Onko kokemuksia, mikä studio kannattaa valita pin up-polttarikuvauksiin täällä pääkaupunkiseudulla? Tarjontaa on muutama ja olen pyytänyt tarjouksett kolmelta toimistolta. Polttarit kesäkuussa.
Pin Up henkinen valokuvaus polttaripäivänä?
9
592
Vastaukset
- maximo3
Pinup studio. Muita en osaa suositella.
- pettynyt pinuppi
Aika moni studio tarjoaa sitä sun tätä. Mekkoja tyyliopetusta mallikursseja mallikilpailua yms. Jos kuvia haluaa niin että kuvauspäivä toteutuu ja ammattilaiset tekevät (eikä alati vaihtuvat amatöörikuvaajat) niin Hkissä vain pinuphelsinki ja pinupstudio.fi
- Kaarina pin up
Me oltiin Jätkäsaari/Ruoholahti studiolla jossa kahvila, autonäyttely jne. Ihana päivä eikä morsian ollut moksiskaan vaikka ihan yllärinä tuli tämä hänelle. Hienot kuvat tuli ja ihana meikki ja kampaus jäi loppuillaksi. Olimme pukeutuneet koko porukka pin up-henkisesti ja loppuillasta aiheutimme kovasti huomiota kaupungilla kävellessämme. Todella onnistunut pin up polttaripäivä.
- Tyytyväinen asiakas
www.pinupstudio.fi , me käytiiin ja oli hintansa väärti!
- Karo_kesä_2015
Sama mesta, super ihana polttaripäivä!! Suositellaan, toivottavasti vielä järjestävät näitä!
- Kaaso455
Www.pinupstudio.fi on osaava henkilökunta jotka tehneet tätä pitkään.
- Mari044v
Sama paikka meillä. Oli ihana päivä ja voidaan suositella!!! Vähän vanhemmallekin morsiammelle sopi hyvin.
- Taikkucompp
Samaa mieltä. Tampereelta asti tultiin ja hauskaa oli!
- JaanaAhl
Pinup-kuvaus on hauska ohjelmanumero. Itse sain kokea sen omissa polttareissani kolme vuotta sitten, nyt viime kesänä olin itse järkkäämässä polttaripäivää ja halusin ehdottomasti tämän. Olimme myös PinupStudiolla Helsingissä ja kuvia kuvattiin myös ulkona, mikä olu huippuhauskaa aurinkoisena päivänä. Kuvia on kiva näyttää häävieraille ja kuvausjuttu oli hyvin organisoitu kaikinpuolin. Kaikki saivat osallistua. Hyvä mieli jäi tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1182728- 872391
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651870- 561797
- 1681749
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581576Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461566- 1231383
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3871306Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281279