Todellisia reppanoita ovat ne naiset, jotka eivät ymmärrä edellyttää hintaa antamastaan seksistä. Ei seksiä tarvitse todellakaan harjoittaa ilman mitään vastiketta, vaikka tiukkapipot tälläkin näin jankuttavat.
Vain huora antaa ilmaiseksi
9
2335
Vastaukset
- Mies
levitit ensi kerran maksusta jalkasi reppanan alla ja myit samalla ihmisyytesi?
- Nainen
sulta ilmaiseksi?
- -.,
Minä kun luulin, että huora on prostituoitu, joka antaa maksusta.
Ei kai epätoivoiset, hyväksyntää ja rakkautta seksillä etsivät mitään huoria ole, reppanoita kylläkin. Lutkia sitten ovat ne, jotka naivat kenen tahansa kanssa, olivat reppanoita tai eivät.- Tosikko
Onhan sitä kaiken näköistä luukijaa.Itseasiassa näitä typeryksiä on paljon.
- miljoonapimppi
Joskus on miettinyt että täytyisi lähettää kaverille lasku perästä, kun on tuntenut tulleensa suhteessa vain hyväksikäytetyksi. Jotta sama vaikka laskuttaa, kun mies ei halua ns. sitoutua. Mutta kalliiksi reppanalla tulisi...
- exsäsi
Olisit ajatellut ennenkuin levitit!
Se myöhäistä perästäpäin!
Hahhaa!
- Hannucca
Jos jonkun perustarpeen tyydyttamisesta, siis ooman ja toisen, pitaisi saada maksu, niin enta kun kuljen ystavan kanssa Hakaniemen rantaa kasi kadessa, syotan lastani, hellin mummoani, hieron rakkaani hartioita.
Varmaan maksu kaikesta, kuka hullu tyota ilmaiseksi tekee......
Samalla logiikalla.- pikku H
Tokihan maksu voidaan suorittaa myös vastapalveluna. Pidät ystävää kädestä, jos hän puolestaan suostuu pitämään sinua kädestäsi. Kuljette Hakaniemen rantaa, jos se sopii sekä sinulle että ystävälle. Syötät lastasi, koska se on velvollisuutesi ja laiminlyönnistä aiheutuu haittaa. Mummoa hellitään usein perinnön toivossa. Saatua seksiä korvataan hieromalla hartioita ym. Kaikilla ei ole palveluja tarjolla, joten he korvaavat saamansa palvelun mielummin rahalla. Ei tässä ole mitään ihmeellistä. Et ole jeesus, vaikka kuinka yrittäisit leikkiä.
- Anonyymi
Haluan Naisen Puolangalta joka tykkää nussia takaapäin aikuisen miehen paljasta kalua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72518- 1211791
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1241488Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill391487Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1731320Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1601290- 1481265
- 521198
- 591138
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.631078