valkku ? uusia hankintoja ?
LeKi 14-15 ?
14
155
Vastaukset
- jplt
KooKoosta Juujärveä nuo ovat huhunneet. Hankintoja tulee varmaan sitten kun Tappara laittaa liigaukot Mestikseen. LeKin kassa on tyhjä.
- onko s
Mainostivat kuun alussa että muutaman pvä sisällä tiedotetaan ensikaudesta. Taitaa olla pakka sekasin.
- ei mestiksessä
Kakkosdivarin porukoillakin jo tulevan kauden porukat kutakuinkin tiedossa.
- Vesilahti
Eikös se ole aina ollut Lempäälän Kiekolla pakka sekaisin. Kierrätyskeskus olisi parempi nimi.
- Savon Rulle
LeKi haisee
- o n
Onnetonta touhua tai tiedottamista kun ei pelaajista mitää infoo missää
- tä h
Mitä tekee Laine miesten pelissä.. ei mitää joukkueelle.
- h äh
Sitä mitä sä et!
- mut ei
Yrittää sitä mitä pulju liigassa
- mut hei
Ja moni oman ikäisissä.
- Ipasta Lekiin
Ei oo Ipan 98 junnuja näkynyt vielä korkeilla sarjatasoilla eikä Lekissä.Ei kai sit siellä ole sen tason pelaajia vai missä ne on?
- Jagr
Nyt on kyllä heikoin kausi menossa ja sekavin, onko valmennus ajan tasalla nykypäivän kiekkoon, tosi huonolta siellä kyllä näyttää.
- lekimestis
Näyttäs lähteneen pieneen nousuun ?
- LeKiHiiteenSiitä
LeKi on Täyspäiväinen farmi ja sais kadota maailmankartalta kokonaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440