Eikö tämä häirikkö KTS ole minkään kontrolantin alaisuudessa?
Typeryksen määrä aloituksia ja hänen sivistymätön kielenkäyttönsä, eikö niille ole rajoja ja tapasääntöjä??
EIKÖ KTS:n KALTAISELLE SUITSIA??
4
98
Vastaukset
KENELLÄ SIVISTYMÄTÖN KIELENKÄYTTÖ?
Sanamies
26.1.2005 11:09
oikealla nimellä arska
Tai veri lirisee
Sanamies
30.12.2004 16:17
oikealla nimellä arska
Tai veri lirisee
Sanamies
29.12.2004 20:11
Oikealla nimellä arska
Tai veri lirisee ja pian.
Sopikoo sinulle se tapaaminen että saamme tämän nimi asian oikeaan päivä järjestykseen?
Sanamies
5.3.2005 21:29
Kirjoita oikealla nimellä
tai veri lirisee
Sanamies
30.12.2004 19:54
oikialla nimellä arska tai veri lirisee
Ja voitko saapua sopimaan tämän nimi asian ihan kahden kesken?
Sanamies6.10.2011 22:220 SULJE
Kirjoitahan kts oikealla nimellä tai mene sitten sinne mistä olet tullutkin (persereijästä).
Sanamies13.4.2013 22:20-22 SULJE
Mene sinäkin vaan sinne mistä olet tullutkin (persereijästä) Tai Saunan takana on tilaa tuollaisille
Sanamies16.10.2011 23:120 SULJE
Ei ole ja kirjoitahan oikealla nimellä tai veri lirisee.
Sanamies17.3.2012 20:530 SULJE
Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri alkaa liristä.
Sanamies19.3.2012 11:020 SULJE
Kirjoitahan oikealla nimellä kts tai veri alkaa liristä.
Sanamies19.3.2012 15:180 SULJE
Kitjoitahan oikeilla nimillä kts tai veri lirisee.
Sanamies19.3.2012 17:38-1 SULJE
Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.
Sanamies20.3.2012 16:020 SULJE
Kirjoittelehan kts oikeilla nimillä tai veri lirisee
Sanamies21.3.2012 07:570 SULJE
Kirjoita kts oikeilla nimillä tai veri lirisee.Nyt en kyllä ymmärrä yhtään KTS:n massapostituksia. Niitä näyttää olevan melkein joka ketjuun ja omina aloituksina. Eikö tuo Sanamies kirjoita aivan toisilla palstoilla? Miksi tänne pitää tuoda hänen kommenttejaan?
KTS:n tämäntyyliset viestit eivät koske helluntailaisuutta ollenkaan. Jos jatkat ylläolevien kaltaisten viestien lähettämistä, menetät kyllä uskottavuutesi myös tärkeänä pitämässäsi palestiinalaisasiassa.Eikö mee perille?
Kyseinen tyyppi on sama palstakeisari joka massapostittaa tännekin ja käskee viimeisimissä viesteissään uskovaisia poistumaan.
Sitäpaitsi tämäkin foorumi on täynnä hänenkaltaisiaan kyyliä joiden pielipiteet ovat täynnä samanlaista hevonpaskaa
- 17.
Vilkaisehan kaikki uskontoihin liittyvät foorumit. Löytyykö etusivuilta tuttu herjaajan nikki tai montako nikkiä löydät.
Omituista, että vihaamilleen juutalaisille on hänellä' aina asiaa. Viha-asiaa. Siellä samiehenkin saanut näkemään punaista. Hellarit ja prof. sivusto mielialuettaan solvauksineen. Luterilaisuus osiossa on hänen opetuksiaan. Siis ihan täysipäiväinen vihakirjoittaja/trolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437