Hei,
Itselläni on ongelmana Windows 8.1 käynnistyminen. Toisinaan se jumiutuu mustaan ruutuun, toisinaan kirjautumisikkunaan. Tähän en ole googlella löytänyt apua muuta kuin usb juttujen vaihtamista porteista toiseen yms. Minulla nämä ei auttanut.
Kuitenkin kun windows käynnistyy, niin se toimii tämän jälkeen normaalisti ilman häröjä. Mutta joskus se vaatii useita reset nappulan painalluksia. Muilla tätä samaa ongelmaa?
Windows 8.1 käynnistymisongelmat
5
142
Vastaukset
- -Pia-
Samaa ongelma. Vaihdoin XP:hen
- utelias kysyy
Päivitysversio ja/vai vanhempi rauta sulla?
- juupojeejp
Rauta on suht uutta virtalähdettä lukuunottamatta. Ehdin jo hieman miettiä, voisiko virtalähteen alhainen teho vaikuttaa...
Windows 8 media on originaali ja netin kautta päivittyy 8.1. - aika paha..
Eikö käynnisty edes siniseen ruutuun?
- Hyvin pelaa
" Muilla tätä samaa ongelmaa?"
No ei sitten minkäänlaista. Ostin alkuvuodesta uuden koneen, silloin oli 8, jonka päivitin 8.1:een, eikä siinäkään mitään ongelmaa. Ja näin hienosti meni, vaikka ikää on sen verran, että tietokoneita ei nuoruudessa ollutkaan, enkä niistä juuri mitään tiedä vieläkään. Vanhaan koneeseen asensin XP:n tilalle Linux Mintin ja hyvin pelaa sekin, tuli huomattavasti nopeammaksikin.
Tämä uusi koneeni on HP Pavilion, Intel Core i5 4200U prosessorilla. Mielestäni hyvä hankinta, ei ole tarvinnut takkuilla ongelmien kanssa :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969