Päivällä nenä toimii iha ok mutta yöllä toinen sierain on tukossa. Toinen on aina yleensä auki. Lampulla kun katsoin nenään limakalvot ovat turvoksissa. Päivällä myös ovat turvoksissä mutta on pienet raot mistä ilma pääsee kulkemaan ja tunnen että ilma kulkee ihan ok (vasemmasta kulkee paremmin kun oikeasta). Yön jälkeen kun katon lapulla tukkoista sierainta se on ihan turvoksissa ja ilma ei pääse kulkemaan. Noin 15min kun olen ylhäällä ilma alkaa kulkea tukkoisestakin sieraimesta. Mistä tämä johtuu.? Voiko olla korvatulpista? olen käyttänyt tulppia noin 1,5 vuotta ja epäilen että se voisi olla jotenkin niistä? korvassa painetta? Tulpat ovat silikonitulpat. Olen välillä ollut ilmankin pari päivää muttei tukkoisuus häviä. Nyt olen ollut noin viikon ilman ja ei vaikutusta. Olen asunut sisäilmaongelmaisessa tai home talossa mutta nyt olen asunut eri kämpässä noin viikon. En ole vielä huomannut mitään eroa. Talossa ei siis tehty mitään tutkimuksia mutta itse luulen että siellä on ongelmia kun haisee tosi tunkkaiselle ja jos kaveri tuli yöksi aamulla räkä valu nenästä. Astma on myös muttei mikään kauhea. Kova liikunta ahdistaa henkeä muuten ei ongelmia. Missä lääkärissä kannattais käydä? tkssa eivät osaa mitään joten sinne en mene.
nenätukossa öisin.
nenätukossa
0
95
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916