Olen huomannut, että kepulaisilla ei taida olla ihan kaikki kotona.
Keskusta ei enää ole paras ja siitä on inhimillisyys ja yty kaukana. Eikö vain?
Olen päättänyt äänestää vaaleissa demareita, sillä hyvä elämä tarvitsee tekijänsä.
Tästä lähin minulle SDP ON PARAS!
Jo vain.
4
133
Vastaukset
- sopii
sairaskertomuksesi MM palstalta:
"Erään ongelmakäyttäjän
Kirjoittanut: sairaskertomus 3.10.2004 klo 16.16
Herneiden vuosia jatkunut liikakäyttö on aiheuttanut itselleni vakavia seurauksia.Aluksi vedin niitä vain pari kertaa viikossa ja se tuntui oikein mukavalta,mutta nykyään niitä tulee vedettyä jo useita kertoja päivässä ja nenäni alkaa olla aika huonossa kunnossa.
Lääkärini mukaan olen kuitenkin vasta sairauden ensimmäisesasä vaiheessa,eli nenäni on laajentunut vasta hieman ja minulla on ns.hernenenä.Hän varoittaa kuitenkin,että käytön jatkuessa nenäni tulee vaatimaan yhä suurempia kerta-annoksia ja minulle voi kehittyä nenän edelleen laajetessa ns.perunanenä.Ja jos yhä jatkan niiden vetämistä,nenäni voi joutua sairauden viimeiseen vaiheeseen,eli kaikkien kammoksumaan ns.pitkään-nenään."- Todella.
Tämä on demarien herneenveto päiväkirja.
Herkkähipiäiset demarit vetää joka tilanteessa herneen nenään. Ja kaikki näette, että demari ei osaa lopettaa. Monesti alkaa ajojahti ja mollaaminen. Minun tapauksessa ei mollaamisesta tule mitään kun olen sen verran hyvällä itsetunnolla varustettu, että minua ei demarien valheet hetkauta.
En kirjoita enää Jo vain nimimerkillä koska kierot demarit vääristelevät toisten kirjoituksia kuten nytkin.
Kuitenkin en lopeta kirjoittamista sillä tiedän, että vaikka kuinka huonoksi haukutaan minun kirjoitukseni, näkevät ihmiset siinä kuitenkin perusrehellisyyttä ja sydän on paikallaan.
Olen tosi terve ja hyväkuntoinen. Voin antaa monellekkin apua jos vain tulisivat vastaanotolleni.
Mutta kaikista tärkeintä tällä hetkellä on, että Keskusta voittaa kuntavaalit, ja sen Keskusta tekeekin, vaikka demarikoirat kuinka haukkuisivat.
Keskustassa on voimaa ja rohkeutta tyrmätä demarien valheet ja kieroudet.
Keskusta on kaikkien ihmisten inhimillinen ja turvallinen puolue. Keskusta ajaa tasapuolisesti kaikkien ihmisten asioita.
Keskusta levittäytyy kaikkiin kaupunkeihin, koska Keskustaa tarvitaan lievittämään ihmisten henkistä ja aineellista hätää.
Keskusta on suurin puolue, siksi kannattaa antaa äänesi, niin varmistetaan asioiden perille vieminen.
Muistakaa kaikki.
Keskusta on paras.
- Keskusta on paras.
Demariörvelö kirjoittaa toisen nimimerkillä.
Huomaatteko miten on hätä Keskustan onnistuneesta politiikasta, jota yritetään mitätöidä. Eivätpä onnistu demaripojut siinä.
Kukaan kunnon Suomalainen ei siirry SDP:en.
Vaan siirtymä on aivan toinen koko euroopassa.
Demarit kärsivät joka puolella eurooppaa rökäletappioita. Miksikö. No sehän näkyy jo näissä Suomen demareissa.
Demareille ei merkitse mikään muu kuin valta ja nimitykset. Köyhät ja vähäosaiset on Lipposen porukka pannut kyykkyyn jo aikoja sitten ja unohtanut.
Onneksi Suomessa on Keskustapuolue.
Keskusta on inhimillinen ja turvallinen.
Keskustassa on voimaa ja viisautta.
Keskusta on paras.
(Korhonen saa korjata virheet.) - Jo vainia houkutellaan dema...
Demarit tarvitsevat hyviä miehiä, mutta Jo vain ei petä kavereita.
Keskustassa on ytyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948