Daewoo ilmestyi kuin korvaamaan Ladan joka tunnettiin loiseläjien autona.Ny täällä on yksi sellainen kansalaisluottamusta vailla oleva ja odotan kuin auringonnousua milloin nämä käytetyt ilmestyvät markkinoille niin siitähän sitä auton taas allensa saa kohtuuhinnalla
Onko käytettyjä Daewoodeja?
köyhä
3
1089
Vastaukset
- Mitä ihmettä
Miten niin korvaamaan Ladan? Ladaahan myydään edelleen. Nyt kuule silmät auki ja hiukan keskittymistä! Ei liene liikaa vaadittu sinunlaiseltakaan.
- Pena
..ja mene takaisin sänkyyn.
- vähän ajattuja
Daewoota ei juuri käytettynä näy kuin liikkeiden esittelyautot. Ja tuskin tulee vähään aikaan ainakaan vähän ajattena. Itsellänikin tullut kolmekertaa enemmän kilometreja kuin edellisellä premium luokan autolla samassa ajassa.
Jos tahdot käytetyn, osta joku fordia tai opeli, mysö rellu on sopiva, niitä on paljon ja syytkin on tiedossa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264