Nyt päätin asentaa win 8.1 tänään ja nyt teen ensin varmuussarjan ja siihen tarvitaan kaameat viisi levyä =( (Lohduttaudun sillä että mac käyttäjilläkin on varmaan sama rumba). Eli teenkö oikein kun teen varmuuskopion ensin vai onko tämä ihan turhaa?
win 8.1 asennus
11
214
Vastaukset
Onko kyse markettikoneesta? Noi voi olla palautuslevyjä.
- kysyva
ostettu expertilta. kannattaako ottaa varmuuskopio ennen paivitysta 8.1? onko varmuuskopio sama kuin levykuva?
kysyva kirjoitti:
ostettu expertilta. kannattaako ottaa varmuuskopio ennen paivitysta 8.1? onko varmuuskopio sama kuin levykuva?
Itse ottaisin ja ei ole sama asia kuin levyluva.
- heeeeeee
vapunen kirjoitti:
Itse ottaisin ja ei ole sama asia kuin levyluva.
Ei onnistu enää varmuuskopiointi. kone sylkee levyn heti ulos. asennan ton 8.1 nyt ja jos kione hajoo niin vien takuuhuoltoon
- -n.n.-
Eiks toi mennyt niin että vain USB-tikulle voi ottaa "palautuslevyn" Win 8:sta. Ei siis CD-levylle.
Se minkä kokoisen tiukun tarvitsee riippuu varmaan laitteesta, voi kysy laitevalmistajalta tai maahantuojalta.
Ja kannattaa totta kai tehdä se palautustikku. HP Pavilionin mukana tuli ohjelma, jossa voi valita polttaako palautuslevyt DVD:lle vai USB:lle.
Hae :Palautuslevyn luominen
Omassa koneessani laski, että tarvitaan kolme levyä.
Simppeli homma, neuvoo suomeksi.- iMacillä pääsee
Heh, heh. Mac huolehtii täysin itsenäisesti varmuuskopioinnin kaikkine versioineen, kun koneeseen kytkee ulkoisen kovalevyn. Palautuksen tai täysin uuden asennuksen kaikkine päivityksineen voi suorittaa kertaheitolla. Tarvitesee vain avata Time Machine ja valita mieleisensä palautustapa/-piste. Jopa yksittäisten tiedostojen palautus onnistuu hetkessä ja helposti.
Eli turha lohdutella Macin ominaisuuksilla. Tämä kone on tehty käyttöä varten ja jatkuva säätely ja säännöllinen epäonnistumisen tuoma vitutus on jätetty teille misukin kasipalleroisille ;)- Win on best.
Mitä sitten jos Mac tekee jotain erillä tavalla, mitä se tänne kuluu?
Tekee Windowskin monet asiat erillä tavalla.
Maccihän näyttääkin rumalta Linuxilta. - Nää rakkulat taas
Win on best. kirjoitti:
Mitä sitten jos Mac tekee jotain erillä tavalla, mitä se tänne kuluu?
Tekee Windowskin monet asiat erillä tavalla.
Maccihän näyttääkin rumalta Linuxilta.Luepas poitsu aloitus uudestaan: "..kaameat viisi levyä =( (Lohduttaudun sillä että mac käyttäjilläkin on varmaan sama rumba)."
Ja mee takas puristeleen finnejäs peilin ääreen.
- Niin tekee
Windows tekee myös palautus osion ulkoiselle kovalevylle. Eikä ole edes vaikea asia jos vähänkin osaa käyttää Windowsia. Lisäksi sen voi tehdä myös USB tikulle.
- 50 cc, virittelyä
Kannattaa edes perusteisiin paneutua, ennen tyhjän mielipiteen heittoa. Kyse on kuulepas ihan eri jutusta, näppylä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949