Sellaista asiaa kysyisin että onko mahdollista perustaa sellaista nettikauppaa missä minun itse ei tarvitsisi ostaa itselleni varastoon tavaraa ja myydä eteenpäin vaan että jälleenmyisin tuotteita niin että laitan tilauksen eteenpäin esim. tehtaalle tai tukkuun tms? ja jos sellainen on mahdollista niin miten se toimii ja miten pääsen alkuun? olen todella kiitollinen jos joku voisi autta tässä ongelmassa.
apua nettikaupan perustamiseen
3
147
Vastaukset
Se toimii juurikin niin, että teet tilauksen tukusta/tehtaalta vasta sitten, kun tilaus on tullut. Tosin sinuna unohtaisin koko asian. Aloittelevalla nettikaupalla tilaukset ovat auttamatta niin pieniä, että tavaran tilaaminen ajattelemallasi tavalla ei kannata korkeiden toimituskulujen vuoksi tai sitten tehdas ei yksinkertaisesti tukku ei myy sinulle lainkaan tavaraa niin pienissä volyymeissa. Se että tavaraa ei ole varastossa, on myöskin tehokas tapa karkoittaa asiakkaat ja ideana tuomittu epäonnistumaan, ellei myyntituotteet ole jotain todella spesiaalia tavaraa tai hinnoittelu todella aggressiivista.
- v.oluumi
Samaa tekisivät kaikki kauppiaat jos se toimisi pienissä volumeissa.
- Drop Shipping
Drop Shipping: Ihan toimiva systeemi sekä isoissa että pienissä erissä:
https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/59473/Drop Ship.pdf?sequence=1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259