Hyvä olisi liikeitten laittaa valvonta kamerat , joka nauhoittaa päivän tapahtumat jokainen tapahtuma olisi todistettavissa ja syyllinen jäisi kiinni, vältytäisiin syyllistämästä , epäilemästä asiakkaita, myyjijä kun emme tiedä kuka on varas ennen kuin se on todistettavissa .
Varkaat Kirpputoreilla
9
472
Vastaukset
- RAINERII
Ne on ne mannet sieltä hurrilandiasta oon nähny ne kirppiksellä.
- Roinaa vaan
Onkos kirpputorilla muka jotain pöllittävää? Eix siellä ole vaan pelkkää roinaa mun nähdäkseni. Ostan tavaran uutena enkä käytä jonkun vanhoja alushousuja toiseen kertaan.
- hyihelv
Ei käy mielessäkään ostaa kirppiksen romua ja ryysyjä
- Tulot 680e
Se on hyvä tulla ivaamaan, jos on rahaa ostaa tavara uutena. Kaikilla ei näin ole. Vähävaraiselle kirpputori on tärkeä paikka. Josta löytää hyvää tavaraa halvalla. Menkää joskus itseenne. Huonompituloisena nuo kommentit loukkaavat, pahasti.
- rikas lady
Tulot 680e kirjoitti:
Se on hyvä tulla ivaamaan, jos on rahaa ostaa tavara uutena. Kaikilla ei näin ole. Vähävaraiselle kirpputori on tärkeä paikka. Josta löytää hyvää tavaraa halvalla. Menkää joskus itseenne. Huonompituloisena nuo kommentit loukkaavat, pahasti.
Olen hyvätuloinen ja rakastan kirppareilla kiertämistä.
- vai mien se oli
rikas lady kirjoitti:
Olikos se ruottissa laki,joka kieltää lumpun oston,muttei myyntiä.
- niksipirkka
rikas lady kirjoitti:
Naiset tuokaa myyntiin vanhoja sukkahousujanne.
- Valilii
Tulot 680e kirjoitti:
No köyhät kyykkyyn. Olisit käynyt niitä kouluja aikoinasi ja opiskellut kunnon ammatin niin ei tarttis kierellä kirpputoreilla ja valittaa.
- naurettavia tolloja
Huomaa että muutamat kommentoijat eivät ole ikinä käyneet kirpputorilla, leukoja vain louskuttavat!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2103065
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il172771Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!
Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee3671469Klaukkalan onnettomuus
Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess211374- 901294
Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat
Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie531219- 981190
Martinan uudet tuulet
Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik1681051Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee
Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO1621035- 131942