Hitto sinun kanssas mies!

n→m

Mikä siinä on niin hel****n vaikeeta tulla puhumaan asiat selväksi? Onko nää tunne jutut jotenkin liikaa miehille ettei niistä puhuta vai mikä siinä on? Lähestyin yhtä miestä viime viikolla ja tänään sit nähtiin sen viestin jälkeen ekan kerran. Odotin vastausta mut mitä vielä, pelkkä tervehtiminen:( Hitto, pitääkö se vastaus kaivaa kiven alta kun ei vaan voi sanoo. Niin ja se viesti ei ollut rakkauden tunnustus tsi mitään vaan kysymys miten edetään. Joskus tuntuu et helpompaa ois olla naisen kanssa kun ne sentään osaa puhua ja vastata mutta kun en oo pätkääkään kiinnostunut naisista vaan tästä yhdestä miehestä, joka ei puhu eikä...

11

752

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m>n

      oon varmaan minä,kun on niin hyvät tunnisteetki :))

      • n→m

        No tuskin sentään oot se jolle aloitus on tarkoitettu:)


    • muttei sitä ole

      Kuulostaa tutulta

    • kokemusta on

      Ei naisetkaan aina halua puhua.

      • tua

        Kyl naiset enemmän puhuu tunteista kuin miehet. Aika harvassa on naiset jotka ei vastaa viesteihin tms.


    • turhaa päänvaivaa

      No miten tuohon itse vastaisit? Aika vaikea kysymys, mikäli haluaa asioiden mennä omalla painollaan. Älä nyt kuitenkaan aja miestä pois liialla hyökkäävyydellä, eikö tuo tilannekatsausjuttu juuri ole se joka vie sen kivan jännitteen pois.

      Ja loppuun vielä, jos ei vastaa, hän ei todennäköisesti ole halukas sen enempään sinun kanssasi. Niin se vain menee ilman turhia analysointeja.

      • Jännite vähenee

        myös, jos tilanne jää polkemaan paikoilleen katseluvaiheeseen.


      • n→m

        Joo, en rupee tätä juttua sen enempää aukaisemaan. Pakko vaan oli purkaa v*tutus pois. Mut ei siis seurustella tai mitään, eikä ole mitään puhettakaan ollut joten kyllä tiedän ettei hän ole minusta kiinnostunut. Joten analysoinnit olen jättänyt sikseen. Ehkä pitää vetää pää täyteen niin ei tarvii miettiä koko asiaa.


      • turhaa päänvaivaa
        Jännite vähenee kirjoitti:

        myös, jos tilanne jää polkemaan paikoilleen katseluvaiheeseen.

        Totta tuokin. No jos ihmiset eivät pidä yhteyttä toisiinsa ja homma hiipuu, niin missä vika?


      • höh
        turhaa päänvaivaa kirjoitti:

        Totta tuokin. No jos ihmiset eivät pidä yhteyttä toisiinsa ja homma hiipuu, niin missä vika?

        Turha sit jälkeen päin itkee ikäväänsä täällä jos ei tartu tilaisuuteen silloin kun se on tarjolla;)


    • n→m

      Nyt on sitten v*tutus hiukan laantunut mutta tein silti oman ratkaisun asiaan kun miehestä ei mitään irti saa. Menin ja irtisanoin itseni tänään (ei olla tosin samassa työpaikassa mut töiden merkeissä nähdään). Tosin tähän nyt liittyy paljon muutakin ettei se nyt pelkästään tosta miehestä johtunut. Nyt jos pitäs lomat niin viikko pari enää töitä ja sit uudet tuulet puhaltaa:) Saa nähdä jäänkö edes tähän kaupunkiin kun ei täällä oikeen mulle enää mitään ole. Kesän suunnitelma onkin uusi kaupunki, uusi työ ja uusi ihastus...:) Toki, pieni ikävä jää tätä miestä kohtaan mut ei voi mitään kun ei hän saa mitään aikaiseksi. Facebook viestiinkin hänen on niin vaikeaa vastata, ei vaan ymmärrä kattoo sitä roskapostia sieltä kun kavereita ei olla. Ehkä mä jätän kertomatta ettei enää tulla näkemään kun tuskin häntä se edes kiinnostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe