tässä on ystäväni joka sairastui psyykkisesti vaikeaan paniikkihäiriöön sekä hankalaan post-traumaattiseen/yleistyneesn ahdistuneisuushäiriöön ja hän on on tällä hetkellä tehnyt musiikkia tuntemuksistaan joten käykääs kuuntelemassa hänen tarinaa ja levittäkää sanaa toisille jotka kärsivät kyseisestä `´sairaudesta
`http://www.mikseri.net/artists/segis-v/segis-v-mita-ma-oon/556061/
HUOM: linkki on turvallinen mikseri.net on suomen yksi yleisimmistä musiikkiyhteisö sivustoista!!! tarkistakaa jos ette usko!!!!!
kuunelkaa kohtalontoverianne!!
6
226
Vastaukset
Kiitos tästä!
- Apua löytyy
www.paniikkihairio.fi
Itsellänikin on paniikkihäiriö ja tuon sivuston ladattava sähköinen kirja on auttanut ja opettanut suuresti minua :3 - panikkioireinen
Panikkioireinen eristäytyy yksinäisyyteen, pelkää sosiaallisia tilanteita. Lukkitutuu kotiinsa, luulee, että kaikki puhuu hänestä pahaa. Tämän takia aina esiintyessään haluaa olla numero 1, tämä vaatii aikamoista esiintymistä ja se kuluttaa energiaa, väsyy. Roolinvetoa, mitä puhuu. Haluaa olla paras.Mikään ei meinaa kelvata, valittaa aina. Satutäti!
- paniikkipotilas
Niin väärin tuo.potilas joka tietää ei ikinä halua olla paras.
- artsi7
Paniikkihäiriö/ahdistus tulee helpommin tunneherkille ihmisille. Ylläoleva teksti on huuhaata.
- Päihdelääkäri2
Paniikkihäiriötä diagnostoisessa pitää otta myös mahdollinen hypervetilaatio (kansankielellä "happihumala") huomioon.
Noin 30-50 % paniikkihäiriöisistä hyperventiloi, ja tällöin syyn ja seurauksen kausaliteetti jää epäselväksi.
Kuitenin, paniikkihäiriö on lääketieteessä dignosoitu.
Olen ehkä hieman vanhanaikainen, mutta paniikkihäiriökohtauseen on bentsodiatseppiineiissä hyvä täsmälääke tematsepaami 20 mg (kauppanimi Suomessa Tenox). 20 - 40 mg tematsepaamia pysäyttää paniikkihäiriökohtauksen.
Pitää vain muistaa se, että tematsepaamia otetaan vain ja ainoastaan häiriökohtauksiin. Jatkuvasti käytettynä tematsepaami aiheuttaa ankaran riippuvuuden. Silloin tällöin otettuna 20 - 40 mg tematsepaamia paniikkihäiriöön ei aiheuta riippuvuutta eikä elimistössä kyseisen lääkkeen toleranssin nousua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232608- 1351984
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151311Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631296En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771151HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio281151- 961133
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351132Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451099Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841068