Pitkäaikaisena elokuvaharrastajana olen ajatellut hieman tyhjentää hyllyjä DVD- ja Blu-Ray-elokuvistani ja viedä näitä paikalliselle itsepalvelukirpputorille.
DVD-elokuvien hinnaksi olen ajatellut laittaa 1-3€ /kpl paikkeille, niille yleisimmille marketin alelaari leffoille yhden euron, ja sitten laadukkaammille leffoille 2-3€.
Harvinaisimmille, ja erikoisjulkaisuille ehkä 4-5€.
Tv-sarjan kausibokseille olen ajatellut 4-6€ /kpl riippuen sarjasta, kuinka suosittu, kuinka harvinainen julkaisu yms.
Blu-Ray-leffoille 3-5€. Perusleffoille 3€, ja sitten hieman uudemmille ja vielä muoveissa oleville 4-5€.
Kuulostavatko nuo hinnat hyviltä teille kirpparikonkareille?
Elokuvia minulta tulee myyntiin muutamia satoja, ja tavoitteena olisi päästä noista muutamassa viikossa eroon, muttei silti polkuhinnoilla.
Niin, ja mitään näitä Bengalin Tiikereitä tai koralliriutta-levyjä minulla EI ole, vaan suurin osa ihan laatukamaa, suomesta ostettuja, hyväkuntoisia, naarmuttomia levyjä jne. Genreä laidasta laitaan. Lasten ja koko-perheen elokuvia ei niinkään ole, ne kun taitavat olla kirppareilla suosittuja.
DVD-elokuvien hinta kirppareilla
4
2510
Vastaukset
- ihan hyvät hinnat
Minusta hinnoittelusi on kohdallaan.
- JaJaJa
Löytyykö Christien Poirottia tai Neiti Marplea? Voisin ostaa pois.
[email protected] - Keräilijä myös
Minua kiinnostaa, että mihin kirppikselle olet viemässä, voisin tulla penkomaan :) Mikä kaupunki?
- daigaduu
Hinnat ihan ok.Sanoisin että lasten ja kokoperheen kuvat ei mitään hittejä oo kirpparilla.
DVD kausi boxeista mulla menny parhaiten kun kuumille kiville klassikot ,lännen tie,murharyhmä,kotikuntoon,bonanza,smith&jones jms.5-6e:lla liikkuu
csi ja monet nykysarjat ei liiku oikee mihkään hintaan.
Leffoistakin parhaiten menny klassikot joita ei juuri esitetä tv.ssä,länkkärit,sota ,auto yms.3e :lla liikkuu.
90 ja 2000 luvun leffat tahtoo olla 1e kamaa,vain valikoidusti menee.Osa ei kelpaa ollenkaan ,kun samoja joka myyntihyllyssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446