Voiko penispumpun käytöllä parantaa peniksen verenkiertoa ja erektiota pysyvästi? Eli niin että lopulta voi jättää pumppaamisen ja kalurenkaan käytön vähemmälle.
Saako penispumpulla pysyviä tuloksia?
8
1341
Vastaukset
- Valitettavasti
Ei saa.
- Ikuinen mini
Ei.
- herää jo
Noihin uskottiin vielä 1970-luvulla.
- hsdick
Eisaa eikä saa Horse XLLL läkään
- Letku Lasse
Jaahas, Kaalimato ei vastannu, mutta kolme harrastelijaa kylläkin. Ja kyse ei siis ollukkaan kikkelin koon kasvattamisesta, vaan verenkierron ja sen myötä erektion parantamisesta.
- Sydämmestä
Voi vittu mää oon niin
saatanan tyhmä kun oon
hinkannut penistäni hokien
aalimato, aalimato, aalimato.
Järki on lähtenyt.
Olen lukenut,
että pääsee taivaasen
kun luovuttaa rahansa
aalimadolle.
Onko se totta?
Jossain toisaalla.
Itse nain vaimoani
ihan luonnossa ja
pyhä rakkaus on
välillämme.
Se on helppoa
kun kunnioittaa naistaan
kaikesta sydämmestään. - kiertää se
Paranee, paranee - ei se jyystäminen ainakaan huonoa tee, jos vain iho kestää.
- kaalimato.com
Hei,
Anteeksi viivästynyt vastaus.
Penispumppu parantaa peniksen verenkiertoa jossakin määrin. Tyhjiöpumppua/penispumppua ja kiristysrengasta voidaan käyttää lähes kaiken tyyppisissä erektiohäiriöissä. 90% miehistä saavuttaa toimivan erektion riittävän harjoittelun jälkeen.
Peniksen verenkiertoa voidaan kuntouttaa tyhjiöpumpun avulla esimerkiksi eturauhasen poiston jälkeen. Tyhjiöpumppua käytetään myös tehostamaan muiden erektiohäiriöiden hoitokeinoja.
Hyviä tuloksia penispumpun käytöstä erektiohäiriöissä on. Peniksen verenkierron kuntouttaminen penispumpun ja penisrenkaan avulla riippuu tietysti erektiohäiriön syistä, mutta tehoa itselle kannattaa kokeilla. Tarvittaessa kannattaa keskustella asiasta myös urologin kanssa.
Terveisin
Kaalimato.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.1428370Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m1047559Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot1255789Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035678Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1214852Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1472700Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys632529Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e81515Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71474Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2221369