Mitä tehdä kun 15 v tyttö haluaa harrastaa seksiä.

Osaako kukaan auttaa minua? Olen kaksosten isä ja hyvin neuvoton kun toinen tyttäristäni oin päättänyt harrastaa seksiä täysi-ikäisen poika ystävänsä kanssa. Ensin olimme vaimoni kanssa asiasta yhtä mieltä että sellaista ei sallita, mutta tyttömme karkailun ja mielenilmausten takia vaimoni muutti mieltään ja muutti pois yhteisestä kodistamme.
Teinkö väärin kun sain tiedon että tyttäreni oli aikeissa harrastaa seksiä poika ystävänsä kanssa ala ikäisenä eli lapsena haetutin hänet poliisin avustuksella pois poikaystävänsä luota? Pojan vanhemmat eivät suostuneet mm. avaamaan minulle ja 75 v äidilleni ovea jotta olisimme edes voineet puhua lapseni kanssa?
Sen jälkeen tein pojasta ja hänen vanhemmista rikosilmoituksen? Tämän päätteeksi tein lastensuojelu ilmoituksen tyttärestäni ja hänen äidistään joka oli taipunut tyttäreni vaatimuksiin? Otin tyttäreltäni pois tabletin, tietokoneen, puhelimen, rahat ja bussikortin jotta hän ei pystynyt olemaan yhteydessä poikaan?

Olen neuvoton kun poliisikin lopetti asian tutkinnan sen vuoksi kun tyttäreni halusi puolustaa poika ystäväänsä tässä asiassa ja valehteli asianomaisena poliisille syyllistyen siten rkokseen.
Perheeni on hajalla ja asun nyt yksin. Olen neuvoton. Olenko tehnyt väärin ja mitä te tekisitte minun asemassa?

8

987

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksosten äiti

      Siis tän on pakko olla vitsi? Kauanko olette olleet vaimonne kanssa yhdessä? Hän on eri mieltä jostain ja muuttaa pois... Aika hyvällä mallilla tämä suhde. Ihan kuin teinityttö kuuntelisi isiä että milloin saa harrataa seksiä jos on jo päättänyt harrastaa sitä. Nyt oot sitten sekoittanut asiaan poliisin ja lastensuojeluviranomaiset. Luulen, että sulla ja tyttärelläsi on aika jäätävät välit vuosia. Itse koin ensi kerran 14v eikä ole kaduttanut, olin täysi-ikäisen miehen kanssa.

    • ja ls tukkeutuu

      No eipä ihme, että ne perheet, jotka tarvivat ls tukitoimia oikeesti, jäävät ilman sitä :(

    • Borneo

      Teitkö väärin? Kyllä jos oikeasti teit tuon kaiken. Kyllä jos keksit tuon koko tarinan.

    • anna3

      Minun mielestä teit oikein. Et kerro kuinka nuori tyttäresi on. Hän ei saa muuttaa pois kotoa ilman vanhempien suostumusta, koska olet elatusvelvollinen. Pojan vanhemmat puolustivat tätä täysi ikäistä poikaansa. Ymmärrän kuinka järkyttynyt olet isänä.

    • kiely

      seon linna keikka jopa sille pojalle alle 16v tytöt ei harrasta seksiä.se kundi on pedofiili jos näin käy,tolla vois pelotella

      • killetå

        niin siis lainmukaa


    • Tosi kuin vesi

      Antaa vaan harrastaa jos tykkää. Ymmärtää tyttö ite tehneensä väärin jos tulee raskaaks 15 vuotiaana. Minunki vanhemmat ois antanu ihan vapaasti naida.

    • Huonot housuissa

      Hei juh71. Poikaystävä on yhdyssana, samoin lastensuojeluilmoitus.

      Luulen, että olette nyt kasvatuksessanne 15 vuotta myöhässä, niin että enää ei ole mitään tehtävissä. Te kannatte nyt vaimosi kanssa kasvatuksenne hedelmää. Toivotaan, että toinen kaksosista jaksaa opiskella isäänsä enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2860
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2135
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1003
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe