Kyseinen ennustaja ennusti minulle viitisen vuotta sitten. Näki lapsia, miehen, talon, yrityksen,hautajaisia,ystäviä, joiden luonteet sai kohdilleen, samoin kuin ensimmäisen lapsen luonteen.Fyysiset vaivani näki hyvin ja osuvasti, niitä minulla ei ollut silloin vielä.. Näki myös vanhempieni erokriisin. Näki minulle lyhyen vaiheen, jossa olin stressaantunut ja aivan loppu. Nyt tämä vaihe on kestänyt neljä vuotta.,, Eli ei osunut ihan kohdilleen.Rahaakin lupaili kovasti, mutta olen köyhä kuin kirkonrotta.Parisuhdetta ei ole enää. Miehiäkin näki viisi elämässäni, ennen kuin tapaan sen "oikean" joka on lähempänä kuin tuoli allani.. Noh, viisi vuotta tässä on odoteltu. Mitkä kokemukset teillä pyörälästä?
Kaija Pyörälä.
23
4277
Vastaukset
- harmittanut
Sain häneltä ennustuksen jo monen monta vuotta sitten. Mikään ei pitänyt paikkaansa. Hyvn hän ennusti, lupasi melkein kuun taivaalta. Mikään vain ei pitänyt paikkaansa. Kaverinikin kävi Kaijan vastaanotolla, eikä Kaija tiennyt hänellekään yhtään mitään. Tyhjistä lupauksista ei kannata maksaa satumaisia summia, mitä Kaija repii.
- Ennustaja Ukko
"Mikään ei pitänyt paikkaansa."
Otitteko yhteyttä kuluttaja-asiamieheen tai Kuluttajavirastoon?
- pettynyt minäkin
Ei taida näissä päteä kuluttajasuojalaki mitenkään. Jotain kuitenkin pitäisi tehdä, ettei ihan kuka vaan voisi kutsua itseään näkijäksi.
Todellisia näkijöitä on harvassa. - sydänveri78
melkein jo naurattaa tämä pyörälä..lupaa vaikka mitä ja minä hölmö uskoin. Noh, onneksi oikea elämä repi pois pilvilinnoista. Täytyy sanoa että röyhkeää touhua. Todella iloinen kyllä olin hetken aikaa kun luonaan kävin.
- Anonyymi
Tukea sain apua...04.07.22 "Oli hyvä ennustaja" Kävin hänellä monen monta kertaa. Elämäni oli silloin hyvin sanoisinko että vaikeaa. Hän näki mitä minulle tuleman pitää. Avioliittoni oli vaikea , mieheni alkoholi ongelman vuoksi. Pyörölä näki että ero on paras ratkaisu. mutta ei se ollut helppo laitaa kaikki uusiksi. . mutta viimein rohkenin tehdä ratkaisun ja muutin toiselle paikkakunnalle. Enkä ole katunut ratkaisuani. Siitä on jo parikymmentä vuotta. Asun edelleen täällä ja olen viihtynyt hyvin. Lapseni olivat tukenani minun ratkaisussa. Pyöröla näki minun eroni ja muuttoni toiselle paikkakunnalle.Ja paljon muutakin mitä olen saanut tässä elämän varrella kokea.
Joten minulla on ollut paljon apua Pyörölän ennustuksista. Kävin hänen luonaan monia kertoja
Tietenkin hän näki tulevan rahaa ym, jotka ei nyt käyneet toteen Mutta olen kiitollinen että hän sai minuun rohkeutta elämäni hallintaan ja ratkaisuun .
- pohdiskelen
Ei kait ne ennustajat mitään takuita anna "tuotteestaan", kyse on kai viihdepalvelunimikkeellä toimivasta palvelusta?
- erkkipylly
No onpas kommentteja. Itse lähdin hänen luotaan vähän naureskellen että joopa joo, oli niin uskomatonta tarinaa että... en edes olisi mennyt ellei eräs tuttuni olisi suositellut, hänelle oli jo kaksi kertaa osunut nappiin. No ei mennyt kuukauttakaan kun alkoi tapahtua juuri niin kuin Kaija oli sanonut. Käynnistä on kohta 2-vuotta ja osa on vielä toteutumatta mutta kuvasi siis todella, todella tarkasti muutaman jo toteutuneen tapahtuman. Vakuutti myös heti alkuun kertomallla muutamasta vaivastani jotka ei ulospäin näy. Minun elämä on kyllä aina ollut hyvinkin tapahtumarikasta. Jännä miten voi olla noin erilaisia kokemuksia...voisko olla että teille muille ei ole vaan ihmeempiä tulossa ja täytyyhän hänenki leipä saada pöytään ;)
- ei välitä
Mun mielestä ei näistä paska puheista täällä kannata välittää. Näkijä harrastelijat haukkuu toisiaan, niin täällä kuin muillakin keskustelupalstoilla, tämä on ihan tuttua. Samaa settiä kuin facen suljetut keskusteluryhmät.
Yksi ihminen voi kirjoittaa monella eri nimimerkillä ja antaa kommentteja omille kirjoituksilleen.
- apua14
Hei yritin googlata yhteystietoja kyseiselle näkijälle, missäpäin vaikuttaa ja ottaako puhelin potilaita?
- Erkkipylly
Aikaisemmin ilmoitteli lehdessä, kiertää eri kaupungeissa, suosittelen! Rennolla & positiivisella asenteella sinne vaan! Ps. Taas yksi hänen kertoma asia toteutunut.
- Kukku pöööööööööööö
Asuu Pulkkilassa tai Piippolassa, joka tapauksessa sielläpäin P-Pohjanmaalla. Nrokin löytyy mutta sitä ei varmaan täällä saa antaa.
- ei ennustuksille
On olemassa todellisia selvännäkijöitä mutta siitä huolimatta ei heidän pakeillaan kannata käydä. Meille ei ole hyväksi tietää tulevaa. Jo Raamatussakin se kielletään. Mutta sehän ei hetkauta ihmisiä jotka ei Jumalaan usko vaan näihin noitajuttuihin mitä nämä ennustusjutut ovat.
- Lopettakaa noituus!!
Nämä noidat tulevat palamaan helvetin tulessa. Se ei ole väärin keinoin paholaisen avulla saatu noitaennustus vaan Raamatussa sanottu totuus. Jos he eivät heti lopeta noituuttaan ja kadu entistä syntistä elämäänsä, niin he joutuvat kärsimään monin tavoin. Herra Sebaot on ankara Herra ja Hän ei jätä kiveä kiven päälle ja kostaa noitien pahat teot aina neljänteen sukupolveen saakka.
Ne, jotka ovat vain huijanneet, eivät ole niin suurta syntiä tehneet. Jos he siis tunnustvat, etteivät omaa mitään noitavoimia, vaan ovat vain ihmisiä puijanneet, he saavat armon. Mutta oikeat noidat palavat tuhkaksi helvetin tulessa ja piinassa. - pettynytmonesti
Vai noidat! Uskovaiset ennustavat ja peloittelevat ihmisiä milloin milläkin ennusteilla. Mikään ei heidän ennutuksistaan ole toteutunut, "onneksi". Jos ketkä ovat noitia, niin uskovaiset.
Oikeitakin näkeviä on, olen muutaman tavannut. Nekin ihmiset, jotka teeskentelevät olevansa näkijöitä, eivät ole noitia, vaan melkoisen ahneita ihmisiä. Heillä ei ole mitään tekemistä todellisten näkijöiden kanssa.
Pyöräläkin on minulle ennustanut kauan sitten. Jos ne ennustukset olisivat toteutuneet, olisin nyt vähintäänkin ruhtinatar. - ghloooo
Kävin 98 vuonna ja olen huomannut että näki vasta tähän hetkeen eli 16 vuoden päähän.
- Jajjj
Olen käynnyt Pyörälällä, oli tosi positiivinen kokemus. Nähnyt paljon asioita elämässäni oikein !
- Suositteluni
Hyviä kokemuksia on, parisuhdeasiassa tein itse ratkaisun omaa sydäntäni vastaan - mutta suosittelen. Terveystilanteeni, työni, lasteni (viimeinen yllätys) lukumäärän hän on osannut kertoa. Ja kannusti myös kuuntelamaan omaa sisäistä ääntä, ei pelkkiä ennustuksia.
- cvio
Huonoja kokemuksia kaksin kappalein, aika hintavakin lisäksi.
- Anonyymi
Kävin Kaijalla vuonna 97. Hän näki monet sen hetken asiat tosi tarkastikin ja monia asioita jotka toteutuivat noin 5 vuoden kuluessa. Mutta sitten joukossa oli ihan perättömiä juttuja. Hän esimerkiksi kuvaili minulle monta lasta ja kertoi tarkasti niiden luonteetkin. En ole ensimmäistäkään vielä saanut.
- Anonyymi
En enää käy tämän tyyppisillä näkijöillä. Se on parempi ettei ennusteta. Kun sekaan tulee virheellisiä tietoja niin on mahdoton tietää mikä pitää paikkansa. Voin sitten odottaa tai pelätä jotain asiaa mitä ei ikinä tapahdu.
- Anonyymi
Hei ennusti minulle vuonna 2010 kaksoset.menin ihan huvikseni käymään.kesällä 2012 kaksoset syntyivät sukupuolet, luonteenpiirteet silmien värit yms meni täysin nappiin
- Anonyymi
Jiiiiiihaaaaaaaaa1 Huuuuuuuuhhhhhaaaaaaaaa!
- Anonyymi
Kai sitä joku höpinöistä osuu nappiin kun siellä monta ihmistä käy. Itse kävin joskus aikoinaan tämän luona nuorena ja hölmönä, tiesi kyllä omituisesti ihmisistä jotka oli silloin lähipiirissä asioita. Mikään ennustettu ei pitänyt paikkansa. En suosittele näitä selvänäkijöitä koska hyvin usein niihin typeryyksiin eli ennustuksiin jää kiinni. Parasta elämää elää kun päättää asioista itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787