Hei
Minulla on uusi Windows 8.1 ja olen edellisessä elämässä (XP) tottunut käyttämään tietokoneen siivoamiseen Ccleaner:ia. Onko kenelläkään kokemusta sopiiko Ccleaner myös win 8.1 siivoamiseen (en halua tuhota jotain tärkeää pois kun isolla työllä olen saanut win 8.1:n asennettua) ?
Entä sopiiko Ccleaner myös rekisteriavainten siivoamiseen (kuten XP;ssä). Onko kenelläkään ollut ongelmia ?
Kokemuksia kuuntelisin mielelläni
Windows 8.1 siivoaminen, soveltuuko Ccleaner ?
12
488
Vastaukset
- Xp on out!
Toimiihan se ohjelma ja ihan samoin saat tuhottua kaiken kuten xp versiossakin, ainut vaan että Windows7 ylös päin ei tuollaisia tarvitse mihinkään.
Windows 8.1 ei varsinkaan.
En suosittele, Windows 8.1 ei ole enää Windows XP.- Kari3
Kuinka niin ei tarvita, samanlaisia roskatiedostoja siellä on kuin ennenkin 100 000 kappaletta helposti, hidastaa toimintaa, miksi ei siivoaisi ?
- Xp on out!
Kari3 kirjoitti:
Kuinka niin ei tarvita, samanlaisia roskatiedostoja siellä on kuin ennenkin 100 000 kappaletta helposti, hidastaa toimintaa, miksi ei siivoaisi ?
Windows 8.1 ei hidastu kuten ei Windows 7 versiokaan Windows XP tavalla, Xp hidasteli, Windows7 koskettuani en ole kepilläkään koskenut xp koneeseen, kyllästyin siivoiluun ja uudelleen asenteluun 3-6 kuukauden välein.
- Joopajooeeg
Xp on out! kirjoitti:
Windows 8.1 ei hidastu kuten ei Windows 7 versiokaan Windows XP tavalla, Xp hidasteli, Windows7 koskettuani en ole kepilläkään koskenut xp koneeseen, kyllästyin siivoiluun ja uudelleen asenteluun 3-6 kuukauden välein.
Hölynpölyä! Itellä on ollut xp vista ja 7 kone (nykyisin mac jossa on macisX ja win7)
Ni mun edellinen hp:n win 7 kone hidastu kyl ajan myötä. - Joopatijoo.
Joopajooeeg kirjoitti:
Hölynpölyä! Itellä on ollut xp vista ja 7 kone (nykyisin mac jossa on macisX ja win7)
Ni mun edellinen hp:n win 7 kone hidastu kyl ajan myötä.mulla hidastu MacOs ihan matohitaudelle.
- 17 + 5
Xp on out! kirjoitti:
Windows 8.1 on jo muutenkin niin hidas, ettei ole varaa enää hitaammaksi mennä.
- Hölynpölyä.
17 + 5 kirjoitti:
Windows 8.1 on jo muutenkin niin hidas, ettei ole varaa enää hitaammaksi mennä.
Riippuu koneestasi, ei jollakin laiskalla kirpputori tietokoneella ole tarkoitettukaan toimia Windows 8.1.
Omassa koneessa Windows 8.1 käynnistyy uskomattoman kopeasti, oikeasti ei ehdi edes tuolille istahtaa kun kone on jo nettivalmiina, ja ihan nollasta alkaen, ei lepotilasta.
Soveltuu hyvin.
Nämä asetukset laittaisin siihen tai itse mukaillen:
http://aijaa.com/WFYL5q
http://aijaa.com/MXA735
http://aijaa.com/HpcKSp
Ja sovellukset kohdan ohjelmiin kannattaa laittaa kaikkiin ruksi paitsi selaimen salasanoihin.
Selainten kohdalla ota ruksi pois ainakin salasanoista ja "Latauskansio" kohdista.- h-omo
Minkäköhän 5 megan IE:n tiedoston ccleaner poistaa mulla aina? Siis jos ajan puhdistuksen peräkkäin useita kertoja niin aina sama tiedosto poistuu.
Se ei välttämättä voi poistaa sitä ja sentakia se tulee kokoajan.
- 15 0 15
Ainakin Windows 8:n voi siivota huoletta CClenaerilla ihan samoin kuin XP:nkin. Minäkin pelkäsin ensin käyttää sitä, mutta sitten palasin vanhoihin tapoihini, ja hyvin menee. :)
- toimii.........
Sisältä se w8.1 on ihan samaa.. kuin v7..
ulkoasu vaan sössitty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949