Oli tosi upee kroppa tol nelosen urtsitoimittajalla. Tänään tuli elixir ohjelma jossa kirsi oli uimahyppy koulussa...jes pylly pitkällä se pomppulauasta hyppeli. Ja mitkä pakarat, kehui viel harrastavan aerobicciä nam.
kyl on katsottu nauhalta hidastuskuvii muutamat satsit vedettyä!!!
UPEA urheilutoimittaja Kirsi Alm
13
32891
Vastaukset
- lisäksi
vielä lauantaina uusinta! Voi varata tummelin valmiiksi. :)
- ent. Porilainen
koska on vuosikaudet vetänyt aerobic-tunteja, ainakin silloin kun Porissa vielä asui, ja taitaa vieläkin sitä tehdä urheilutoimittajan homman ohessa.
- maija k
katsoin myös ohjelmaa. No, eipä Kirsi varmaan olisi siihen mennyt, jos paikat hyllyisi.
Kiinnitin huomion sporttiseen kroppaan, mut erityisesti siihen että Kirsi vaikuttaa tosi symppikseltä ja tyypiltä jolla on jalat maassa eikä vouhota ittestään. Sellanen typpi, joka olisi kaverina kiva. - jaanijaani
Upean näköinen tapaus kyllä. On myös erittäin ammattitaitoisen oloinen.
- xxxxxxx
Juu ja eri fiksu nainen, ku se ÄLLÖTTÄVÄ,LEUHKA VOUHOTUS VIIVI AVELLAN.TURHAAKIN TURHEMPI JULKKIS.
- milla
xxxxxxx kirjoitti:
Juu ja eri fiksu nainen, ku se ÄLLÖTTÄVÄ,LEUHKA VOUHOTUS VIIVI AVELLAN.TURHAAKIN TURHEMPI JULKKIS.
Samaa mieltä Kirsi on kaunis ja mukavan oloinen.
Kirsi Alm seurustelee MTV3:n tulosruudussa töissä olevan Kalle Siiran kanssa.
- Parempi
Kyllä Kirsi pesee Viivin ihan mennentullen. Kirsissä on sitä jotain, Viivi taas on melko tavallinen ja ylimainostettu typy joka ei hetkauta sen enempää kuin kuka tahansa nuori nainen...
- en tykkää
Viivi on liikaa lehdissä, ärsyttää suunnattomasti se omahyväinen vamppi. Luulee itsestään liikoja. En edes osta lehteä jossa sen naama loistaa, jopa niin on mitta täynnä sen lärviä ja olemusta että jos se juontaa urheilu-uutisia niin kanavakin vaihtuu samantien..... Kas kun ei kohta näyttele Salkkareissa.
- Heinähattu
... pienoinen hidaste! Ei mikään este kaataa kirsi sänkyyni.
- kyselijä
Tuleekohan tuo Elixir vielä uusintana jostain? Olisi mielenkiintoista nähdä Kirsin paljon mainostettu kroppa omin silmin. Tai jos jollain on joku nettisaitti josta niitä voisi nähdä, niin pistäkääs linkkiä.
- petri
moi kirsi alm on kaunis upea nainen mikä on kirsi alm sähköposti osoite mä haluisin olla kirsin kanssa
- kiihottaa
kyllä Viivikin helmi on mutta, jos joutuisin valitseen (mahollista ehkä kärpäsenä seuraavassa elämässä) nii tottakai Kirsi !!! en juurikaan seuraa urheilu-uutisia mutta kun sattuu Kirsi vilahtaan ruudussa kesken kanavarallin nii kyllä siihen jää surffaus :-] säkällä satuin katsoon elixirin ja näin kirsin naiselllisen vartalon uimapuvussa *namnam*
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153