Hei.
Mulla on tollanen -89 volvo 240 b200f-koneella. Osaako kukaan sanoa mitä joutuu tekemään että pystyy ajelemaan tolla etanolilla vai kannattaako edes asiaa harkita? Joillakin kulutus noussu niin paljon ettei säästöä tule lainkaan verrattuna tavan bensaan ja muutos osatkin maksanu kuulema maltaita.
Kiitos etukäteen avustanne.
volvo 240+re85
2
1105
Vastaukset
- DGC
Nyt ei löydy Volvo-harrastuneisuutta niin paljoa että pystyisi vastaamaan pelkän moottorimallin perusteella eikä jaksa googlata. Onko se kaasari vai joku Jetronic? Ei varmaan mikään lambdaohjattu kuitenkaan. Ruotsalaiset ovat viritelleet Jetroniceja E85:lle ja siitä löytyy tietoa heidän foorumeiltaan. Valitettavasti he vain kirjoittavat ruotsiksi enkä minäkään jaksaisi kaikkea kääntää. Kokeile johtaisiko peruskouluruotsi jonkinlaisiin tuloksiin, hyvä foorumi voisi olla vaikkapa
http://www.etanol.nu- roskapostiakin
Edellinen kirjoittelija on kovin väsynyt kun kerttoo ettei jaksa . Epälen että on pastan ja pullamössön yhteisvaikutuksesta tuo jaksamattomuus .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455907Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304334Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212490Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1671346Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331247- 351024
- 171964