Älkää pojat viitsikö....

Saku

Onpa taas mennyt monta bittiä hukkaan kun näillä palstoilla käydään kehnoja keskusteluita Jaguar-kuljettajien sielunelämästä.Mitä perkeleen väliä sillä minkä värisillä kalsareilla Jaggea ajetaan tai mitä kouluja pitää käydä päästäkseen ko. kärryn etupenkille.Itselleni Jaguar on ollut reilut 10-vuotinen harrastus ja parhaimmat hetket olen kokenut roplatessani autoani ja nauttimalla hetkistä kun se joskus toimii kunnolla.Nyt Jaguareihin ollaan tekemässä ihmeellinen sädekehä ja kuvitellaan että sen omistaminen olisi jotain maagista.Oikeasti Jaguar on vain auto muiden joukossa,hyvine ja huonoine puolineen.Mielestäni moiset typerät kirjoitukset mitä viimeaikoina Suomi24;llä on kirjoitettu,vahingoittaa harrastustamme tämän hienon automerkin kanssa.Erityisesti kismittää Hollolan jaggepastorin tripple-j;n hurmoksellisuus merkkiä kohtaan.Hänen paatokselliset kannanottonsa ovat saaneet pitkästä aikaan palstalle provosoivia kannanottoja.Terveisinä hänelle toivoisin hänen muuttavan "karvaton mirri" mottoaan.Se tuo useimmille ihmisille muita mielikuvia kuin Jaguarit.Vastauksena kysymykseen "mitä ominaisuuksia Jaguarilla ajamiseen tarvitaan?".vastaan tyynesti:ajokortti.Pidetään tämä palsta edelleen hyvänä forumina josta apua tarvitseva sitä löytää eikä pilata omaa eikä palstan mainetta epäolennaisilla jorinoilla.

4

1195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • j.j.j

      Kiva, että osallistut. Minäkään en välitä noista kalsari- tai koulukeskusteluista. Ovat epäoleellista jorinaa. Itse olen harrastanut Jaguaarien räpläystä liki 40 vuotta ja vieläkin siitä nauttii - ihan maagista iloa!
      Toivottavasti et liity noiden trollaajien joukkoon rupeamalla muiden arvosteluun, puhu mielummin itsestäsi ja autostasi. Sitäpaitsi minulle karvaton mirri tuo ainostaan pellistä tehdyn Jaguar-kissan mieleen. En tiedä muista. Sinulla lienee parempi otos.

      Ystävällisin terveisin/jjj

    • XJ6

      "Hollolan jaggepastorin tripple-j" oli ylilyönti, mutta niin on osa jjj:n kirjoituksistakin.

      Jaguarin omistajana olen über-ihminen..?

      Ei ihme, että provoja riittää jjj aloituksille.

      Joka tapauksessa mukavaa syksyä kaikille tasapuolisesti!

      • Test Driver

        Saku puhui toki asiaa.
        Olen itse pyrkinyt pitamaan linjaa, jossa asiattomiin kirjoitelmiin ei vastata, menkoot Bemaripalstalle. Nain saadaan pidettya tassa maassa yksi asiallinen Jaguar-forum.

        Tosin olen sita mielta, etta JJJ:n provosoinnit ovat olleet aika hauskaa ja nautinnollista luettavaa - keventavaa!
        Vastaavia keskusteluja olen kaynyt ennenkin "off-line", vallankin, kun kerhoilloissa ei uskalla sanoa poikkipuolista sanaa Jaguarista. (Kiitos, Saku, tuosta "silloin kun se toimii virheettomasti". Osui ja upposi! Edesmenneen Kari Sumsan sanoin: "Mita kivaa on ajella autolla, jossa on aina jalatkin kuivana?")

        Todellakin, kylla jokaiseen merkkiin liittyy tavatonta maagista sadekehaa ja merkkiin vannomista; menes sanomaan Mersumiehelle jotain BMW-myonteista niin kylla saat kuulla kunniasi!

        Minusta yksi autoharrastuksen hienoja puolia on kuitenkin leikkimielinen (?) merkkikilpailu, jossa kumminkin osataan arvostaa toistenkin hienoja autoja ja heidan harrastustaan. Siksi kayn kernaasti myos muiden merkkien kuin Jaguarin tapahtumissa.

        Lopuksi viela yhdyn Sakuun (ei mitaan 2-mielisyyksia nyt!): vaihda, JJJ, se mottosi. Minua jaksaa sitten joka kerran naurattaa tuo karvaton mirri! Olletikin, etta tokikin ymmarran, mita silla ajetaan takaa...


    • J-mies

      Kieltämättä huumori hallussa Sakulla.

      Ei ole naurattanut pitkään aikaan yhtä makeasti.

      Ja kyllä se "karvaton mirri" on jotain pehmeää, kosteaa ja toivottavasti tiukkaa...ei Jaguar.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe