Facebook tykkäämiset

ffderr

Voiko naisen mies sanoa, et saa enään tykätä tuon miehen kuvista ja päivityksistä. Voiko joku olla niin mustasukkainen?

8

586

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvänen aika?

Eiköhä tuo kuullosta muutenkin aivan teini touhulta tykkäämisineen ynm.Minä,nainen olen hankkinut aidon elämän ilman facebookkia:)Enkä tunne jääneeni mistään paitsi.Lykkyä pyttyyn sinulle visaisen kysymyksesi kanssa:)))

• Ummumm

Minä tykkäilen varatun miehen kuvista,päivityksistä...eikä hänen vaimo oo mustis.
      :D

• muuan merkityksetön

Mulla on yks vakiseuralainen ja ärsyttää kyllä nähdä sen kommentointia ja tykkäilyä facessa.
      Harvemmin mulle siellä mitään, mutta muille koko ajan.
      Miettiny et pitäis kai lopettaa se meidän fwb-suhde kun on liikaa tunteita mukana mun puolelta ainakin.

• mikä on

fwb suhde?

• suomeksi
        mikä on kirjoitti:

fwb suhde?

Friends with benefits. Eli niinkuin edellinen sanoi, vakiseuralainen, ilman sitoumuksia siis.

• uusia suhteieta

tuo pärstäkirja saa kyllä mustista ja pettämisii sekä eroja aikaan

• Toinen merkityksetön

Muuan merkityksetön. Sinun vakkari ei halua paljastaa muille teidän välillä olevan mitään enemmän niin siksi ei noteeraa sinua Facessa. Mutta lopeta suhde. Se vaan satuttaa. Usko. Oen kokenut saman. Lopettaminen ei ole helppoa, mutta pidemmällä tähtäimellä olet ehyempi, kun lopetat.

• en ymmärrä

Mä en ikinä kattois miestä joka tykkäilee toisten naisten kuvista jossain facessa. En ymmärrä miksi niin pitäisi tehdä. Miksi olet parisuhteessa kun toinen mies kiinnostaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3427
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2066
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1480
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1111
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1021
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      38
      958
    Aihe