Kun uskovaiset, kaikenlaiset uskovaiset asettavat sääntöjään, niin, ei ole kysymys siitä että: mitä syöt tai juot, vain siitä että mitä teet toisille, teetkö hyvää vai pahaa.
Ei ole alkoholista eikä sian syömisestäkään kysymys, vain siitä mitä teet toisille ihmisille.
SIITÄ on kysymys että mitä ihmisen oma käyttäytyminen aiheuttaa toisille, aiheuttaako iloa vai surua, se on aivan sama mitä huumeitakin käyttäisi...
Monet pastorit ovat kuin kannabispäissään kirkossa kiroamassa toisia, jolloin menee heille piste "helvetin" puolelle, saatanalle 1 piste silloin :D
Viisaammat "pastorit" voivat tästä tajuta.
7
131
Vastaukset
- älä tuomitse,ettei..
helluntasaarnaajat ovat tuomitsemassa kaikki muut mutta ei oman seurakunnan jäseniä kuitenkaan paljoakaan.
Helluntaisaarnaajat tuomitsevat synnin saarnoissaan ja saattavat muistaa mainita näissä yhteyksissä esimerkin, joka on aina jostakin toisesta seurakunnasta. Helluntaiherätys on luopunut seurakuntakurin pitämisestä jo vuosia sitten. Osasyy tähän on Helluntailiikkeen piirissä viime vuosikymmeninä tapahtunut huomattava maallistumiskehitys.
Suurempi syy on kuitenkin se, että helluntaiseurakuntiin jäisi jäljelle varsin vähän väkeä, jos esimerkiksi 1970-luvun seurakuntakurikäytäntö palautettaisiin. Luultavasti takavuosina olleen seurakuntakurin palauttaminen olisi Helluntailiikkeen loppu Suomessa. Tämän vuoksi saarnaajatkaan eivät halua puuttua oman seurakuntansa syntielämään.- niin kö
vai niin, ja mistähän tulit tähän päätelmään?
- Kuri takakaisin
mazdels kirjoitti:
Helluntaisaarnaajat tuomitsevat synnin saarnoissaan ja saattavat muistaa mainita näissä yhteyksissä esimerkin, joka on aina jostakin toisesta seurakunnasta. Helluntaiherätys on luopunut seurakuntakurin pitämisestä jo vuosia sitten. Osasyy tähän on Helluntailiikkeen piirissä viime vuosikymmeninä tapahtunut huomattava maallistumiskehitys.
Suurempi syy on kuitenkin se, että helluntaiseurakuntiin jäisi jäljelle varsin vähän väkeä, jos esimerkiksi 1970-luvun seurakuntakurikäytäntö palautettaisiin. Luultavasti takavuosina olleen seurakuntakurin palauttaminen olisi Helluntailiikkeen loppu Suomessa. Tämän vuoksi saarnaajatkaan eivät halua puuttua oman seurakuntansa syntielämään.Kyllä näin on. Joku jaksaa sentään olla huolissaan.
Luterilainen kirkko on hyvä esimerkki kurittomuudesta, joka kantaa jo vahvaa hedelmää:
Ihmisiä eroaa kymmeniä tuhansia vuodessa, lapsia ei haluta enää kastaa, jne.
- nällä mennään
Mitä sitten jos olis loppu ?
Jeesuskin kysyi että tahdotteko tekin mennä pois ?
Se on ihan vaan itsesä kiinni tahtooko seurata ja ketä.
Ei helluntailla mitään itseisarvoa ole kuten ei ole millään muullakaan liikkeellä, sillä on taivasarvoa kuka seuraa Jeesusta opissa ja elämässä ! - 11+20
On kyse uskosta Suomessa. Uskontoa halutaan muuttaa hötöksi, joka kelpaa kaikille. Rauhan nimessa. Kaikki uskonnot saman katon alle. YK, new age,....
Niissä puhutaan universaalista rakkaudesta, Jumalasta, joka käy kaikille. Jeesus vain on kinkkinen. Islamissa ainoastaan on Jeesus, mutta vain yhtenä profeettana, ei Jumalan Poikana, eikä syntien sovittajana. Ja kuitenkin Jeesuksen kautta päästään Oikean Jumalan tykö.
IIIMS= viimeinen taistelu, joka on uskon sota. Jeesuksen ja antikristuksen kanssa.
Kenen joukkoon kuulut? Antikristuksen joukkohan menee sinne tuliseen järveen.
Jos et vielä tiedä, ala tutkia Raamatun Sanaa, mitä siellä on kirjoitettu. Mutta valitse mahdollisimman vanha käännös, ja kyseenalaista. On paljon käännösvirheitä. Siksi että niitä on muutettu, joskus tarkoituksella. olisi selvempää, jos muutoksia ei olisi tehty. - onko hyvä
Uskossa ja uskonsodissa mielikuvat tappelee keskenään,jos ei olisi uskontoja jumalineen niin olisi helpompaa, asioista voitaisiin helpommin puhua.
Vääräuskonen oikeauskonen, uskonnottomien ei tartte miettiä tollasia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437