Äänestin viime vaaleissa kommaria, mutta nyt silmäni ovat auenneet. Kun paikkakunnalle aavailtiin erästä yritystä,joka olisi työllistänyt 10-15 henkilöä, laittoi kommari kaikki peliin ja sai aikaan valitusrumpan, jonka ansiosta yritys siirtyi muualle.Olisin ehkä itsekin päässyt sinne töihin, mutta nyt olen jälleen työttömänä.
Näissä vaaleissa äänestän joko keskustaa taikka perussuomalaista ehdokasta. Ovat ainakin yritysystävällisimpiä.
Eikö teitä kiinnosta keskustella
12
842
Vastaukset
- Kalle
Hirveä ajatus mutta valitettava totuus :
Mitä enemmän maassa on työttömyyttä niin sitä suurempi on kommunistien kannatus. Siis SKP hyötyy työttömyydestä lisääntyvän jäsenmäärän, jäsenmaksujen ja tukiasten muodossa.
Ei siis ihme jos kommunisti ei halunnut teollisuutta paikkakunnalle, kommunistien paikallisosaston talousarvio olisi mennet läskiksi!!
/Kalle- Komuilla itkun paikka
Pääsi pikkarainen nauru: http://www.geocities.com/lehtosepi/
Mielipiteesi vaalimainonnasta?
- Lyle
Missä kunnassa asut?
- Puna-Vladi
Kommunistiedustajasi pelasti sinut kapitalismin orjuudesta!
- Toivo
Mikä paikkakunta?
Juttu näyttää keksityltä.
Uppoaa varmaan hyvin joihinkin Kallen kaltaisiin kommarin vihaajiin.
Kommunistien tavoitteena on toki hyvinvoinnin
jakaminen kaikille tasapuolisesti. Puolueohjelmassamme, jos se viitsisi lukea, puhutaan
myös pienyrityksistä.- V.V
Jos 0,6 % kannatuksella jakaa hyvinvointia kaikille, niin hyvin jaettu.
- t.i.ruskeepaa
Kyllä minua järkevä keskustelu kiinnostaa. Et tainnut tietää tarkasti miksi edes äänestit kommunistista puoluetta. Yksityisyrittäminen tuhoaa sosiaalisen vastuuntunnon. Jos haluaisit valita palkkatyön yksityisyrittäjän tarjoamana, niin silloin et ymmärrä sosiaalista vastuuntuntoa.
- Sinua
En kyllä millään jaksa ymmärtää ajatusmaailmaasi.
Onko kommunistien ajatusmaailma tuollaista.
En kyllä enä kehtaa kertoa tuttavilleni,että olen joskus äänestänyt kommareita. - t.i.ruskeepaa
Sinua kirjoitti:
En kyllä millään jaksa ymmärtää ajatusmaailmaasi.
Onko kommunistien ajatusmaailma tuollaista.
En kyllä enä kehtaa kertoa tuttavilleni,että olen joskus äänestänyt kommareita....
- Sinua
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
...
Olemme täydellisesti eri aaltopituudella, joten en voi ymmärtää Sinua.
- t.i.ruskeepaa
Sinua kirjoitti:
Olemme täydellisesti eri aaltopituudella, joten en voi ymmärtää Sinua.
Ihmiset vuorovaikuttavat rehellisten ilmauksien kautta. Näin he muodostavat käsityksen toisesta, ilmaisevat näkemyksensä toiselle ja arvioivat toisten näkemyksiä. Jos näkemyksiä vaihdeta, ei kommunikoida. Sinä, "sinua", et ole vielä yrittänytkään ymmärtää. Et ota osaa keskusteluun ja puhut asian vierestä. Minä kommentoin asian välttelyysi, koska olen ystävällinen.
- MINÄolen ystävällinen!
t.i.ruskeepaa kirjoitti:
Ihmiset vuorovaikuttavat rehellisten ilmauksien kautta. Näin he muodostavat käsityksen toisesta, ilmaisevat näkemyksensä toiselle ja arvioivat toisten näkemyksiä. Jos näkemyksiä vaihdeta, ei kommunikoida. Sinä, "sinua", et ole vielä yrittänytkään ymmärtää. Et ota osaa keskusteluun ja puhut asian vierestä. Minä kommentoin asian välttelyysi, koska olen ystävällinen.
Sinä et tiedä mitään ystävällisyydestä! Osaat vain puhua PASKAA ja kirjoittaa kans.
Voi noita sun juttujasi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038