Tuksu lähtee ulkomaille ...

Superpuuma

Tuksu lähtee Tallinnaan. Esiintyminen siellä 24.4. - Joko se muuten haki vermeensä lentokentältä?

49

964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vink vink

      Vilkaiskaapa Hymiksen keskustelupalstaa. Siellä on suuria näköaloja Tuksulta (fb) ulkomaalaisista laulajista ym. mielenkiintoisia näkemyksiä Tallinnan showsta. - Miten täällä on keskustelu niin kuollutta?

    • Markku Hirvonen

      Taitaa matkanteko tyssätä puutteellisiin matkustusasiakirjoihin vankipassilla kun matkustelu on aina niiiiin hankalaa

    • Huojuvat historiaa!

      Huojuvat homot ovat historiaa. Nyt lavalle astuvat salaiset ulkomaalaiset ammattilaulajat. raportoi 23.4.14:

      "Kun yksi ovi sulkeutuu niin toinen ovi avautuu!

      • Tuksu raportoi 23.4.

        Tuksu raportoi 23.4. illalla:

        Voi elämä!!!!! Olen kutsunut koko bändin Jenkeistä ja Ruotsista asti esiintymään ympäri Suomea ja Viroa, osa on Jumalan Sanaa, heistä tulee lentäen vasta tänään yöllä porukkaa mun luokse ja heräsin vasta ÄSKEN!!!!!!!

        He tekevät kaiken sen takia, että tunsivat Julia Tukiaisen ja alkavat esiintymään hänen kunniakseen, olen IHAN JÄRKYTTÄVÄN INNOISSANI!!!!!!! :)

        EN OLISI IKINÄ USKONUT ETTÄ HE SUOSTUVAT TÄHÄN!!!!!!! OSA ON SANOITTANUT PELKÄSTÄÄN JULIAN KUNNIAKSI KAPPALEITA, KAIKKI ESIINTYJÄT OVAT KRISTITTYJÄ KUTEN MINÄKIN!!!!!!! :) JEEE, TÄMÄ ON YKSI ASKEL ETEENPÄIN ELÄMÄSSÄNI!!!!!

        He eivät tosin ole mitään Raamatulla päähän lyöjiä, rentoja ovat, juovat viiniä kuten minäkin jne. Ja haluavat kuulemma auttaa myös minua, ja aikovat kuulemma nostaa koko showni ihan eri tasolle!!!!! KIITOS JUMALA, AMEN!


      • paniicci
        Tuksu raportoi 23.4. kirjoitti:

        Tuksu raportoi 23.4. illalla:

        Voi elämä!!!!! Olen kutsunut koko bändin Jenkeistä ja Ruotsista asti esiintymään ympäri Suomea ja Viroa, osa on Jumalan Sanaa, heistä tulee lentäen vasta tänään yöllä porukkaa mun luokse ja heräsin vasta ÄSKEN!!!!!!!

        He tekevät kaiken sen takia, että tunsivat Julia Tukiaisen ja alkavat esiintymään hänen kunniakseen, olen IHAN JÄRKYTTÄVÄN INNOISSANI!!!!!!! :)

        EN OLISI IKINÄ USKONUT ETTÄ HE SUOSTUVAT TÄHÄN!!!!!!! OSA ON SANOITTANUT PELKÄSTÄÄN JULIAN KUNNIAKSI KAPPALEITA, KAIKKI ESIINTYJÄT OVAT KRISTITTYJÄ KUTEN MINÄKIN!!!!!!! :) JEEE, TÄMÄ ON YKSI ASKEL ETEENPÄIN ELÄMÄSSÄNI!!!!!

        He eivät tosin ole mitään Raamatulla päähän lyöjiä, rentoja ovat, juovat viiniä kuten minäkin jne. Ja haluavat kuulemma auttaa myös minua, ja aikovat kuulemma nostaa koko showni ihan eri tasolle!!!!! KIITOS JUMALA, AMEN!

        Tuksun jatkoraportti noin klo 21:30

        "Ottakaa heti joku muhun yhteyttä, joka voi heittää mut Helsingin lentokentälle niin nopeasti kuin mahdollista!"


      • paniicci
        paniicci kirjoitti:

        Tuksun jatkoraportti noin klo 21:30

        "Ottakaa heti joku muhun yhteyttä, joka voi heittää mut Helsingin lentokentälle niin nopeasti kuin mahdollista!"

        Tuksu klo 22:50: "Onko hirveän ilkeää jos ei hae vieraitaan lentokentältä?
        Kun mulla ei ole nyt autoa käytössä, kukaan ei suostu kuskiksi, ja taksit maksaisivat vajaa 100e edestakaisin."


      • Myöhäisillan intoilu
        paniicci kirjoitti:

        Tuksu klo 22:50: "Onko hirveän ilkeää jos ei hae vieraitaan lentokentältä?
        Kun mulla ei ole nyt autoa käytössä, kukaan ei suostu kuskiksi, ja taksit maksaisivat vajaa 100e edestakaisin."

        Tuksu lopuksi:

        ”Jaahas, no tämähän on helppoa :) Ei tartte suomalaisilta enempää enää vastauksia, vieraani maksavat itse omat lentonsa ja taksinsa hotelleihin ja mun luokse! :) Siis mitä ihmettä täällä tapahtuu, tuleeko tänne joku Julian lähettämä enkelilauma.......?

        Nyt Bella mopsini juhlapuku päälle ja siivoan ennätysajassa pöydät ja lattiat! Hihi, oon ihan innoissani!!!!! Nää ihmiset osaa keskustella englanniksi mun kanssa myös uskonasioista, Jumalasta, kuolemasta jne!

        Julia rakasti näitä ihmisiä eläessään, tiedoksi vaan! :) Sitä kunnioitan myös!”


      • vitusontippuri
        paniicci kirjoitti:

        Tuksu klo 22:50: "Onko hirveän ilkeää jos ei hae vieraitaan lentokentältä?
        Kun mulla ei ole nyt autoa käytössä, kukaan ei suostu kuskiksi, ja taksit maksaisivat vajaa 100e edestakaisin."

        missä bemari,luxus bemari,kyllä se uskovaiselle luxus bemarikyyti varmasti kelpaa,glamööri bemari


      • megaturneeeeee?
        Tuksu raportoi 23.4. kirjoitti:

        Tuksu raportoi 23.4. illalla:

        Voi elämä!!!!! Olen kutsunut koko bändin Jenkeistä ja Ruotsista asti esiintymään ympäri Suomea ja Viroa, osa on Jumalan Sanaa, heistä tulee lentäen vasta tänään yöllä porukkaa mun luokse ja heräsin vasta ÄSKEN!!!!!!!

        He tekevät kaiken sen takia, että tunsivat Julia Tukiaisen ja alkavat esiintymään hänen kunniakseen, olen IHAN JÄRKYTTÄVÄN INNOISSANI!!!!!!! :)

        EN OLISI IKINÄ USKONUT ETTÄ HE SUOSTUVAT TÄHÄN!!!!!!! OSA ON SANOITTANUT PELKÄSTÄÄN JULIAN KUNNIAKSI KAPPALEITA, KAIKKI ESIINTYJÄT OVAT KRISTITTYJÄ KUTEN MINÄKIN!!!!!!! :) JEEE, TÄMÄ ON YKSI ASKEL ETEENPÄIN ELÄMÄSSÄNI!!!!!

        He eivät tosin ole mitään Raamatulla päähän lyöjiä, rentoja ovat, juovat viiniä kuten minäkin jne. Ja haluavat kuulemma auttaa myös minua, ja aikovat kuulemma nostaa koko showni ihan eri tasolle!!!!! KIITOS JUMALA, AMEN!

        "juovat viiniä kuten minäkin jne."
        Suomeksi tinttaavat itsensä tajuttomaan tilaan, mutta eivät ole valmiita maksamaan juomistaan. Jos ovat kuten Tuksu, vetoavat varmaan baarimikkoihin, että "tolta Jossulta on kuollut sisko..."
        Pakko näytellä reipasta. Voipi häkki heilahtaa kesken glamourisen muistokiertueen.


      • BeeÄmWee
        paniicci kirjoitti:

        Tuksu klo 22:50: "Onko hirveän ilkeää jos ei hae vieraitaan lentokentältä?
        Kun mulla ei ole nyt autoa käytössä, kukaan ei suostu kuskiksi, ja taksit maksaisivat vajaa 100e edestakaisin."

        Missä se helmikuussa lahjaksi saatu Bemari on? Mielikuvituksessa varmaan.


      • Emmy ja Tuksu

      • Yleiskuva

    • Yhteydet Viroon

      Internetin sfääreissä on ollut huhujaja viitteitä siitä, että Tuksu menisi Viroon, eli "muutto ulkomaille" tarkoittaisi sitä.

    • Frouva aikoo viedä

      nahkalompuukissa pameja ulkomaille. Ei pysty enään vetää mitää löntystely keikkaa selvinpäin.

    • Pasadenan opit

      Tuksu loi odotuksia siitä, että hän palaisi näyttelijän hommiin (23.4.):

      "Opiskelin näyttelemistä Pasadenassa, lähellä Los Angelesia vuoden, ollessani 19-vuotias ja näyttelin erilaisia teattereissa, olin yksi luokkani parhaimmista.
      Sekin haavee jäi, mutta nyt toteutan taas uusia haaveitani!

    • jännittävää

      tämäpä mielenkiintoisaa? Mikähän pelastusarmeijan soittokunta sieltä saapuikaan?

      • Tuksulle mormoni

        Kevät toi mormonipojat kaduillemme, ja he lähtevät Tuksun mukana käännytystyökeikalle Tallinnaan.


    • ohnotagain

      Vähälahjainen lapsikin osaa suoltaa uskottavampaa soopaa kuin tunkiotöhkä!

    • Tuksun suunnitelma

      5.4. Tuksun suunnitelma:

      ”Kuten sanottu jo aiemmin, toimin kuten Julia halusi. Hän halusi, että olen isäni kanssa väleissä, hän halusi että pysyn vahvana ja teen töitä ja hän halusi, että muutamme jonnekin etelään ja löydän miehen jonka kanssa perustaa perhe.

      Hän toivoi, etten ole siipeilijöiden kanssa tekemisissä, mutta hänellä oli parempi ihmistuntemus kuin minulla, hän näki paljon nopeammin eri ihmisten läpi. En tietenkään sano nyt nimiä, mutta hän varoitti minua useasta eri henkilöstä, jotka pyörivät ympärilläni. Hän katsoi minua aina silmiin ja pyysi, että Johanna, älä ole ystävä erään tietyn henkilön kanssa.

      Olen ihan hirveän kiinnostunut nyt eräästä minua nuoremmasta suomalaisesta miehestä, mutta ei siitäkään sen enempää. Media on pilannut paljon ihmissuhteita, työjuttuja jne. joten yritän nykyisin olla varovaisempi.” (Tuksun Facebook 5.4.14)

      • Ulina Pulina

        Tuksu pitää härkäpäisesti kiinni surkeasta suunnitelmastaan lähteä ulkomaille, hah!


    • fe4f34f3f3

      Miten tuo liittyy tämän ketjun aiheeseen?

    • Jjgfffhjjkk

      Hyvin liittyy. Tuksu ja Taukki lähtee ulkomaille, hakkaavat ketä milloinkin, ja Tuksukin laittaa rahat muuhun kuin verottajan elättämiseen. Samoi pas5koi molemmat!

      • kongo hannibaali

        Tunkion ei paljoa kannata Afrikassa liiikkua. Ne on nälkäsiä siellä eikä jätä keinoa käyttämättä.


      • Tuksu lauloi

    • Pulki

      Miksi Tuksu onkaa nii kaunis. Jotenki sellanen elegantti glamuur.

      • Tärisevä Napa

        .. mutta välillä on yliklamuuri...


    • Kauppa ei käy

      Mistäs elanto ulkomailla? Jo elokuussa 2013 Tuksu yksityiskeskustelussa - ns. tuxuleaksin kautta nettiin tulleessa viestissä - avautui Julialle talousongelmastaan:

      "Ei mulla varmaan ole rahaa.
      eikä näin vanhaa ja läskiä per-settä halua enää kukaan ostaa."

      • Rätit ja rytkyt

        Jos myyjäisistä nyhjäisee esim. 2000 euroa, sitten ulkomaille uraa luomaan?


      • Maailma avoinna .
        Rätit ja rytkyt kirjoitti:

        Jos myyjäisistä nyhjäisee esim. 2000 euroa, sitten ulkomaille uraa luomaan?

        Nyt on ollut niin halpoja lentoja tarjolla vaikka mihin, että 2000 eurolla saa useamman viikon loman kustannettua!
        Tosin Tuksulla on vissiin ollut tapana maksattaa lomansa muilla, esim Marokon matkan tais maksaa äiti.


      • Sellainen reissu
        Maailma avoinna . kirjoitti:

        Nyt on ollut niin halpoja lentoja tarjolla vaikka mihin, että 2000 eurolla saa useamman viikon loman kustannettua!
        Tosin Tuksulla on vissiin ollut tapana maksattaa lomansa muilla, esim Marokon matkan tais maksaa äiti.

        Totta, äiti maksoi Marokon perusmatkan, ja Joel-veli joutui maksamaan lentoliput Marrakeshistä Tukholmaan ja Helsinkiin, koska Tuksu ja Immoska myöhästyivät perusmatkan paluulennolta.


    • ADIOS koko Suomi!

      Tuksu raportoi 3.7.

      "Raitistumisjaksoni jatkuu nyt tietysti edelleen, ei viikko mihinkään riitä. Yksityiskeikka Ruukissa la, sitten suuntaan Ilomantsiin jossa olen sikajuhlissa koko lauantaiyön paikalla jakamassa nimmareita ja kanssani voi ottaa kuvia.

      Jään Ilomantsiin viikoksi mökille jatkamaan vieroitustani. Sen jälkeen lähden yhden helsinkiläiskaverini kanssa toiselle mökille vklopuksi. Täyttä absolutismia pitää kestää ainakin 2kk, mutta tämä pitää vetää päivä kerrallaan.

      Minä haluan toteuttaa unelmani enkä siihen pääse koskaan jos joku alkoholikirroosi iskisi päälle kun siitä ei sitten parane koskaan.

      Ja lahdutan nyt perk.......10kg pois ja sen jälkeen ADIOS koko Suomi!"

      • Uneton Miamissa

        Tuksu paljasti Facebookissa 4.7.14: ”Elämääni on tulossa ihan älyttömän suuria muutoksia lähiaikoina ja ne ovat ihan mielettömän upeita ja fantastisia!!!
        Nyt lähti sitten yöunetkin pois!”


      • Tuksu 3.7.

        Tuksu 3.7. aamuyöllä: ”Olen Jumalan suojeluksessa, vaikka osa ihmisistä minua vihaisikin ja pilkkaisikin. Julia on myös kanssani suojelusenkelinäni. Rauhallisia unia kaikille ja amen. Rukoilen joka ilta, Jumala pystyy tekemään suuria ihmeitä ja elämä voi muuttua ihan pienessä hetkessä.”


      • Hehkutusta

      • Pätö

        Tuksun 7L, 15.7. ”Rakas ystäväni Emelie joka on raitistunut alkoholisti ja minä Ruukissa heinäkuussa-2014

        Ihana ja suloinen Emelie joka antoi potkua minulle raittiuden tielle joka ei mikään yksinkertainen juttu olekaan! Edesmenneen Julian kautta tutustuin tähän kauniiseen ja suloiseen naiseen!”

        Kuva (Emelie ja Tuksu porstuassa): http://www.seiska.fi/images/upload/ugc/web/4062/2014/07/15/p18stn5ldc1ebg9te16dg3adbiq4.jpg

        7L: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Rakas-ystavani-Emelie-joka-on-raitistunut-alkoholisti-ja-mina-Ruukissa-heinakuussa-2014/1047950


    • Tupai

      Tucs 3.7. illalla: ”Dubai odottaa! :) Emelien veli haluaa tatuoida käsivarteensa mun nimmarin!

    • Tuksu Facessa 9.7.

      Tuksu Facessa 9.7. ”Vähemmästäkin tekee joku spirulina leväuute vähän äreäksi mutta eiköhän se tästä, olo helpottuu lopullisesti vasta sitten kun olen päässyt muuttamaan koko maasta pois!”

    • Kiuruvetehiset
      • Jummarrys

        Kerro, miten tämä liittyy ketjun teemaan?


    • Lolita2

      Joo joo, näkis vaan. Olis jäänyt sinne Marokkoon, kun kerran pääsi Afrikkaan asti. Tallinnasta tuli kotiin heittämällä.

      • Makkarankuoret

        Marokkolaiset kaftaanit tai burkhat olisivat armollisempia vaatekappaleita Tuksun vartalolle kuin mitä ovat hänen nykyiset vaatteensa.


      • Hyvällä maulla
        Makkarankuoret kirjoitti:

        Marokkolaiset kaftaanit tai burkhat olisivat armollisempia vaatekappaleita Tuksun vartalolle kuin mitä ovat hänen nykyiset vaatteensa.

        Pois Tuksulta kittanat makkarankuoret ja tilalle peittäviä, väljiä vaatteita.


    • Angelique Mukiainen

      Tuksu ei mihinkään ulkomaille lähde, ei kirjoita elämäkertaa, ei raitistu eikä edes laihdu.

      • Tuxuleaks 14.8.

        Tuksu luetteli elokuussa 2013 nipun syitä, miksei hän silloin voinut muuttaa ulkomaille, mm:

        - En voi lähteä ulkomaille yksin
        - En voi matkustaa ilman rahaa
        - Raha on tärkeintä ja sitä yritän nyt keikoistani säästää
        - Minun pitää pudottaa painoani 10 kg ennen kuin lähden mihinkään

        Tuxuleaks 14.8.13: http://aijaa.com/ArPf53


      • Suomeen "juuttuminen
        Tuxuleaks 14.8. kirjoitti:

        Tuksu luetteli elokuussa 2013 nipun syitä, miksei hän silloin voinut muuttaa ulkomaille, mm:

        - En voi lähteä ulkomaille yksin
        - En voi matkustaa ilman rahaa
        - Raha on tärkeintä ja sitä yritän nyt keikoistani säästää
        - Minun pitää pudottaa painoani 10 kg ennen kuin lähden mihinkään

        Tuxuleaks 14.8.13: http://aijaa.com/ArPf53

        Lisäksi tuossa linkkitekstissä näytti olevan yhtenä lähtöesteenä se, että "keikkaa on myyty valtavasti"; Tuksu ei siis "voinut lähteä, koska keikat oli hoidettava."

        Tänä vuonna lähdön esteenä ovat yhdyskuntapalvelun suorittaminen ja monet oikeudenkäynnit tämän loppuvuoden aikana. Mutta keikat eivät ollisi lähdön este, sillä ne ovat loppumassa kokonaan.


    • Blondiana

      Kunhan hoitaa YKP:n alta pois muutamat käräjät, Tuksun muutto ulkomaille blonditukkaisena toteutuu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      432
      3095
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      107
      2462
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      367
      2257
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      158
      2025
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1837
    6. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1267
    7. 166
      1255
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1176
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1094
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe