullosta muutenkin aivan teini touhulta tykkäämisineen ynm.Minä,nainen olen hankkinut aidon elämän ilman facebookkia:)Enkä tunne jääneeni mistään paitsi.Lykkyä pyttyyn sinulle visaisen kysymyksesi kanssa:)))
- Ummumm
Minä tykkäilen varatun miehen kuvista,päivityksistä...eikä hänen vaimo oo mustis.
:D - muuan merkityksetön
Mulla on yks vakiseuralainen ja ärsyttää kyllä nähdä sen kommentointia ja tykkäilyä facessa.
Harvemmin mulle siellä mitään, mutta muille koko ajan.
Miettiny et pitäis kai lopettaa se meidän fwb-suhde kun on liikaa tunteita mukana mun puolelta ainakin.- mikä on
fwb suhde?
- suomeksi
mikä on kirjoitti:
fwb suhde?
Friends with benefits. Eli niinkuin edellinen sanoi, vakiseuralainen, ilman sitoumuksia siis.
- uusia suhteieta
tuo pärstäkirja saa kyllä mustista ja pettämisii sekä eroja aikaan
- Toinen merkityksetön
Muuan merkityksetön. Sinun vakkari ei halua paljastaa muille teidän välillä olevan mitään enemmän niin siksi ei noteeraa sinua Facessa. Mutta lopeta suhde. Se vaan satuttaa. Usko. Oen kokenut saman. Lopettaminen ei ole helppoa, mutta pidemmällä tähtäimellä olet ehyempi, kun lopetat.
- en ymmärrä
Mä en ikinä kattois miestä joka tykkäilee toisten naisten kuvista jossain facessa. En ymmärrä miksi niin pitäisi tehdä. Miksi olet parisuhteessa kun toinen mies kiinnostaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781