Vihaan alkoholia

ylikaiken

Moni läheinen ihminen on jo nuorena kuollut alkoholista johtuviin sairauksiin. Se tuhoaa ihmisen elimistön täydellisesti ja aiheuttaa nopeasti riippuvuuden. Viinan juonti on aiheuttanut myös paljon avioeroja, ja ystävyyssuhteita on mennyt poikki. Työpaikoillakin kärsitään jos työkaveri on juoppo. Joudutaan paikkailemaan hänen töitään, ja tekemään pitempiä päiviä. Alkoholi vaikuttaa niin monen ihmisen elämään negatiivisesti. Vihaan ylikaiken sitä ihmistä, joka alkoholin tähän maailmaan keksi. Itse en käytä alkoholia ollenkaan, mutta hauskaa on silti ollut juhlissa selvinpäinkin. Me tultaisiin kaikki hyvin toimeen ilman alkoholia. Olisimme ainakin terveempiä.

16

1736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdfghjklöä

      Samaa mieltä. Ajattele kaikkea pahaa mitä alkoholi ihmisen kanssa aiheuttaa, ja sitten vielä nykyään pikkulapsetkin luulee ettei voi aikuistua ja olla kivaa ilman myrkky litkuja koska kusipää saastat ei osaa ajatella.

      • Anonyymi

        Mikä laki sitä käskee juomaan? On ihmiset täysin idiootteja. Luonto hoitaa loput.


    • Enclavisti

      Ryyppääminen eli känniin vetäminen on turhaa mutta ruuan kanssa on ihan jees joskus viiniä maistella. Juuston kanssa myös. Juhlissa šamppanjaa.

    • alkoholinvihaaja

      Mä sitten niin vihaan alkoholia. Se tuhonut meijän perheen, melkein tappanut isän, tuhonut mun isä poika suhteen, tuonut niin paljon pelkoa, jännitystä häpeää ja kaikkea muuta mahdollista paskaa! VITTU! se on vittu yks vittu paskimmista ja vaarallisimmista päihteistä! uskokaa pois!

    • blackjack_

      Mä voin juoda me teiltä pois

    • harvoinolut

      Kyllä viini maistuu joskus ruoan kanssa.

    • viihaanmyös

      Olen aloitteljan kanssa saamaa mieltä. Itse lopetin 2008, enkä ole voinut sietää sen jälkeen.

    • viinaviehengen

      Alkoholi ja sen käyttö saattaa monen ennenaikaiseen hautaa. Paikkakunnallani kuoli raskaasti päihtynyt melkein kotiovellaan, kun oli tulossa kotiin ja kaunainen henkilö pahoinpiteli hänet niin että menehtyi vammoihinsa. Voi olla että hänkin humalassa provosoi riitaa ja syntyi tappeli.
      Myös Otamäen uhri oli olut päihtynyt. Jos hän olisi viettänyt iltaa muualla tai edes selvinpäin, niin tuskin hän olisi yöllä sortunut yksin tappajaparin käsiin.

    • homeopaatti.alkoholisti

      Alkoholi on petollinen aine

      Vähänpä ihmiset tietävät miten petollista sen käyttäminen on. Tuhosin paljon omaa ja toisten ihmisten elämää ennekuin huomasin, että riippuvuus vie aikaisin hautaan.
      Aina minulla viinaa on. Toistaiseksi pysyn 1 dl päivää kohden.

    • Anonyymi

      Lopettakaa alkoholin juominen. Käyttäkää kohtuudella Pyhää Yrttiä. Terveytenne kiittää, juu...

      T: Ystäväsi Hatsimies

    • Anonyymi

      Siirryin alkoholittomiin juomiin. Todella hyviä nykyään ja korvaavat nämä perinteiset. Ei mitään tarvetta prosenttijuomiin. Alkoholin juominen on vähän sama asia, kuin tupakointi. Käsillä pitää olla jotain "tekemistä", joten nämä 0 %:n juomat korvaavat sen "tekemisen" hyvin. Suosittelen. Näiden kulutus on lisääntynyt merkittävästi.

      • Anonyymi

        Pitäisikö sun etsiä sun käsille vähän parempaa tekemistä.


      • Kuitti tälle, on tosiaan holittomien taso ja valikoima noussut huomattavasti 👍


    • Anonyymi

      Eiköhän tuo liene vahingosssa keksitty, käyneistä pihlajanmarjoista tms. Oikein tokinaiset eivät myönnä, että viinasta ja tupakasta olisi mitään haittaa.

    • Anonyymi

      Onhan se yhdenlaista litkua joo, mutta jollainhan sitä on elämäänsä piristettävä, hinnalla millä hyvänsä. Kaikilla ei ole varaa hienompiin harrastuksiin. Ja juopuuhan ne eläimetkin puolimädistä hedelmistä, tilhetkin joskus tillintallin vissiin luonnon sorbuksestaan. https://youtu.be/fuMOROOgHv0

    • Anonyymi

      Juominen on hanurista, en voi sietää alkoholia. Haisee ihan paskalle suoraa sanottuna. Ei KIITOS yök.
      ,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5025
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1645
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1255
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe