mua kiinnostaisia kysyä teiltä muilta oinailta mistä horoskooppi merkeistä lähipiirinne (ystävät, perhe, kumppani ja/tai ex-kumppanit) koostuu? entä mitkä on ne horoskooppi merkit joitte kanssa teillä on eniten ristiriitaa?
itse olen huomannut että suurin osa ihmisistä jotka on mulle tärkeitä on joko jouskareita leijonia, vesimiehiä tai kaksosia. kunnioitan myös kaloja aika paljon vaikka heidän kanssa saattaa tulla välillä ristiriitaa. sen sijaan neitsyet tuntuu hirveen kaukaiselta horoskoopilta, samoinkuin härkä ja kauris. toki poikkeuksia löytyy :)
Kysymys teille muille oinaille!
oinas-91
1
128
Vastaukset
- oinas43
Ystävissä oinaita ja kaksosia, mutta myös kauriita. Rapujen kanssa toisinaan ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614228KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1202843Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452272Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?291983- 241853
- 281566
- 801511
- 181445
- 1461334
- 311188