Karmee krapula mut lukea pitäis

Miemimen

Mitä teen, hirvee kankkunen ja hedari ja pitäis Immateriaalioikeuden pääsykoekirjaa lukea. Pitäisköhän vaan sen sijaan loiventaa? Jääkaapissa olisi Crowmooria...

6

320

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jurristi

      Lukeminen on parasta pienessä hiprakassa. Itse pääsykoekeväänä tapasin naukkailla pullosta lukiessani ja se rentoutti kummasti. Parhaina päivinä join litran viinapullon ja muutaman tölkin kaljaa lukemisen lomassa ja luulen, että se on yksi niistä syistä, että pääsin sisään ensimmäisellä kerralla. Tulin pääsykoeaamuna kahdeksalta aamulla kotiin baarista ja päätin mennä samoilla silmillä itse kokeeseen. Varasin mukaan viskipullon, mutta valvojat eivät antaneet ottaa sitä kokeeseen, joten jouduin turvautumaan taskumattiin. Hyvä puoli on myös se, että ei enää tarvitse pahemmin muistella pääsykoeurakkaa, kun ei muista mitään koko vuodesta.

      • Miemimen

        Helvetin hyvä! Kerrankin joku sanoo asiat niinkuin ne on! Onhan tuossa täysi logiikka: kännissä asiat tuntuu aina sujuvan jotenkin helpommin ja paremmin ja itsetunto on kohdillaan. Kiitos jurristi!


    • Rentojäbä

      Piti pääsiäisenä lukea Turun oikiksen pääsykokeisiin mutta olin välin to-ti kännissä ja vieläkin pää vähän jomottaa. Katsotaan jos huomenna sitä jatkaisi luku-urakkaa, sain valmennuskurssin harjoituspääsykokeestakin paljon keskiarvoa paremmat pisteet että ei tässä mitään :D.

    • Bileet

      Mua oikeesti kiinnostaisi tietää, onko joku ottanut rentoutus-drinksut pääsykoetta varten. Onhan siellä sitä itkijäjengiäkin, luulisi joskus jonkun tulleen paikalle huikassa.

      • Varajuomari13

        Itse ainakin otin kunnon ryypyn ennen pääsykokeeseen menoa, mutta en usko, että sitä olisi kukaan ulkoisesti huomannut. Olen jatkanut samaa tyyliä tiedekunnan tenteissä ja olen huomannut, että se on erittäin yleistä. Opiskelijaelämä on oikeastaan muutenkin sen verran kosteaa, että harvassa ovat ne päivät, kun olen ollut täysin selvin päin.


    • Kannattaa opetella lukutekniikkaa tulevia opintoja varten jo pääsykokeisiin lukiessa. Kännissä lukeminen on varsin mukavaa ja aikakin menee ihan siivillä. Varjopuolena on vain, ettei muista alkuunkaan, että mitä tuli luettua. Tähän ilmiöön törmää moni, ryypppäsi lukiessa taikka ei.

      Muistaakseni pääsykokeissa ei mitään doping-testiä oteta, joten suoritusta parantavia aineita voi käyttää ihan huoletta. Liika on kuitenkin liikaa. Oksentelu suljetussa salissa voi aiheuttaa ainakin itkeskelijöillä jotain myötätuntopahoinvointikohtauksia. Toisaalta, kaikille ylisuoritujille voi olla ihan kohdallaankin tavata todellinen maailma kaikkine sappeineen ja hajuineen ihan uran alkuvaiheessa.

      Kunhan saamme sivistyksen ja kuolemanrangaistuksen tänne pohjan perukoille, alkavat pyörävarkaatkin istua käräjillä paskat housussa ja elämän makuun, hajuun ja äkkiarvaamattomuuteen on vain totuteltava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      391
      4966
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      285
      2761
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      155
      1975
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1668
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1523
    6. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      51
      1390
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      63
      1387
    8. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1367
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      64
      1334
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      349
      1111
    Aihe