Eli kysymykseni on: Miten voi tehdä kepparitallin? Mistä itsellänne tehty?
Isä ei anna tehdä leikkinmökkiin
Ei ole puita
Kepparitalli?
4
1072
Vastaukset
- keppistelijä
meillä on keppis talli juuri leikkimökissä,voisin hieman sanoo siitä jotain;3jäsentä,n.20 kepparia,jokaisella jotain itse tehtyjä,aika kivoja varusteita,ravi kärryt(tehty muovi tuolista,metalli tangosta ja kolmipyöräisestä),6puista este tolppaa) eli 3estettä muoviset ämpärit ja tuolit,ratsastamme yleensä meidän pihalla hiekalla..Keppari tallin tekemiseen tarvitset;kepparin,tallin(esim oma huone,puu vaja,ulko huussi,auto talli,leikkimökki)Jos innostusta riittää niin varusteita voi tehdä itse esim virkkaamalla tai kankaasta.Keppari tallin tekemisessä on vain mielikuvitus rajana:)
- Keppari-intoilija
Kiitos :)
- Keppari-Intoilija
Nyt on terassilla "kepparitalli"
Itse ainakin olen väsännyt huoneeseeni pienen hyllykön joka on asetettu huoneen nurkkaan. Hepat on pingotettu seinän ja hyllykön väliin:) Erittäin yksinkertainen tehdä ja tosi kätevä! Itsellä ainakin on ollut kovassa käytössä ja hepoille saa siinä samalla hyvin puettua ja riisuttua suitset sun muut pois!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1367267Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam1115062Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk753838KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa43337Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,273124Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on112879Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni602678Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,602337Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu892143Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t322017