Pin Up henkinen valokuvaus polttaripäivänä?

Pampula_

Onko kokemuksia, mikä studio kannattaa valita pin up-polttarikuvauksiin täällä pääkaupunkiseudulla? Tarjontaa on muutama ja olen pyytänyt tarjouksett kolmelta toimistolta. Polttarit kesäkuussa.

9

689

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maximo3

Pinup studio. Muita en osaa suositella.

• pettynyt pinuppi

Aika moni studio tarjoaa sitä sun tätä. Mekkoja tyyliopetusta mallikursseja mallikilpailua yms. Jos kuvia haluaa niin että kuvauspäivä toteutuu ja ammattilaiset tekevät (eikä alati vaihtuvat amatöörikuvaajat) niin Hkissä vain pinuphelsinki ja pinupstudio.fi

• Kaarina pin up

Me oltiin Jätkäsaari/Ruoholahti studiolla jossa kahvila, autonäyttely jne. Ihana päivä eikä morsian ollut moksiskaan vaikka ihan yllärinä tuli tämä hänelle. Hienot kuvat tuli ja ihana meikki ja kampaus jäi loppuillaksi. Olimme pukeutuneet koko porukka pin up-henkisesti ja loppuillasta aiheutimme kovasti huomiota kaupungilla kävellessämme. Todella onnistunut pin up polttaripäivä.

• Tyytyväinen asiakas

www.pinupstudio.fi , me käytiiin ja oli hintansa väärti!

• Karo_kesä_2015

Sama mesta, super ihana polttaripäivä!! Suositellaan, toivottavasti vielä järjestävät näitä!

• Kaaso455

Www.pinupstudio.fi on osaava henkilökunta jotka tehneet tätä pitkään.

• Mari044v

Sama paikka meillä. Oli ihana päivä ja voidaan suositella!!! Vähän vanhemmallekin morsiammelle sopi hyvin.

• Taikkucompp

Samaa mieltä. Tampereelta asti tultiin ja hauskaa oli!

• JaanaAhl

Pinup-kuvaus on hauska ohjelmanumero. Itse sain kokea sen omissa polttareissani kolme vuotta sitten, nyt viime kesänä olin itse järkkäämässä polttaripäivää ja halusin ehdottomasti tämän. Olimme myös PinupStudiolla Helsingissä ja kuvia kuvattiin myös ulkona, mikä olu huippuhauskaa aurinkoisena päivänä. Kuvia on kiva näyttää häävieraille ja kuvausjuttu oli hyvin organisoitu kaikinpuolin. Kaikki saivat osallistua. Hyvä mieli jäi tästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      98
      6128
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      349
      5577
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2639
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      104
      2036
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1758
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      115
      1626
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1603
    8. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      1267
    9. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1177
    10. Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään

hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä
      Maailman menoa
      188
      988
    Aihe