niitä jotka haluavat keskustella asioista ja niitä jotka haluavat keskustella keskustelijoista ..
palstalla on kahdenlaisia keskustelijoita
2
65
Vastaukset
Kumpaan ryhmään itse kuulut? Minä haluan keskustella keskustelijoista, heidän uskostaan ja epäilyistään, taustoistaan ja niistä oppimisesta.
Asioista keskusteleminen on tylsää aj jopa turhaa, jos keskustelijat itse pitäytyvät pimeässä. Hengelliset asiathan ovat henkilökohtaisia, jopa yksilöityviä.
Mikä kellekin sopii ja mikä ei lainkaan sovi juuri hänelle.
Matt. 3:15
Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Salli nyt; sillä näin meidän sopii täyttää kaikki vanhurskaus". Silloin hän salli sen hänelle.
Matt. 18:19
Vielä minä sanon teille: jos kaksi teistä maan päällä keskenään sopii mistä asiasta tahansa, että he sitä anovat, niin he saavat sen minun Isältäni, joka on taivaissa.
Luuk. 19:42
ja sanoi: "Jospa tietäisit sinäkin tänä päivänä, mikä rauhaasi sopii! Mutta nyt se on sinun silmiltäsi salattu.- A-ismin oma vene
Adventismiin kuuluvat olennaisesti myös adventistit ja adventtitotuuden vastustajat.
Adventistit kuvittelevat olevansa lopunajan jäännösseurakuntalaisia pastoreidensa aivopesun johdosta.
Adventistit uskovat myös kadotukseen sunnuntaipedonmerkin takia.
Adventismi on suuri perttymys jo vuodesta 1844 saakka mutta herkkäuskoisille menestysteologinen usko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381309
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35840Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26548Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15482