Multa voi saada apuja kaikkeen kivaan, jos kiinnostaa 24v vaalee opiskelijatyttö. :) Käy kattoo mun blogi www.mylittlesecret.vuodatus.net ja lähetä mulle viestiä, jos voin auttaa sua jotenkin itsetyydytykses.
Apuja tyydytykseen ;)
8
914
Vastaukset
- kiinnostunut1
milläs tavalla voit auttaa ;) t. poika 17
- xjorgi
Minuakin voit auttaa ;)
- kiinnostunut1
missäs päin asut?
- kiinnostunut1
Skype yms. Käy myös.
voitaansiko koittaa puh sexiä mun puh 041 490 0264 haluan sinusta sexi ystävän.olit sexikäs katsoin kuvasi voit laittaa viestin mulle jos kiinnostaa tai soittaa 21.30 jälkeen
- mälliman
Voisko saaha vähä intiimpää kuvaa sähköpostii? Pillu, tissit ja perse? s-posti on [email protected] kyl mällit lentää jos lähetät ;)
- Pikkukalu
Kyllähä apu kelpais iha vaa jos livenä haluisit kattoo ja miks ei samal vaikka dildottaisit mua. Mut kyl noi kuvatki riitti.
- panoonmukavaa
voit lähettää munki sähköpostii kunnon pillukuvia: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1166300Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766105Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie695770Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3433939Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1452335Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42335Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1151380- 121211
- 1821052
- 59857