Eli millaisia ahdistuksen aiheuttamia psykosomaattisia oireita teillä on ollut?
GALLUP: Ahdistuksen aiheuttamia psykosomaattisia oireita
6
1589
Vastaukset
- KrooninenL
Jatkuva huimaus, koko kropan pistely, puutumiset siellä täällä, elohiiret ympäri kroppaa, jatkuvat vatsavaivat, kiveskipu, pälvikalju, ihottumat, jännitysniska, lihaskivut ympäri ämpäri, depersonalisaatio, derealisaatio, jumalaton uupumus, sydämen kaikki oireet mitä voi keksiä, näköhäiriöt, unihäiriöt, feikki hammaskivut, korvasärky, leukasärky, migreeni jne jne
Normipäivä- Ei syyllinen
Ei ahdistus tuollaista voi aiheuttaa. Ahdistus on vain yksi oire noiden muiden joukossa, aiheuttaja on joku muu.
- eikrooninenL
Ei syyllinen kirjoitti:
Ei ahdistus tuollaista voi aiheuttaa. Ahdistus on vain yksi oire noiden muiden joukossa, aiheuttaja on joku muu.
mahdollista on että aiheuttaa. mulla on ahdistuksesta tullut monia samoja oireita ja lääkärissä juoksin vuosia kunnes todettiin että fyysisesti olen täysin kunnossa ja psyykkisiä oireita ei ollut muuta kuin ahdistus ja lievä masennus, joten kaikki lihassäryt, huimailut, sydänoireet, näköhäiriöt, korvasäryt, puutumiset, vatsavaivat, uupumus, unihäiriöt, leukasäryt, tinnitys, päänsäryt, tasapainohäiriöt etc.. pistettiin ahdistusken piikkiin ja itse olen huomanntu että oireita onkin vähemmän silloin kun ahdistus on lievempää
- Ahistaa
Sydäntuntemukset (vaikea eritellä konkreettisesti, tuntuu vaan inhottavalta), näkökentän väreily, migreeni, huimaus, levottomat jalat, ihon kutina, ylävatsakipu.
Lisäksi jos alan epäillä jotain fyysistä sairautta, saan siihen kohtaan kyllä heti kivunkin aikaiseksi. - Ei syyllinen
Mistä voi tietää että nimenomaan ahdistus aiheuttaisi muut oireet? Ahdistus voi ihan yhtä hyvin olla vain eräs oire muiden joukossa, syyllistä pitää etsiä muualta.
- KrooninenL
Mistä sen voi tietää, ei aina voikkaan. ihminen voidaan tutkia päästä varpaisiin, ja todeta ettei fyysistä vikaa löydy/löytyy. Ahdistushäiriöt voi aiheuttaa lähes mitä vaan fyysisiä oireita, ja niin muutkin taudit. Johan "pelkkä" stressi aiheuttaa ihmiselle vaikka mitä tuntemuksia, saati sitten esim yleistynyt ahdistuneisuushäriö, paniikkihäiriö, masennus. Oireet on ihan todellisia, kroppa ja aivot on sekaisin.
Pahimmillaan itse olin näiden kanssa n 6 vuotta sitten. Jalat eivät enää kantaneet, ryömin yksin yksiössäni monta päivää. en nähnyt muuta kuin lumisadetta....sekasin kuin seinäkello -> olin varma että on aivokasvain -> pään magneettikuvaukseen yksityiselle jo seuraavana päivänä.....ei ollut kasvainta, kävelin sieltä pois ihan omin jaloin ja näköhäiriötkin jäi sille reissulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204774
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831722Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871586Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741544Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351167Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651053