Mikä saa ihmiset käyttäytymään noin?

Mua kiinnostaa, että mikä saa sen valtavan raivon ja inhon Johanna Tukiaista kohtaan?

Johanna on mikä on, mutta selkeästi hänellä itsensä kertoman mukaan on mielenterveysongelmien lisäksi myös viina- ja pilleriongelma (myös ehkä suonensisäisesti annosteltavat mitä lie milloinkin).

Eikö nuo ole sairauksia siinä, kuin jokin muukin sairaudeksi luokiteltava?

Johanna selvästi on sekaisin. Miksi te pilkkatte ja ivaatte sairasta? Potkitteko te päähän myös puiston penkillä makaavaa puliukkoa/-akkaa?

45

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen kaveri

Miksiköhän Johanna itse haukkuu lopulta kaikkia, jotka hänen kanssaan ovat olleet tekemisissä???Miksi Johanna lyö vieraana juhlissa ollessaan toista vierasta raskaalla pullolla päähän.? Miksi Johanna syyttää ystäviään varkaiksi...vaikka on itse hukannut tavaransa..Miksi? Miksi? Ja miksi ei ota hoitoa vastaan??? MM. näistä syistä.

• Jos ihminen on sairas, niin ei se ymmärrä. Se ei oikeesti ymmärrä enää ja piste. Johanna ei elä tätä päivää, eikä se pysty hallitsemaan elämäänsä, saati sitten tekemisiään. Johanna elää haaveissaan ja fantasioissaan. Johanna haaveilee ja elää sellaista mielikuvituselämää, että se toivoisi noin olevan. Se vaan kun noin ei ole.

• Ei sairas
        RailiSuominen kirjoitti:

Jos ihminen on sairas, niin ei se ymmärrä. Se ei oikeesti ymmärrä enää ja piste. Johanna ei elä tätä päivää, eikä se pysty hallitsemaan elämäänsä, saati sitten tekemisiään. Johanna elää haaveissaan ja fantasioissaan. Johanna haaveilee ja elää sellaista mielikuvituselämää, että se toivoisi noin olevan. Se vaan kun noin ei ole.

Eikö sun mielestä voi mitenkään olla mahdollista, että hän vain yrittää epätoivoisesti peitellä rahahuoliansa koska on julkkis?
        Kukaan muukaan meistä ala huutelemaan ympäriinsä jos on rahahuolia ja kämppä lähtee alta, ihan yhtä lailla mekin esitettäis ulospäin vahvempaa ja glamourimpaa elämää.

• ei sairas
        RailiSuominen kirjoitti:

Jos ihminen on sairas, niin ei se ymmärrä. Se ei oikeesti ymmärrä enää ja piste. Johanna ei elä tätä päivää, eikä se pysty hallitsemaan elämäänsä, saati sitten tekemisiään. Johanna elää haaveissaan ja fantasioissaan. Johanna haaveilee ja elää sellaista mielikuvituselämää, että se toivoisi noin olevan. Se vaan kun noin ei ole.

Ihan hyvin se näyttää omat tekonsa ymmärtävän kun osaa niihin niin hienoja tekosyitäkin kehitellä.
        Aika moni oikeasti isokin julkkis on myös käyttäytynyt röyhkeästi muita kohtaan koska julkisuuteen pääsy on se elämän pääpointti. Esim. Madonna teki vaikka mitä tepposia muille breikatakseen, eikä todellakaan myönnä niitä juttuja. Onko sekin sitten sinusta mielisairas, vai? Paskapää seki on ja niin on moni muukin julkkis. Sillä vaan sattui olemaan joitain lahjojakin, toisin ku Tunkilla joka ei osaa mitään.
        Joillekin se julkisuus on vaan niin tärkeä juttu, että kaikki muu on uhrattavissa sen alttarilla ja ihmiset pelkkiä ponnahduslautoja kohti sitä päämäärää. Tuksu on just sellanen ihminen.

• Tuleva-psykopaatti

"Miksiköhän Johanna itse haukkuu lopulta kaikkia, jotka hänen kanssaan ovat olleet tekemisissä???"

Mä olen ollut Johannan kanssa tekemisissä, enkä ole tullut haukutuksi. Ihmettelen itsekin miksi. (ja ei, en miellytä enkä maksa puolesta)

• Ei sairas

Mä en ainakaan arvosta ihmistä, joka kehuu ja ylistää itteään, mutta haukkuu ja pahoinpitelee muita.
      Mikä sairas, eihän hänellä oo mitään diagnoosiakaan?
      Ei ole mikään sairas vaan yksinkertaisesti mulukku luonne. Kusipäisille ihmisille ei alkoholi yleensä sovi koska heistä tulee silloin aivan sietämättömiä.
      Puhutaan sairaasta vasta sitten kun sen on todenneet muutkin kuin kyökkipsykologit.

• Johanna on sairas ja tarvitsisi hoitoa. Toivottavasti sitä vankilassa on tarjolla ja ennen kaikkea ymmärtää ottaa avun vastaan.

Samaa luomakuntaa me tässä ollaan ja ainakaan musta ei ole potkimaan maassa makaavaa pääkpoppaan.

• Gkugfd

Ei tuohon tarvita mitään lääkärin julkista diagnoosia,
        johan tuon Erkkikin näkee että ei ole kaikki inkkarit kanootissa.
        Täysin typerää Tuksun irvaileminen täällä

• Ei sairas

Jos vertaa Juliaan, hänkin veti alkoa ja pillereitä, sössötyksestä päätellen huimasti enemmän kuin Tunkki, mutta ei silti muuttunut täydeksi mulukuksi. Hän oli pohjimmiltaan kiltti ihminen ja helposti Tunkin ohjailtavissa.
        Tunkki ei oo sairas vaan yksinkertaisesti paha ja ilkeämielinen ihminen. Ollut aina. Näillä mennään kunnes toisin todistetaan.
        Toki sitä mielellään ajattelee, että jospa se on vaan sairas. Sairaus on paljon helpompi asia hyväksyä kuin se tosiasia, että jotkut ihmiset vaan on läpeensä pahoja.

• GVRG4GF4RF4R
        Ei sairas kirjoitti:

Jos vertaa Juliaan, hänkin veti alkoa ja pillereitä, sössötyksestä päätellen huimasti enemmän kuin Tunkki, mutta ei silti muuttunut täydeksi mulukuksi. Hän oli pohjimmiltaan kiltti ihminen ja helposti Tunkin ohjailtavissa.
        Tunkki ei oo sairas vaan yksinkertaisesti paha ja ilkeämielinen ihminen. Ollut aina. Näillä mennään kunnes toisin todistetaan.
        Toki sitä mielellään ajattelee, että jospa se on vaan sairas. Sairaus on paljon helpompi asia hyväksyä kuin se tosiasia, että jotkut ihmiset vaan on läpeensä pahoja.

Just näin ja sitä Tunkki on.Läpeensä ilkeä ja paha ihminen.

• GRGRGR3G3RG3
        RailiSuominen kirjoitti:

Johanna on sairas ja tarvitsisi hoitoa. Toivottavasti sitä vankilassa on tarjolla ja ennen kaikkea ymmärtää ottaa avun vastaan.

Samaa luomakuntaa me tässä ollaan ja ainakaan musta ei ole potkimaan maassa makaavaa pääkpoppaan.

lUULETKO SÄ TYPERÄ SUOLI-RAILI, ETTÄ VANKILA ON JOKU HOITOPAIKA. EI OLE. MEE HEI VITTUUN SINÄÖ SAIRAS SEKOPÄÄ.

• kandin paperi

Raili et ole tietääkseni lääkäri! Tuksun diagnosoiminen mielenterveysongelmaiseksi ilman pätevyyttä voi vielä tuottaa sinulle korvausvaatimuksen. Senkin valelääkäri!

• Onhan se perin keljua, jos joku uskaltaa puolustaa heikompaa.

Johanna kuuluu hoitoon,

• kandin paperi

Tarkoitatko tahdonvastaista laitoshoitoa? Sellaiseen ei ihmisiä kovin kevein perustein nykyään laiteta. Ja luultavimmin Johanna on jo hoidon piirissä, sillä syöhän hän Ketipinoria ja Optiparia kertomansa mukaan.

Pitäisit huolen vain omista asioistasi!

• Suoli-Raili

Mun mielestä tämä Raili Suolinen on yhtä sekaisin mitä Tunkki. Todella vastenmielinen tapaus.

Ämmä puolustaa väkivaltaista taparikollista.

Tunkki kuuluu vankilaan, ei hoitoon.

Ai pulustaa heikompaa?? Mee ei ihan oikeesti vittuun kana-aivo..

Tunkki on kymmeniä kertoja pahoinpidellyt heikompiaan joten on oikein , että tätä väkivaltaista psykoa vastaan ollaan kaikilla rintamilla.

• Jos Johanna jatkuvasti pahoinpitelee ja on tuhoisa ympäristölleen, niin kehen se syyttävä sormi pitäisi osoittaa? Miksi hän saa niin tomia? Miksi hänen tuhoisaa käytöstään ei katkaista? Onko oikeesti meidän yhteiskunnassamme jotain vikaa?

• Jollaksen ravustaja

Ole hyvä ja katkaise. Älä aina huuda yhteiskuntaa apuun, jos olet huolestunut jostain.

• Sanopa sinä Jollaksen ravustaja viisana, jotta mitä pitäisi tehdä?

• Jollaksen ravustaja
        RailiSuominen kirjoitti:

Sanopa sinä Jollaksen ravustaja viisana, jotta mitä pitäisi tehdä?

Sinähän se asiasta huolehdit. Mikäpäs minä olen siihen neuvomaan.

• Jollaksen ravustaja kirjoitti:

Sinähän se asiasta huolehdit. Mikäpäs minä olen siihen neuvomaan.

Ihanko totta? Miksi siis sanot: """Ole hyvä ja katkaise. Älä aina huuda yhteiskuntaa apuun, jos olet huolestunut jostain."""

Kysyin sinulta "lääkkeitä" ongelman hoitoon, mutta vastasit: """"Sinähän se asiasta huolehdit. Mikäpäs minä olen siihen neuvomaan.""""

Miksi kommentoit, jos et osaa vastata suoraan kysymykseen?

• Jollaksen ravustaja
        RailiSuominen kirjoitti:

Ihanko totta? Miksi siis sanot: """Ole hyvä ja katkaise. Älä aina huuda yhteiskuntaa apuun, jos olet huolestunut jostain."""

Kysyin sinulta "lääkkeitä" ongelman hoitoon, mutta vastasit: """"Sinähän se asiasta huolehdit. Mikäpäs minä olen siihen neuvomaan.""""

Miksi kommentoit, jos et osaa vastata suoraan kysymykseen?

Miksi itse koko ajan vyörytät huoltasi muiden niskoille? Ensin yhteiskunnan, sitten toisten palstakirjoittajien.

Miksi itse koko ajan vyörytät huoltasi muiden niskoille? Ensin yhteiskunnan, sitten toisten palstakirjoittajien.

Ja vastasit esittämääni kysymykseen miten?

• Jollaksen ravustaja
        RailiSuominen kirjoitti:

Ja vastasit esittämääni kysymykseen miten?

Voit esimerkiksi matkustaa Tallinnaan, tuoda Johannan ja koiransa Suomeen ja hoitaa ongelmaisen terveeksi. Minä en ainakaan estele.

Voit esimerkiksi matkustaa Tallinnaan, tuoda Johannan ja koiransa Suomeen ja hoitaa ongelmaisen terveeksi. Minä en ainakaan estele.

Miksi teillä aina vastauksena on, että "ota se hoteisiisi ja paranna se"? Ei se ole mikään ratkaisu ongelmiin. Aina sama höpötys sano sitä tai tätä.

• Jollaksen ravustaja
        RailiSuominen kirjoitti:

Miksi teillä aina vastauksena on, että "ota se hoteisiisi ja paranna se"? Ei se ole mikään ratkaisu ongelmiin. Aina sama höpötys sano sitä tai tätä.

Sait vastauksen. Mitä siis enää valitat? On se ratkaisu. Joutuisit kerrankin tekemään itse jotakin ainaisen muilta vaatimisen sijasta.

Sait vastauksen. Mitä siis enää valitat? On se ratkaisu. Joutuisit kerrankin tekemään itse jotakin ainaisen muilta vaatimisen sijasta.

Sain vastauksen, mikä oli yhtä tyhjän kanssa.

• Jollaksen ravustaja
        RailiSuominen kirjoitti:

Sain vastauksen, mikä oli yhtä tyhjän kanssa.

Kovaa. Sittenhän se oli kuin omat kirjoituksesi.

Kovaa. Sittenhän se oli kuin omat kirjoituksesi.

Tyhjän saa pyytämätikin.

• olet tyhjäpää
        RailiSuominen kirjoitti:

Tyhjän saa pyytämätikin.

Niin, olet elävä todiste siitä.

• Hlkggjkl,,

Näin! Ei tuon pahuuden, ilkeyden prinsessaa mihinkään hoitoon Suomen, oman maan kansalaisten kustannuksella. Antaa vaan riekkua, jos vaikka joskus onnistuisi jossain! Vaikka siinä kesto itsarissa. Ällö ämmä, muttei hoitoo.....levitelköön revaansa känniääliöille......

• Pietarin kutsu

Lisää näitä ulkomaankeikkoja, ettei viihde pääse loppumaan.

• tympeä vosu

Se kohtelee eläimiä törkeästi, niin kuin sinäkin, kun pennutat D lonkkaista koiraa.Ja useammin kuin kerran.Sillä tavoin saa ihminen itselleen vihamiehiä ja inhoa.Revi siitä.

• Mä olen jo pikku hiljaa kyllästynyt tohon sun spämmäykseen lonkkavikaisesta koirasta. Voisitko hieman täsmentää väittämääsi?

• tyhmäkin vosu olet
        RailiSuominen kirjoitti:

Mä olen jo pikku hiljaa kyllästynyt tohon sun spämmäykseen lonkkavikaisesta koirasta. Voisitko hieman täsmentää väittämääsi?

Jaa ettet itse tiedä lonkkavikaista koiraa käyttäneesi, ja kahdesti vielä??!!Oletko hidas vaui tyhmä??

http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKasvattaja.aspx?K=BIG-WOOD'S&R=38

Tossa sulle faktaa, jota et itse tiedä!!!

• tyhmäkin vosu olet kirjoitti:

Jaa ettet itse tiedä lonkkavikaista koiraa käyttäneesi, ja kahdesti vielä??!!Oletko hidas vaui tyhmä??

http://jalostus.kennelliitto.fi/frmKasvattaja.aspx?K=BIG-WOOD'S&R=38

Tossa sulle faktaa, jota et itse tiedä!!!

Ja miten tuo liittyy minuun? Mulla on kyllä koira, mutta se on urosborderi ja kennelnimeltään Beanaruoktu Quincy. Ennen tuota mulla oli sakemanni nimeltään Futuras Josch. Ja sitä ennen oli paperiton sakupoika.

En oikeesti ymmärrä tuota lonkkavikaista koiraa - höpötystä. Tässä sulle faktaa.

• pusirotta
        RailiSuominen kirjoitti:

Ja miten tuo liittyy minuun? Mulla on kyllä koira, mutta se on urosborderi ja kennelnimeltään Beanaruoktu Quincy. Ennen tuota mulla oli sakemanni nimeltään Futuras Josch. Ja sitä ennen oli paperiton sakupoika.

En oikeesti ymmärrä tuota lonkkavikaista koiraa - höpötystä. Tässä sulle faktaa.

Raili-täti, sinähän täällä aina vetoat lakipykäliin ja faktoihin.

Johanna Tukiaisella ei ole tietääkseni diagnosoitua sairautta, joten hän siis on terve ja oikeustoimikelpoinen. Hänelle ei myöskään ole määrätty eläintenpitokieltoa, joten hänellä on oikeus omistaa lemmikkejä.

Mene Raili-täti jonnekin muualle välillä, vaikka Sirkalle, Kyllikille tai Tertulle.

• jeeeeeeeeeeeeeeeeeee

En mä ainakaan Johannaa inhoa, päinvastoin! Hän on hyvin viihdyttävä ihminen.

• Jollaksen ravustaja

Kyllä. Harva osaa tarjota meille yhtä monipuolista huvia kadehditulla glamourelämällään.

• koska se on

Supernarsisti.

• Näätien ruumiinavaus

Joku puuttuva pala täyttynee elämässänne kun saatte tuntea inhoa, vahingoniloa ja ylemmyyttä rikki menneeseen jossuun.

• Ei Putousta, kiitos
        Näätien ruumiinavaus kirjoitti:

Joku puuttuva pala täyttynee elämässänne kun saatte tuntea inhoa, vahingoniloa ja ylemmyyttä rikki menneeseen jossuun.

Lähinnä huono tv-viihde. Tuksu tarjoaa parempaa komediaa.

• The Tukiaiset Story
        Ei Putousta, kiitos kirjoitti:

Lähinnä huono tv-viihde. Tuksu tarjoaa parempaa komediaa.

The Tukiaiset Story on mun lemppari.

• Horrortunkero

Suomen kansa tietää, millainen toisten ihmisten hyväksikäyttäjä ja kaksinaamainen peto Johanna Tukiainen on.

• Kansa Tietää

Suomen kansa tietää, että Tuksu on hoidon tarpeessa - turha sitä on täällä haukkua ! ! !

• Hoitotätititi

Minkä hoidon?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      166
      6220
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      81
      5445
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4385
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3760
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      61
      3462
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      3040
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2357
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2109
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      2075
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1793
    Aihe