Muita joilla on la syyskuussa?

teenmom95

Heips! Tääl ois tällänen nuori äiti! Mulla on siis jo ennestään 3lasta, tyttöjä. Nyt syyskuussa meille syntyy neljäs lapsi, tänää saatiin tietää että tyttö on tulossa! ♥
Meillä on syksyllä 4 alle 2vuotiasta. Hui!
Mutta miten teillä syyskuulaisilla on raskaus sujunut tähän asti? Joko on sukupuoli selvillä? Entäs millon on la? Onnea kaikille meille ♥
Meillä on la 8.9.14. ♥

6

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi. Mulla olis la.3.9. ja tyttöä myöskin epäilivät.. :)
      Hurjaa,että teillä nuin pienet ikäerot lapsilla! Meillä esikoinen on 3.
      Raskaus on sujunut iha nhyvin alkupahoinvointia,alaselkäkipuja ja mahan turvottelua lukuunottamatta :D Maha on kasvanu paaaaljon nopeemmin kun esikoista odottaessa..aluksi olinkin ihan hämilläni ja peloissani asiasta, mutta nyt kannan masuani jo ylpeydellä :D

• Djdldvd

Neljä alle kaksivuotiasta? Pitäisi olla kaksoset, että tuo oli mahdollista. Ja silloinkin pitäisi tulla raskaaksi saman tien edellisen jälkeen. Onhan se tietysti mahdollista, mutta taitaapa olla provo tämä aloitus.

• Joo, meillä on kaksoset, esikoiset :) seuraava syntyi 1v ja 1kk kuluttua kaksosista.
      A ja I (9/12) S (10/13) ja nyt sit vauva syntyy (9/14).

• itseskästä!!

Jos tämä todellakin pitää paikkaansa, niin säälin lapsiasi.. En sillä että olisit jotenkin huono äiti ikäsi tai minkään muun puolesta, vaan siksi että on törkeää tehdä lapset noin pienellä ikäerolla. Mikä ihmeen tarve ja kiire ihmisillä on puskea vuoden ikäerolla lapsai mailmaan? MIksi ei voida antaa sen yhden olla pieni ja nauttia sylistä ihan kaikessa rauhassa. Jokainen tietää että yksivuotiaan paikka on vielä siellä turvallisessa sylissä ja äiti/isä mukana leikeissä, ei jakamssa huomiota vastasyntyneen vauvan kanssa!

Vielä käsittämättömintä on se että näin tehdään ihan tieten tahtoen. Ei luulisi olen niin kiire vauvojen suhteen, että tarvitsee toinen "jättää heittelle" eihän sitä kukaan varmasti tarkoituksella tee, mutta väkisinkin siinä käy niin. Itse en mistään hinnasta haluaisi nyt synnyttää lasta (oma juuri vuoden täyttänyt) koska tämä nykyinenkin on vielä niin pieni ja tarvitsee syliä.. Itsekästä touhua minun mielestäni. Ja onneksi iso osa muistakin on täysin samaa mieltä!!

• monikertainen mummi

Todella itsekästä.. äiti ja isä eivät itsekkään aloittaessaan olleet muuta kuin kehittymättömiä lapsia ja sitten aletaan leikkiä kotia. Sosiaalihuolto hoitaa taloudellisen puolen ja näin ei tarvitse itseään kouluttaa tai mennä töihin. Tässä ei todellakaan äiti kerkiä antamaan hellyyttä ja huomiota lapsilleen.

• gihoijpokäl

teenomom on typerä ja epäuskottava trolli. älkää uskoko sen juttuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      864
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      759
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe