EIKÖ KTS:n KALTAISELLE SUITSIA??

DoctorT

Eikö tämä häirikkö KTS ole minkään kontrolantin alaisuudessa?

Typeryksen määrä aloituksia ja hänen sivistymätön kielenkäyttönsä, eikö niille ole rajoja ja tapasääntöjä??

4

98

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KENELLÄ SIVISTYMÄTÖN KIELENKÄYTTÖ?

      Sanamies
      26.1.2005 11:09
      oikealla nimellä arska
      Tai veri lirisee

      Sanamies
      30.12.2004 16:17
      oikealla nimellä arska
      Tai veri lirisee

      Sanamies
      29.12.2004 20:11
      Oikealla nimellä arska
      Tai veri lirisee ja pian.

      Sopikoo sinulle se tapaaminen että saamme tämän nimi asian oikeaan päivä järjestykseen?

      Sanamies
      5.3.2005 21:29
      Kirjoita oikealla nimellä
      tai veri lirisee

      Sanamies
      30.12.2004 19:54
      oikialla nimellä arska tai veri lirisee
      Ja voitko saapua sopimaan tämän nimi asian ihan kahden kesken?

      Sanamies6.10.2011 22:220 SULJE
      Kirjoitahan kts oikealla nimellä tai mene sitten sinne mistä olet tullutkin (persereijästä).

      Sanamies13.4.2013 22:20-22 SULJE
      Mene sinäkin vaan sinne mistä olet tullutkin (persereijästä) Tai Saunan takana on tilaa tuollaisille

      Sanamies16.10.2011 23:120 SULJE
      Ei ole ja kirjoitahan oikealla nimellä tai veri lirisee.

      Sanamies17.3.2012 20:530 SULJE
      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri alkaa liristä.

      Sanamies19.3.2012 11:020 SULJE
      Kirjoitahan oikealla nimellä kts tai veri alkaa liristä.

      Sanamies19.3.2012 15:180 SULJE
      Kitjoitahan oikeilla nimillä kts tai veri lirisee.

      Sanamies19.3.2012 17:38-1 SULJE
      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.

      Sanamies20.3.2012 16:020 SULJE
      Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee

      Sanamies21.3.2012 07:570 SULJE
      Kirjoita kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.

    • Nyt en kyllä ymmärrä yhtään KTS:n massapostituksia. Niitä näyttää olevan melkein joka ketjuun ja omina aloituksina. Eikö tuo Sanamies kirjoita aivan toisilla palstoilla? Miksi tänne pitää tuoda hänen kommenttejaan?

      KTS:n tämäntyyliset viestit eivät koske helluntailaisuutta ollenkaan. Jos jatkat ylläolevien kaltaisten viestien lähettämistä, menetät kyllä uskottavuutesi myös tärkeänä pitämässäsi palestiinalaisasiassa.

      • Eikö mee perille?

        Kyseinen tyyppi on sama palstakeisari joka massapostittaa tännekin ja käskee viimeisimissä viesteissään uskovaisia poistumaan.

        Sitäpaitsi tämäkin foorumi on täynnä hänenkaltaisiaan kyyliä joiden pielipiteet ovat täynnä samanlaista hevonpaskaa


    • 17.

      Vilkaisehan kaikki uskontoihin liittyvät foorumit. Löytyykö etusivuilta tuttu herjaajan nikki tai montako nikkiä löydät.
      Omituista, että vihaamilleen juutalaisille on hänellä' aina asiaa. Viha-asiaa. Siellä samiehenkin saanut näkemään punaista. Hellarit ja prof. sivusto mielialuettaan solvauksineen. Luterilaisuus osiossa on hänen opetuksiaan. Siis ihan täysipäiväinen vihakirjoittaja/trolli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe