Muita joilla on la syyskuussa?

teenmom95

Heips! Tääl ois tällänen nuori äiti! Mulla on siis jo ennestään 3lasta, tyttöjä. Nyt syyskuussa meille syntyy neljäs lapsi, tänää saatiin tietää että tyttö on tulossa! ♥
Meillä on syksyllä 4 alle 2vuotiasta. Hui!
Mutta miten teillä syyskuulaisilla on raskaus sujunut tähän asti? Joko on sukupuoli selvillä? Entäs millon on la? Onnea kaikille meille ♥
Meillä on la 8.9.14. ♥

6

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi. Mulla olis la.3.9. ja tyttöä myöskin epäilivät.. :)
      Hurjaa,että teillä nuin pienet ikäerot lapsilla! Meillä esikoinen on 3.
      Raskaus on sujunut iha nhyvin alkupahoinvointia,alaselkäkipuja ja mahan turvottelua lukuunottamatta :D Maha on kasvanu paaaaljon nopeemmin kun esikoista odottaessa..aluksi olinkin ihan hämilläni ja peloissani asiasta, mutta nyt kannan masuani jo ylpeydellä :D

      • Djdldvd

        Neljä alle kaksivuotiasta? Pitäisi olla kaksoset, että tuo oli mahdollista. Ja silloinkin pitäisi tulla raskaaksi saman tien edellisen jälkeen. Onhan se tietysti mahdollista, mutta taitaapa olla provo tämä aloitus.


    • Joo, meillä on kaksoset, esikoiset :) seuraava syntyi 1v ja 1kk kuluttua kaksosista.
      A ja I (9/12) S (10/13) ja nyt sit vauva syntyy (9/14).

      • itseskästä!!

        Jos tämä todellakin pitää paikkaansa, niin säälin lapsiasi.. En sillä että olisit jotenkin huono äiti ikäsi tai minkään muun puolesta, vaan siksi että on törkeää tehdä lapset noin pienellä ikäerolla. Mikä ihmeen tarve ja kiire ihmisillä on puskea vuoden ikäerolla lapsai mailmaan? MIksi ei voida antaa sen yhden olla pieni ja nauttia sylistä ihan kaikessa rauhassa. Jokainen tietää että yksivuotiaan paikka on vielä siellä turvallisessa sylissä ja äiti/isä mukana leikeissä, ei jakamssa huomiota vastasyntyneen vauvan kanssa!

        Vielä käsittämättömintä on se että näin tehdään ihan tieten tahtoen. Ei luulisi olen niin kiire vauvojen suhteen, että tarvitsee toinen "jättää heittelle" eihän sitä kukaan varmasti tarkoituksella tee, mutta väkisinkin siinä käy niin. Itse en mistään hinnasta haluaisi nyt synnyttää lasta (oma juuri vuoden täyttänyt) koska tämä nykyinenkin on vielä niin pieni ja tarvitsee syliä.. Itsekästä touhua minun mielestäni. Ja onneksi iso osa muistakin on täysin samaa mieltä!!


    • monikertainen mummi

      Todella itsekästä.. äiti ja isä eivät itsekkään aloittaessaan olleet muuta kuin kehittymättömiä lapsia ja sitten aletaan leikkiä kotia. Sosiaalihuolto hoitaa taloudellisen puolen ja näin ei tarvitse itseään kouluttaa tai mennä töihin. Tässä ei todellakaan äiti kerkiä antamaan hellyyttä ja huomiota lapsilleen.

    • gihoijpokäl

      teenomom on typerä ja epäuskottava trolli. älkää uskoko sen juttuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3065
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2301
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      122
      1680
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1543
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1067
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      934
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      901
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      791
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      754
    Aihe