Miten normaalipituinen nainen voi painaa 70 kg?

frekvenssitaulukko

Ihmettelen, miten kukaan normaalipituinen nainen voi painaa 70 kg? Ja tällä viittaan siis tutkimukseen, jonka mukaan naisten keskipaino on Suomessa 70 kg ja miesten 85 kg. Miesten keskipaino on ihan normaali suhteutettuna 178 cm keskipituuteen (vaikka sekin voisi olla alhaisempi), mutta naisten keskipituus on vain 167 cm ja naisilla on vähemmän lihasmassaa sekä korkeampi rasvaprosentti kuin miehillä.

Edes 180 cm pitkän naisen ei pitäisi painaa 70 kg, vaan 60-65 kg on sopiva paino. Siinä vaiheessa kun ollaan yli 185 cm niin ehkä silloin 70 kg.

Miten kukaan mieskään voi haluta niin painavaa naista? Hyvät naiset, laihduttakaa ja lopettakaa ne saatanan tekosyyt "normaalipainosta". Sanoivat terveysmittarit mitä tahansa, niin 70 kg tai yli on naisen päällä kertakaikkisen rumaa jälkeä. On turha kuvitellakaan että yli 70 kg nainen olisi "vain isoluinen" tai "lihaksikas". Sotanorsu se on joka tapauksessa ja painoa pitää vähentää. Keskipituiselle naiselle 50-60 kg on hyvä paino, tietenkin treenattuna. Sellaiselle kropalle miehet syttyy, eikä millekään romuluiselle norsulle tai läskipallerolle.

Ja seuraavaksi kumoan muutamia oksettavien telaketjufeministien ja rekkalesbojen mahdollisia vasta-argumentteja, joita he saattaisivat esittää kirjoitukseni johdosta:

- En koe pienuuskompleksia. Painan 92 kg, joka on sukupuoleeni, pituuteeni ja rasvaprosenttiini suhteutettuna täysin normaali ja terve paino minulle.
- Olen seurustellut, asunut yhdessä ja harrastanut seksiä yli yhden naisen kanssa.
- Minulla on tyttöystävä.
- En ole homo.
- En ole puutteessa. Sain viimeksi tämän viikon perjantai-iltana omalta tyttöystävältäni.
- En ole katkera. En ole koskaan erehtynyt romuluisen naisen kelkkaan.
- En ole saanut naiselta turpaani.
- En kuulu miesasialiikkeeseen.

22

1609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen, 75 kg

      Olet saanut seksiä tämän viikon perjantai-iltana.. ???? Nyt on tämän viikon perjantai, eikä vielä ilta. Mielikuvituksessasi siis sait?

      Kappas minäpä harrastin seksiä viimeksi tänä aamuna ja painoa on 75 kg. Kylläpä nyt varmasti siellä betonilähiön yksiön laverilla ihmettelyä riittää.

    • 5+2

      Siten, että kaikkien naisten kehon rakenne ei ole samanlainen. On siroluisia naisia, joiden luuston rakenne on hentoinen ja lihasmassa täten pienempi. On naisia, jotka ovat romuluisempia ja heillä suurempi luusto vaatii suuremman lihasmassan. On naisia, jotka harrastavat urheilua ja ovat vahvoja ja on naisia, jotka harrastavat vähemmän lihasta kasvattavia lajeja ja ovat hentoisempia. On naisia, joilla on isot rinnat ja leveä lantio, johon menee enemmän rasvaa ja on naisia, joiden muodot ovat vähäisemmät.

      Mun kropan malli on lihaksikas. Ja tämä tarkoittaa sitä, että mikäli meinaan harrastaa liikuntaa josta pidän (pallopelit ja puntti), on minun hyväksyttävä se, että en tule saamaan ikinä sorjaa kehoa. Hassua, että otit esiin terveysmittarit, sillä ehdottamasi laihduttaminen haluamaasi painoon vaatisi minulta epäterveellisiä laihdutuskeinoja. Mistä edes laihduttaisin, sillä rasvaprosenttini on normaali. Onko sinulle siis tärkeämpää se, että naisesi ei missään tapauksessa paina 60kg enempää, vai se, että hän pysyy terveenä, lisääntymiskykyisenä ja osteoporoosittomana vanhuuteen saakka?

      "Sellaiselle kropalle miehet syttyy, eikä millekään romuluiselle norsulle tai läskipallerolle."

      Sellaiselle kropalle SINÄ sytyt. Et voi puhua kaikkien miesten puolesta. Johan tuo on useammilla keskustelupalstoilla tullut esille, että osa miehistä tykkää esimerkiksi lihaksikkaammasta kropasta.

      Terveisin,

      nainen 170cm/73kg

      • ---

        Aloittaja kirjoittaa kuin naisten ainoa tehtävä olisi viehättää kropallaan miehiä. Olen eri mieltä. En ole lihava, en rekkalesbo, mutta minulla on muutakin tekemistä kuin miettiä viehättyykö joku minusta.


    • Mietityttää

      Siinäpä aloittajalla on miettimistä, kuinka voi painaa niin paljon. Siis kuinka?

      Mun mielestä kannattaisi kyllä keskittyä omaan elämäänsä, kun kaikki tuntuu olevan niin mallillaan.

    • oot outo

      Outo mies.

      Osta vaikka uusi vaaka.

    • +-+-+-+

      No huhhu!!! Ei sitten tullu mieleen että nainen voi olla lihaksikas. Ei se paino aina tarkoita läskiä. Kuten 5 2 jo sanoi on olemassa erilaisia naisia. Empä usko että kaikki miehet tykkäävät langan laihoista tytöistä joten et voi edustaa kaikki miehiä.
      Mene hoitoon!!!

      Nainen 167cm/71kg

      • painoeiolekokototuus

        Ei Se paino todellakaan kerro koko kuvaa. Mä painan 70kg ja 170cm pitkä olen kokoa 36 mulla on c-koon tissit ja treenattu kroppa. On vatsalihakset, hapaa käsissä jne. Kun Se lihas painaa enemmän kuin rasva.

        Mikään 50kg anorektinen en haluaisi olla, Se on musta oksettavaa. Niin mitä tulee vientiin sitä on ollut aina ja huomiota saanut enemmän kuin kaipaisi. Olen tyytyväinen ulkonäkööni ja miksi en olisi. Nykyinen laihuus ihanne on musta kyllä aika sairas. Itse en ymmärrä mitä seksikästä on naisessa, joka on liian laiha, mutta makunsa kullakin.


      • perkeleenläskiiit
        painoeiolekokototuus kirjoitti:

        Ei Se paino todellakaan kerro koko kuvaa. Mä painan 70kg ja 170cm pitkä olen kokoa 36 mulla on c-koon tissit ja treenattu kroppa. On vatsalihakset, hapaa käsissä jne. Kun Se lihas painaa enemmän kuin rasva.

        Mikään 50kg anorektinen en haluaisi olla, Se on musta oksettavaa. Niin mitä tulee vientiin sitä on ollut aina ja huomiota saanut enemmän kuin kaipaisi. Olen tyytyväinen ulkonäkööni ja miksi en olisi. Nykyinen laihuus ihanne on musta kyllä aika sairas. Itse en ymmärrä mitä seksikästä on naisessa, joka on liian laiha, mutta makunsa kullakin.

        Vajakki, eiköhän kaikilla ole ne "vatsalihakset" oli sitten laiha tai läski, ellei ole joku mutaatio että nämä vatsalihakset olisi jääneet kokonaan kehittymättä.

        idiootti naiset ei ymmärrä mistään mitään.

        Läskejä suuri osa ja ylpeitä siitä, kun eivät itse petokseltaa voi myöntää olevansa läskejä.

        50-60kg on kyllä "normaalille" naiselle maksimi, erityisen urheilulliset sitten tapauskohtaisesti.

        Ja kyllä se 50-60kg voi olla LÄSKIÄ täysi vaikka pituutta olisi 170-180, jos sitä lihasta ei ole kuin minimaalisesti ja loput löllöä.

        Eli LAIHALÄSKEJä ja LÄSKILÄSKEJÄ on maa pullollaan, miehissä ja naisissa.


      • ja ongelma oli?
        perkeleenläskiiit kirjoitti:

        Vajakki, eiköhän kaikilla ole ne "vatsalihakset" oli sitten laiha tai läski, ellei ole joku mutaatio että nämä vatsalihakset olisi jääneet kokonaan kehittymättä.

        idiootti naiset ei ymmärrä mistään mitään.

        Läskejä suuri osa ja ylpeitä siitä, kun eivät itse petokseltaa voi myöntää olevansa läskejä.

        50-60kg on kyllä "normaalille" naiselle maksimi, erityisen urheilulliset sitten tapauskohtaisesti.

        Ja kyllä se 50-60kg voi olla LÄSKIÄ täysi vaikka pituutta olisi 170-180, jos sitä lihasta ei ole kuin minimaalisesti ja loput löllöä.

        Eli LAIHALÄSKEJä ja LÄSKILÄSKEJÄ on maa pullollaan, miehissä ja naisissa.

        Jaa ihminen joka haukkuu toisia tolla tavalla niin kertookin tosi paljon sun älykkyydestä. En oikein ymmärrä mikä sun ongelma on?

        no mä tarkoittin noilla vatsalihaksilla treenattuja vatsalihaksia, jotka näkyy ulospäin. ET ei tartte nyt pelihousuja repiä. Niin kyllä joku 50kg voi omata löllöä tai selluliittia but who cares? Ja entäs sitten jos joku on lihava millä ihmeen tavalla Se sua liikuttaa. Vai onko Se niin kun on paha olla niin lihavat on helppo kohde, johon sitä kohdistaa. Koska ei luulisi jos on kaikki omassa elämässä kunnossa niin kiinnostaisi hirveesti muiden läskit.


    • Onneksi makuja monia

      Onneksi makuja on monia, niin naisilla miesmaku kuin miehillä naismaku. Muutenhan puolisoita, jonka kanssa jälkeläisiä tehdä, ei riittäisi kaikille.

      Aloituksesta huomaa, että kirjoittaja on nuori ja kypsymätön. Nuoren miehen ihanteet ovat eri asia kuin naisen normaalipaino.Pitääkö aloittajan äidin ja isoäidinkin painaa 50-60kg?

      Tästä näkee normaalipainoja kiloina:
      http://www.tohtori.fi/?page=1402050&gclid=CNex7eODkL4CFQTbcgodJG4AXQ

      Painoindeksit ovat vain suuntaa antavia. Lihaksikas, liikunnallinen, roteva voi olla painoindeksin mukaan ylipainoinen, vaikka rasvaprosentti olisi normaali ja henkilö normaalipainoinen. Rintavan ja muutenkin muodokkaan naisen painoindeksi voi olla normaalin yläpuolella, vaikka vyötärön mitta (erinomainen ylipainon mittari sekin) olisi alle 60cm. Tällaisella naisella riittää varmasti "kosijoita", vaikka aloittaja ihaileekin enemmän anoreksian rajalla olevia.

    • opkpokdfpohkfpo

      Aloittajan aloitus on hänen oma mielipiteensä, joka ei ole yleistettävissä mitenkään koskemaan kaikkia miehiä. Joku voi tykätä jopa merkittävästi alipainoisista ja pitää sitä viehättävänä. Nämä jotka puhuvat 50 kilosta jonkinlaisena ihanteena tai naisen ihannemittana, eivät ajattele että 50 kiloa on useimmilla naisilla, joiden pituus olisi esim. yli 170 merkittävästi alipainoinen.Tuollainen alipaino on terveydelle haitallista ja voi joissain tapauksissa haitata hedelmällisyyttä, eikä täten ole missään nimessä tavoiteltavaa tai tervettä. Eikö yleisesti ottaen miehet tavoittele naisia tiedostamattaan, jotka ovat hedelmällisiä? Sehän koko lisääntymisen ja parinvalinnan perimmäinen luontainen tarkoitus on.
      Meitä on siis niin moneksi.

      Joissain yliopistotutkimuksissa yleisesti viehättävimpänä pidetään naista, jonka bmi on 20.85 eli ei suinkaan alipainoista. Tässä tapauksessa esim.168 senttimetrinen nainen painaisi 61.6 kiloa ja vastaavasti esim pidempi 174 senttinen 63 kiloa. > kyllä, se 70 kiloa alkaa pidemmillä pituuksilla tulla lähemmäksi.

      http://alycevayleauthor.com/2013/06/06/what-is-the-most-attractive-bmi-know-what-you-should-weigh-to-look-hawt/

      • Anonyymi

        Missähän tömäkin mies näin mekälkein 10 vuoden päästä tänään vaikuttaa. Laskeeko rasvapitoisuuksia , ehkä on jollain osastolla makoilemassa ja siellä laskeskelee rasva pitoisuuksia otsa rypyssä . Onkohan elämä mitään muuta opettanut sille


    • Anonyymi

      Minä olen laihtunut 20 kg 1ä2 vuodessa olen 160 cm 63 vuotias nainen lääkäri oli kirjoittanut normaali rakenteinen nainen ei lihava enään vielä 8 kg pois painan 70 kg olen silloin laiha lihasmassa on 27 kg vaikka olen nöin vanha ...painoindeksi on 30 se ok normaal yli 60 vuotiaille nilkkaan leikattiin tekonivel vaadittiin 30 painoindeksiä en haaveile enään 65 kg nuoruuden painosta olen 40 vuotta ollu naimisissa onnellisesti kärsin kilpirauhasen vajaatoiminnasta olen tyytyväinen painooni ihme et edes laihduin 1500 -1800 kaloria syömällä syön kaikki ruuat klo.8 - 18 välillä nöin minulla toiminut tulee 14 tunnin paasto tsemmiä kaikille

    • Anonyymi

      Aloittaja saa olla mitä mieltä haluaa. Luultavasti hän itse asiassa ei tiedä, mitä minkin näköinen nainen painaa. Luulee enemmän kuin tietää.

      Joka tapauksessa en ikinä haluaisi olla missään tekemissä hänen kaltaisen miehen kanssa, jolle nainen on vain pituus ja paino. Tuolla miehellä ei itselläänkään luultavasti ole muita ominaisuuksia kuin pituus ja paino.

    • Anonyymi

      Kyllä on järkkyä katsoa kun neitokaiset sovittaa häämekkoa kun läskit pursuaa selän puolelta, kaina-
      loista... eikö voi ottaa mekkoa että ois pikku hihat... itselläni oli sellainen mekko vaikka painoin vain 50 kg... edestä v-aukko, pieni aukko... miks pitää yleensäkään olla läskiä pursuava... ruma, jalat hankaa reisistä yhteen... housut hajoaa...

    • Anonyymi

      Mitä tarkoittaa romuluinen... luut on kaikilla suht samanlaiset, painavat noin 2,4 kg ja läski kertyy SYÖMÄLLÄ...

      • Anonyymi

        Istuu varmaan jossain osastolla , ei tuomole tervettä mitenkään


    • Anonyymi

      Mä olen 25 ja painan vaan 78 kg.Oon niin ilonen kun oon laihduttanut, kyykystä en pääse ylös mutta eihän kukaan pääse

      • Anonyymi

        Harrastin eilen illalla seksiä mieheni kanssa alasti


    • Anonyymi

      Joten herää kysymys , mikä on tarkoituksesi kirjoitella alentavasti naisista. Mitä se sinun elämääsi liikuttaa millaisella kropalla kukkien on varustettu.
      Laskeskelee vaan rauhassa niitä rasvapitoisuuksiasi , siinä sulle hommaa. Enkä usko tippaakaan että sulla on mitään tyttöystävää , koska normaali nainen ei voi viihtyä edes ihmisen kanssa jolla on noin alentavat ajatukset naisista
      Luuletko että naiset tosissaan alkaisivat laihduttelemaan jonkun miehen vuoksi, ei kuule rupea, sillä nykynainen ei kerta kaikkiaan ole mitään kauppatavaraa miehille joilla on huono näkemys naisista.. jos joku nainen laihduttaa niin tekee sen ihan oman itsensä vuoksi, ei siis että kelpais jollekkin .
      Puhut rekka lesboista , ja norsuista jne . Hyi olkoon mitä kielen käyttöä
      Joten katsele vaan han rauhassa sitä oikean painoista ja pitkää naista äläkä kirjoittele nettiin sontaa .
      Onneksi noilla arvoilla varustettuja miehiä on hyvin harvassa, ja eihän ne miestenkään rasva arvot aina ole kohdallaan mutta ovat ihan mukavia ihmisiä

      Joten ärsytys naisten koosta sai sinut oikein väsäämään palstalle juttua.
      Sitten on niitäkin ihmisiä jotka ovat liian laihoja eivätkä liho vaikka mitä söisivät . Siis monta eri tyyppiä ihmisiä on maailmassa. Joten lopeta naisten alentaminen ja vain se että kirjoitat että olet saanut perjantaina paljastaa, mikä olet ja mitä podet

    • Anonyymi

      Painan 77 kg. Mieheni arvostaa minua kokonaisuudessani. Ja minä häntä. Seksiä on monta kertaa viikossa, vaikka se ei ole tärkeintä. Kertoja ei lasketa, muutakin tekemistä on. Tärkeää on yhteinen elämä, yhteiset tavoitteet, yhteinen koti ja toinen toisensa hyvänä pitäminen.

      Aloittaja, joku epäkypsä raakile, hyi hitto! En koskisi pitkällä tikullakaan.

    • Anonyymi

      Hyvänen aika, kanssasisreni! Aloittaja rikollistaa naiset, jotka eivät herätä hänen himojaan! Miehen himojen herättäminen on tullut naisen ainoaksi tehtäväksi!
      Aloittaja voisi ostaa niitä "sinisiä pillereitä". Netistä saa tilaamalla.
      Niistä voisi olla hänen vaivoihinsa apua!
      Tällaisia mietteitä niillä miehillä, jotka eivät ole kehittäneet mitään kykyjään ja joilla ei ole mielekästä elämää. Voi, inho!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      435
      3171
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      110
      2612
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      387
      2551
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      159
      2076
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1907
    6. 173
      1325
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1307
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1196
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      72
      1131
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1000
    Aihe