1.10.2004 Kuoli Jatali niminen Tinkertamma laitumelle ketunpuremasta kaulavaltimoon...Minä hevosen omistaja sain tasata henggitykseni tätä kirjoittaessa. Aamulla koulumatkalla näin ketun juoksevan Jatalin laitumelta päin ja kun tulin kotiin se oli poissa. Suruviestin tässä kähäsin
Vihreilleniityille nyt jo aikasin palata sä joudut. En koskaan sua nähdä voi en koskaan voi mä nähdä harjaa hulmuavaa ja kavioita maastopoluilla. Hyppäsit aina sen puron yli josta löysin mä kenkäsi. Sitä estsittiin yhdessä kun sun kanssa olin siitä yli hnypännyt. Se hyppy oli sun viimeinen se hyppy oli sun ainut siinä hypyssä oli jotain outoa sä hyppäsit siinä hetkellä jo puoliks hevostenvaltakuntaan sua siellä ottaa vastaan Morgan jonka kanssa kisasin sen viimeisen kerran. Siellä sä näät puomit,esteet joita et ylitä mutta Morganin lailla tulet pilvenreunalle katsomaan viimeistä matkaa...
In Memorian
4
355
Vastaukset
- polle
osanotto, ikävää menettää rakas eläin. eilen väheni myös meillä eläi lukumäärä yhdellä. luulin jo tottuneeni siihen kun lähes 20 vuotta ollut hevosia ja muita eläimiä, mutta aina se on yhtä hirveä menetys...
- leluponi
otan osaa..
- Twi
ei näitä feikkijuttuja vakavista asioista :( ensinnä: tinker on sen verran iso hevonen, ja kettu noin kissan kokoinen, ettei kettu pysty edes purukalustollaan tappamaan hevosta vaikka kaulaan yltäisikin. Siksi toisekseen Jatali nimistä tinkeriä ei ole suomen rekistereissä. Lisäksi päivämäärää 31.9.2004 ei ole olemassakaan. Jätetäämpä nämä memorianit niille jotka oikeasti menettävät rakkaitaan.
- -Titsu-
Todella tyhmää alkaa pelleilemään tuollaisella asialla! "Feikki" viestin kirjoittajan kanssa täysin samaa mieltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 885516
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113047Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv892958Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232584Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328