Kuinka nopeasti mies kykenee uuteen Yhdyntään ?

Miehet kertokaa ?

Siis kuinka nopeasti mies kykenee uuteen yhdyntään ? epäilen että siihen vaikuttaa tietysti ikä, sanotaan että 40 - 60 välillä, nuorilla se varmasti onnistuu meko nopeasti koska on pattereissa virtaa.

33

4107

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pattereissa virtaa

      Ei ole mitää ”miehet”-sääntöä.
      Keskimäärin asiaan vaikuttanee miehen testosteronin tuotanto. Herkästi laukeavat palautuu nopeammin.

      Sama mies kykenee joskus välittömästi uusintaan toisinaan voi jopa parin tunnin tauko olla tarpeen.
      Ainakaan minulla ei ikä ole muuttanut asiaa mitenkään. Nainen voi vaikuttaa asiaan (ilmeisesti ovulaation tuoksu ja feromonit).

    • seksihullu ukko

      Mä voin jatkaa samalla seisokillakin heti lauettua. Jos ehtii laskea, olen valmis uusintaan ihan parissa minuutissa. Riippuu enemmänkin naisen halukkuudesta ja miten näyttää sen. Yksi himokas kosketus naiselta ja taas tappi pystyssä. Ikää 46 ja tää on näköjään ominaisuus joka ei kohdallani ole muuttunut juurikaan. Vaimo on aina pitänyt hieman seksihulluna ja niin se taitaa ollakin, kun yksi nainen ei riitä pitämään tyytyväisenä.

    • panettaa4

      Jos nainen on halukas ja myöskin haluu munaa,mä voin nussia koko yön.Kaikki riippuu naisesta,haluuko se munaa,eli kun mä saan orkun,niin jos nainen alkaa hieroon mun kasseja himokkaasti,niin taas seisoo,ja nainen saa kovaa munaa orkkuun asti,näi voidaan mennä koko yö.

      • Anonyymi

        Joopa joo. Kyllähän näitä satusetiä kehuineen riittää.


    • minun mies

      jatkaa heti ensimmäisen siemensyöksyn jälkeen toisen kerran siitintä pois sisältäni pois ottamatta.

      • MinnaP

        Tuollainen on todella ihanaa. Minäkin tykkään jos mieheni ottaa minut toisenkin kerran välittömästi uudelleen. Siinä ei paljoa liukasteita tarvita.


      • Anonyymi

        jos kerran osa puristella saa kyllä koveneen


    • tukevasta tykkäävä

      Itse olen nainut parhaimmillani 7-8 kertaa yössä ja kyllä siinä ensin nainen alkoi väsyä.
      Riippuu tietty naisesta tosi paljon kuinka haluttaa.

    • terho1

      Oon 64 v ja kykenen 5 min perästä uudelleen

    • fuuucker

      Vartin päästä valmiina ja kovana!

    • bsfbsfbsfbsfbs

      Sanotaanko näin, että teoriassa onnistuisi kyllä aika nopeastikin, varmasti muutaman minuutin kuluttua, mutta käytännössä sitä ei tapahdu, koska mua ei yhtään haluta heti perään. Naisen voin kyllä tyydyttää sormin ja kielellä montakin kertaa peräkkäin.

    • jiiiiihaaaaaaaaaaaaa

      Tyyppiviat, kuten vuodot, aiheuttavat laitteeseen (naiseen) äkkinäisiä liikkeitä. Jos katsot tarkkaan, huomaat, voit huomata, että jos naisen suihinotto- ja polttoaineensyöttöaukkoa on jouduttu paikkaamaan, niin se laskee naisen jälleenmyyntiarvoa.

      Naista ei kannata opettaa järsimään isoja puunoksia tai makkaraa, muuten naisen omistamisen hauskimmat puolet saattavat kärsiä. Makkara sen sijaan on oiva koulutusväline. Anna naisen nuolla makkarasta sinapit, ja kun se on nuollut kiltisti antamasi makkaran muista palkita naista vaikka lakritsi paloilla.

    • ulosenigga

      Viiden minuutin palautuminen, jonka jälkeen naista jaksaa jyystää tunnin. Toistetaan pari-kolme kertaa. Tähän pitäisi jokaisen miehen pystyä pari-kolme kertaa viikossa. Jos et kykene niin aika huonosti menee.

      • Julb

        Mikä hiton palautuminen. Jyystetään kokoajan ilman taukoja,
        Jos et kykene niin huonosti menee.


      • im6un5yb4tvrc

        Mikä ihme lapanen sä oot, kun pitää miehisyyttä naimalla todistella? Mul E

        i oo seisonut pariin vuoteen, mut eipä oo tahtia haitannut


      • Anonyymi
        Julb kirjoitti:

        Mikä hiton palautuminen. Jyystetään kokoajan ilman taukoja,
        Jos et kykene niin huonosti menee.

        Älä viitsi valehdella. Kukaan kuiteskaan usko.


    • kyllähän sitä

      nuorena jaksaa panna vaikka kuinkamonta kertaa peräkkäin,ikää kun tulee kyllä vauhti vähenee ja panokerrat vähenee.

    • ergonomiamies

      normaali mies pystyy uuteen yhdytään minuutista kahteen aktin väleissä. siinä kannattaa juoda vettä ja imaista happea sisään ennenku taas mennään. kannattaa kans nousta seisomaan ja kävellä muutama askel verytellen samalla käsiä ja jalkoja. et tosiaankaan halua naintisessiosta veritulppia.

    • EräsVakipano

      Nainen ja hänen käytös ja himokkuus vaikuttaa merkittävästi. Eräs vakipanoni ihana kypsä nainen osaa myötäelää. Kun kohdataan menemme heti asiaan tovin rakasteltuamme ja hänelle useita orkkuja tuottaen itsekkin laukean.

      Pidän siitintä hänen sisällään ja tunnen hänen emättimensä supistukset, joka kiihoittaa minut uuteen "nousuun". Sisään lauennut sperma liukastaa joskus "kelit" liian liukkaaksi, joten on syytä taluspyyhkeellä hieman kuivata.
      Koska liian liukas emätin vie luonnollisen tiukkuudentunteen joka puolestaan pitkittää uutta orkkua. jne..

    • Nuorena jaksoi hyvinkin nopeasti uudelleen, etenkin jos nainen oli himokas. Nykyään palautuminen kestää kauemmin, en ole katsellut kelloa, mutta nykyisillä tehoaineilla pysyy vielä vauhdissa ja siinä naintien välillä on kiva tehvä muuta - nuolla, sormettaa jne.

    • Anonyymi

      Nuorempana pystyin naimaan kolmekin kertaa peräkkäin. Tosin viimeisellä kerralla oli mällin lähtö tiukalla, jouduin vetämään käteen, kun oli muija niin liukas. Joskus kokeiltiin, kuinka monta kertaa pysytyn naimaan yössä ja paras oli viisi kertaa, sen jälkeen en sitten enää saanut seisomaan, vaikka muija imikin ja runkkasi.

    • Anonyymi

      H­ei! Ku­­ts­­um­me sinu­t kä­ym­ään u­ude­­­ss­­a cha­­tis­sa! Mei­tä on yl­­i miljo­ona! 👉 http://2833444.com/H/3yR1 👈

    • Anonyymi

      Mulla menee 3-5 päivää ennen kuin pystyn uuteen yhdyntään. Tämän takia yritän pitää mehut palleissa mahdollisimman kauan. Jos mälli karkaa niin se on game over ellei muija jää muutamaksi päiväksi odottamaan että palaa lerssi panokuntoon.

      T. Orkkupappa

    • Anonyymi

      H­e­­­i! Ku­­ts­­­um­­me sinut kä­­ymään u­­­ude­­ss­a cha­­­tis­sa! Mei­­tä on yl­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://2833444.com/H/c8LX 👈

    • Anonyymi

      Oon aina ollu hittaan olonen ku ei keuli heti ja kun sitte stondaa, niin kestää pitkään. Parasta on kun mimmi istuu mun naamalle joksikin aikaa ja antaa mun syödä sen pillua. Tehuaa paremmin ku repulline niitä sinisiä pillereitä, eipä oo niitä tarvinnu kokkeilla ku pillun syönti auttaa aina vauhtiin ja impi sitte ku justiisa lentoo lähösä. Ite yhyntään ei oo nii kiirettä ja seki ottaa aikaa ku laaki lähtee, mulukku on session jäläkee vähä kippee ja aattee värine ja tytöllä pimppi hellänä. Noppeus ennätyksiä en lähe ees kokkeilee.

    • Anonyymi

      kaikki on susta kiinni kuinka nopeesti kätesi ja suusi osaa tehdä sen

    • Anonyymi

      H­­ei! Kutsumme sinu­­t käym­­ään uude­­­ss­a chatis­­sa! Meitä on yl­i mil­­joona! 👉 http://9303333.com/H/Th2O 👈

    • Anonyymi

      Riippuu kyllä useimmiten siitäkin, kuinka kovassa himossa on alunperinkin. Ja jos on ollut pitempi tauko seksissä ylipäätään, niin yleensä uusteen yhdyntään palautuu jo aika nopeasti.
      5-10min nopeimmillaan, välillä voi mennä puolikin tuntia.
      Ja tietty orgasmin voimakkuuskin vaikuttaa. Jos on oikein järisyttävän vahva orkku, niin sen aiheuttamasta raukeudesta kestää palutuakin pidempään. ja sitä kautta uusi varvikin tulee vasta myöhemmin.

    • Anonyymi

      se riippuu siitä kuinka hyvä olet ottamaan suihin

    • Anonyymi

      Meikäläisellä ottaa eteen kuukauden jälkeen😁

      • Anonyymi

        Pari vuotta sitten eukko viimeks anto nussia. Helpostikkin vois jo toistaa, mut ei omaa eukkoa viitti vaivata. Tarttis tehdä jotain...


    • Anonyymi

      Se nyt on niin naisesta kiinni.
      Jotain kiimsista naista voi naida tunti tolkulla
      Kulli on kovana pienen hipsuttelun jälkeen.
      Samoin nuoleminen. Tekee mieli nuolla useamman kerran ennen kun laskee siemenet sisään.

    • Anonyymi

      se on naisen käsistä imu tekniikasta kiinni myös kuinka kauan edellisestä seksi kerrasta

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe